Imam Mazdo MX-5 1.8 (143hp) letnik 2001. Zanima me koliko bi se dalo maksimalno iztisniti iz tega motorja in s katerimi posegi. Ob predpostavki, da motor ostane isti...
Obstajale naj bi nekako 3 opcije tuninga.
1. Namestitev turbine. Kolik?na bi bila pridobitev mo?i, za kak?no ceno, kaj vse bi bilo potrebno poleg tega ?e zamenjati?
2. Namestitev kompresorja. Kolik?na bi bila pridobitev mo?i, za kak?no ceno, kaj vse bi bilo potrebno poleg tega ?e zamenjati?
3. Zni?ati glavo, ??nekje sem prebral, da je mo?no pove?ati prostornino motorja??, ve?je odmi?ne gredi... Kolik?na bi bila pridobitev mo?i in za kak?no ceno?
Verjetno pa bi se mi spla?alo ne glede na to, katero od teh mo?nosti bi izbral zamenjati izpu?ni sistem, namestiti kvalitetni zra?ni filter, ki bo zajemal hladen zrak, zamenjati zavore s kak?nimi bolj zmogljivimi.
Kako je z vzdr?ljivostjo sklopke?
Kak?en vpliv imajo na obna?anje vozila distan?niki? Je to bolj styling ali tuning?
?el bi tudi iz obstoje?ih 215 17'' na 225 18''...
Kako je s homologiranjem teh predelav?
Zanima me ?e tole. Model MX-5 2.5 (nekje od letnika ??2001->2006??) ima na prednjem odbija?u ?e vgrajene meglenke, prednje lu?i imajo le?o. Zanima me ali pa?ejo tudi na mojo MX-5?
To je mal drago. Druga?e pa samo lonca da? lahko delati temu mojstru, ki baje brez te?av zrihta glasnost po ?elji oziroma ima dovolj izku?enj, da bo vedel kako po?timati, da ne bo preglasno. Je zrihtal avspuh tudi za eno 323f 2.5 V6 turbo. Pa ?e bli?e ti je. Pokli?i ga pa bo? videl, 600? te pomoje res ne bo pri?lo. :ne vem:
A obstaja ?e kera 323f 2.5 V6 turbo?
Midva imama lonce od Fabi power sam vse ostalo je custom made by Tich
Na koliko pa ceni? svojo ? Sploh pa ne vem zakaj bi kupoval '96 ?e ima? zadnji model ('98)?
@symon
Nimam nikakr?nega namena izzivati na?e organe pravice, niti preizku?ati svoje sre?e (svojo porcijo sre?e sm ?e izkoristil). Hotel sem le re?i, da se ne spla?a pretiravati z prevelikimi hitrostmi. Se pa strinjam, da starej?i modeli SO zgonjeni, in zna biti kar precej?en stro?ek, da jih spravi? v red (najti V6, ki ni bil pretirano gnan in je lepo ohranjen je pa isto kot zadeti na lotu). Sicer pa se da v vsakem primeru tudi 1.6 stunat do dolo?ene meje ( za kakr?no koli norenje si bom raje neko? v prihodnosti omislil RX 7 )
Za V6 se ti kr ni? ne boj ?e so ga gonli. Rabi sam olje pa vodo pa je neuni?ljiv. ?e ga nama do zdaj ni uspelo uni?it ga ne more? kr tak, pa ma sigurno prek 400.000 km prevo?enih
Za homologacijo ni problema. Rabi? potrdilo o monta?i (ra?un), izpisek o opravljeni optiki pa pomoje na RTI Maribor kakih 15 ksit, za LPP pa nevem cene!
Jaz mam na svoji sicer 16" ti pa lahko vseeno povem, da poraba ne bo bistveno ve?ja, obraba drugih delov pa pomoje tudi ni problemati?na pri ?irini 195. Jaz sem 2 leti vozil z gumami 205/45/16 pa ni nobenga problema z lagrami ali ?em drugim.
Sicer je pa pomoje bol? da da? gor 195/50/15 ker so 55 drage ko pes!
Jaz sm prej?ni teden dal nazaj navaden filter za ?ez zimo. Pa je kr opazna razlika v mo?i. ?portni filter ma res dobr glas, sam pa zgubi? na mo?i, je pa res, da nimam dovoda hladnega zraka narejenga!
Pa daj nehi me z tem rajcat ker me je ravno minilo pa spet omenja?! tale BPT. Pa lih dons sem dobil email od enga Japonca, da se to celo da. Ford Laser oz 323C z motorjem BPT
Fak ej, to je hudi?, ?e je ?lovk la?en konjev. >>> gremo: :mi pijemoo:
Ja na BPT motor, ki ima original 4x4 pogon pa pa?e menjalnik od B6T motorja!
Tak menjalnik z obemi polosmi ma brat ?e vedno na zalogi je ostal od swapa
Tale motor tjunat je skor brezveze. Ce ga pa ze bos, pa ne tople vode odkrivat ampak se malo pozanimaj pr Mico-tu ki je taksnole vozil na gorsko hitrostnih dirkah. Na konc mu je pa motor zropotal. Ce ima serijsko tam nekje 140 KM, kaj vec kot na 160 ne bos prisu, pa se za to bos odstel cca. min. 200k sit. Kolega je ravnokar dal na punto sporting 1.2 82KM sportne kolektorje (beri 90 k sit). V prejsnih je imel ze not vgrajen katalizator, tako da je s tem tut katalizator obenem odpadu. Rezultat? Hm... mogoc -0.1 sec do 100km/h?! Maaaaaaalenkost bol vlece avto v sredini vrtljajev...to je pa vse. Bedarija ce mene vprasas.
Drugac pa 2.5 V6 swap bi mogu bit piece of cake... Drugac pa je z BPT (1.8 turbo) ki ima serijsko 190 KM oz. z odprtim izpuhom in filtrom okoli 220 .
V tem primeru bi mogu zamenjat marsikaj...pa motor je peklensko tezko najdit! Je pa res da potem z serijsko turbo lahko kar hitro zlezes tam nekje do 250 KM
to sum up... ne delaj raj nicesar. Kr pa ce naredis swap je pa tut problem papirjev...
A mi lahk gdo pove ker sportn filtr bi biu dobr za mazdo 323 sedan l.95 1.5 16v. pa kok bi to stal, pa kok konjev bi dodal? pa ce lahk se kksno slikco.
?portni filter pa dodatni konji ne gre glih skup, razen ?e misli? cold air intake, takega kot je mike007 pokazal v eni temi ni?je. Je blo pa na to temo ?e nekaj napisanega pa poglej mal
Nevem zakaj se tolk zaradi te homologacije sekirate?
Jaz ?e ve? kot eno leto vozim 16" pa mam v homologaciji napisano najve? 185/60/14!
Pa mi noben policaj ne te?i, sam enkrat me je en vpra?al ker letnik je avto, pa povem da 96 pol pa ti re?e da te pa itak nimam homologacijskega karton?ka pa je bla zgodba zaklju?ena!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mislil sem predelav, ne motorjev naprodaj.
Pred 3-4 leti se je dalo tak motor dobit za 1.500 eur, zdaj pa nisem gledal.
lp
Povezava za deljenje
Deli na druge strani