Skoči na vsebino
tuning Mazde MX-5 1.8 (l. 2001)
Napisano

Pozdravljeni!

Imam Mazdo MX-5 1.8 (143hp) letnik 2001. Zanima me koliko bi se dalo maksimalno iztisniti iz tega motorja in s katerimi posegi. Ob predpostavki, da motor ostane isti...

 

Obstajale naj bi nekako 3 opcije tuninga.

1. Namestitev turbine. Kolik?na bi bila pridobitev mo?i, za kak?no ceno, kaj vse bi bilo potrebno poleg tega ?e zamenjati?

 

2. Namestitev kompresorja. Kolik?na bi bila pridobitev mo?i, za kak?no ceno, kaj vse bi bilo potrebno poleg tega ?e zamenjati?

 

3. Zni?ati glavo, ??nekje sem prebral, da je mo?no pove?ati prostornino motorja??, ve?je odmi?ne gredi... Kolik?na bi bila pridobitev mo?i in za kak?no ceno?

 

Verjetno pa bi se mi spla?alo ne glede na to, katero od teh mo?nosti bi izbral zamenjati izpu?ni sistem, namestiti kvalitetni zra?ni filter, ki bo zajemal hladen zrak, zamenjati zavore s kak?nimi bolj zmogljivimi.

Kako je z vzdr?ljivostjo sklopke?

 

Kak?en vpliv imajo na obna?anje vozila distan?niki? Je to bolj styling ali tuning?

?el bi tudi iz obstoje?ih 215 17'' na 225 18''...

 

Kako je s homologiranjem teh predelav?

 

Zanima me ?e tole. Model MX-5 2.5 (nekje od letnika ??2001->2006??) ima na prednjem odbija?u ?e vgrajene meglenke, prednje lu?i imajo le?o. Zanima me ali pa?ejo tudi na mojo MX-5?

 

 

Kaj pa ?e bi zamenjal kompelten motor z 1.8 BPT

 

poglej mal po netu, jih je kr neki takih.

 

 

lp

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

izpusni sistem
Napisano

To je mal drago. Druga?e pa samo lonca da? lahko delati temu mojstru, ki baje brez te?av zrihta glasnost po ?elji oziroma ima dovolj izku?enj, da bo vedel kako po?timati, da ne bo preglasno. Je zrihtal avspuh tudi za eno 323f 2.5 V6 turbo. Pa ?e bli?e ti je. Pokli?i ga pa bo? videl, 600? te pomoje res ne bo pri?lo. :ne vem:

 

 

 

A obstaja ?e kera 323f 2.5 V6 turbo?

 

Midva imama lonce od Fabi power sam vse ostalo je custom made by Tich

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

1.6 16V ali 1.8 V6 ?
Napisano

@Don

Na koliko pa ceni? svojo :zvizga: ? Sploh pa ne vem zakaj bi kupoval '96 ?e ima? zadnji model ('98)?

 

@symon

Nimam nikakr?nega namena izzivati na?e organe pravice, niti preizku?ati svoje sre?e (svojo porcijo sre?e sm ?e izkoristil). Hotel sem le re?i, da se ne spla?a pretiravati z prevelikimi hitrostmi. Se pa strinjam, da starej?i modeli SO zgonjeni, in zna biti kar precej?en stro?ek, da jih spravi? v red (najti V6, ki ni bil pretirano gnan in je lepo ohranjen je pa isto kot zadeti na lotu). Sicer pa se da v vsakem primeru tudi 1.6 stunat do dolo?ene meje ( za kakr?no koli norenje si bom raje neko? v prihodnosti omislil RX 7 :bravo: )

 

 

Za V6 se ti kr ni? ne boj ?e so ga gonli. Rabi sam olje pa vodo pa je neuni?ljiv. ?e ga nama do zdaj ni uspelo uni?it ga ne more? kr tak, pa ma sigurno prek 400.000 km prevo?enih :D

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda MX-3 tuning :)
Napisano

torej ker mi je teh 79kW premalo, bi rad nekaj naredil da bi blo kakih 20kW ve? :)

razmi?ljal sem tudi o zamenjavi ma?ine,v kombinaciji z zavornim sistemom in celotnim podvozjem...

 

videl sem da se da dat notri 2.5 V6 :danzoman:

 

?e bo kdo rekel da sem nor, tudi vredi :)

ker kolko vidim v slo te mx3jke nih?e nekaj extra ne rihta, meni osebno pa je to eden najbol primernih avtomobilov za styling in tuning :)

 

zaj me pa zanima ?e bi npr v mojo mx3(1.6 dohc) ?lo not kaka 1.8 V6 ali pa 2.0 V6 in kako je z papirji potem?

 

 

A 1.6T motor te ne zanima? z dvignjenim tlakom na 0,8bara okol 180 KM :P

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

15col alu feltne na 323F
Napisano

Jaz mam na svoji sicer 16" ti pa lahko vseeno povem, da poraba ne bo bistveno ve?ja, obraba drugih delov pa pomoje tudi ni problemati?na pri ?irini 195. Jaz sem 2 leti vozil z gumami 205/45/16 pa ni nobenga problema z lagrami ali ?em drugim.

 

Sicer je pa pomoje bol? da da? gor 195/50/15 ker so 55 drage ko pes!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ve? mo?i
Napisano

s kolegom sva tak rekla da bova spucala fergazer

pa kanale spolirala pa edn mi je reku nej pogledam vse cevi ?e kira ne pu??a

pol bomo pa vidl ka bo.

pucanje in poliranje bom objavil v DIY(do it your self)

tk da ?e se bo ?e kir spravlu to delat bo lahk vidu kaj ga ?aka :vesel:

 

 

?e bo? mel ?e iste probleme ma pa brat doma komplet motor 1.6i B6 90KM z 120 kkm prevo?eni!

 

Ga sigurno proda za male pare!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ve? mo?i
Napisano

Pa daj nehi me z tem rajcat ker me je ravno minilo pa spet omenja?! tale BPT. :rispekt: Pa lih dons sem dobil email od enga Japonca, da se to celo da. Ford Laser oz 323C z motorjem BPT

:vesel:

Fak ej, to je hudi?, ?e je ?lovk la?en konjev. :rolleyes: >>> gremo: :mi pijemoo:

 

Ja na BPT motor, ki ima original 4x4 pogon pa pa?e menjalnik od B6T motorja!

 

Tak menjalnik z obemi polosmi ma brat ?e vedno na zalogi :D je ostal od swapa

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ve? mo?i
Napisano

Tale motor tjunat je skor brezveze. Ce ga pa ze bos, pa ne tople vode odkrivat ampak se malo pozanimaj pr Mico-tu ki je taksnole vozil na gorsko hitrostnih dirkah. Na konc mu je pa motor zropotal. :( Ce ima serijsko tam nekje 140 KM, kaj vec kot na 160 ne bos prisu, pa se za to bos odstel cca. min. 200k sit. Kolega je ravnokar dal na punto sporting 1.2 82KM sportne kolektorje (beri 90 k sit). V prejsnih je imel ze not vgrajen katalizator, tako da je s tem tut katalizator obenem odpadu. Rezultat? Hm... mogoc -0.1 sec do 100km/h?! Maaaaaaalenkost bol vlece avto v sredini vrtljajev...to je pa vse. Bedarija ce mene vprasas.

 

Drugac pa 2.5 V6 swap bi mogu bit piece of cake... Drugac pa je z BPT (1.8 turbo) ki ima serijsko 190 KM oz. z odprtim izpuhom in filtrom okoli 220 :ljubezen: .

V tem primeru bi mogu zamenjat marsikaj...pa motor je peklensko tezko najdit! Je pa res da potem z serijsko turbo lahko kar hitro zlezes tam nekje do 250 KM :danzoman:

 

to sum up... ne delaj raj nicesar. Kr pa ce naredis swap je pa tut problem papirjev... :policaj:

 

lp (BY TICH)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

filtri
Napisano

A mi lahk gdo pove ker sportn filtr bi biu dobr za mazdo 323 sedan l.95 1.5 16v. pa kok bi to stal, pa kok konjev bi dodal? pa ce lahk se kksno slikco. :bravo:

 

?portni filter pa dodatni konji :whatever::whatever: ne gre glih skup, razen ?e misli? cold air intake, takega kot je mike007 pokazal v eni temi ni?je. Je blo pa na to temo ?e nekaj napisanega pa poglej mal

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Niso 18ke !
Napisano

Ok pol ti pa verjamem da ?e ?e vidijo temna stekla ?e za gume zate?ijo!

 

Mam mogo?e tudi mal sre?e, da ?e nism na zajeb**** policaje naletel!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Niso 18ke !
Napisano

Res lepo pa?ejo na tvojo mx3!

 

Nevem zakaj se tolk zaradi te homologacije sekirate? :whatever:

 

Jaz ?e ve? kot eno leto vozim 16" pa mam v homologaciji napisano najve? 185/60/14!

 

Pa mi noben policaj ne te?i, sam enkrat me je en vpra?al ker letnik je avto, pa povem da 96 pol pa ti re?e da te pa itak nimam homologacijskega karton?ka pa je bla zgodba zaklju?ena! :D

 

Tudi brat ma z svojo mx3 podobne izku?nje!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.