Po mojih raziskavah so nasledni motorji: EURO 4 enaki (imajo samo različno kalibracijsko datoteko v ecu, ki so med sabo zelo podobne) Max varna moč na teh motorjih je 460Nm 200hp ECU calib: Začetne številke 125hp max boost 1.35bar r2aa... 163hp r2ab... 185hp max boost 1.6bar r2ac...
EURO 5 129hp ima manšo turbino in precej več navora pri nižjih vrtlajih kot 125hp. Max varna moč 410Nm 170hp 163hp in 180hp sta enaka Max varna moč 460Nm 200hp 163hp poplnoma drugačna kalibracijska datoteka v primerjavi z euro4
Skyactiv D do 2018 Max varna moč 460nm 200hp 150hp in 175hp sta ista imata samo različne kalibracijske dadoteke v ecu
Je kdo že Dipa masko za Chrome delete. Na YT je polno posnetkov samo mene zanima kako to v živo izgleda oz kak slika od blizu, ker me je strah, da ne bo preveč gladko.
Na mojo bi pasal ta komplet in cena v DE je NOTRADSATZ (DIESEL MIT SCR, MIT BOSE)
532,56 €. še vprašanje a gumo si moral kupiti posebej ali je bila gor in koliko so ti vezli za komplet pri nas?
Če bo koga zanimalo🙄...malenkost "tuninga" moje nove CX-5.
Sem pač "počen" na musko...in ker podobne "posege" rad izvajam na meni važnih PCjih (v cilju utišanja),in ker sem zasledil https://youtu.be/2NOGmUCl0yE sem se odločil,da bom to naredil tudi sam.
Sem zmeraj za PCje uporabljal SilentCoat starter set,k vsebuje Alubutil in dve različno debeli peni...pa ga pri OrangeAudio.si ni imel na zalogi...in mi je z malce popusta poslal še boljšega (le Alubutil) STP "Black Gold" 2,3mm (4kg/m2🧐😀👍).
In kaj naj rečem lepo se sliši razlika😃...pa ne gre toliko za zamolklost,ampak za čas v katerem resonanca izzveni...ker popolnoma preprečiti tega nikoli ne moreš...samo vseeno...nekaj pa se da narediti😁 Je pa res,da je woofer zelooo lahek,in je bil "potreben" obtežitve🙄...je sedaj tako "od oka" več kot enkrat težji...
Bom čez čas obdelaj tudi notranjo oblogo prtljažnih vrat...a ne veliko,ker nočem dodatno obremenjevati motorčke za odpiranje...me bolj moti lučka,k malce ropota🧐
Za STP alubutil pa moram reči,da je neverjetno prilagodljiv....butil je itak mehek,ampak ALU-folija-res se lepo raztegne...samo krepko povaljaš in gre res fino😀👍.
Uporaben je bil seveda bolj tisti 30mm valjček,ker lepše prideš v jamice in vogalčke...a za tisti drobiž sem vzel seveda oba...nikoli ne veš,kdaj boš rabil🤔....
Moram pa pripomniti,da pri CX-5 serijsko ni v opremi zasilnega rezervnega kolesa...tudi v slo-konfiguratorju ga ni...pa sem našel na nemškem in sem našem prodajalcu naročil...in so "zrihtali"...no in tudi to kolo,k ga čez woofer z vijakom "prišponaš" že krepko pomaga samemu wooferju👍
Nimam pa namena "totalno" predelovati avta,ker "pravi Hi-fi" imam doma...tu le toliko,kar se za majhen cvenk da izboljšati...🧐
Upam,da bo komu zanimivo😉
L.P.
mene pa zanima malo več o tem rezervnem kolesu, kaj, kje iz za koliko.
Ni mi pa jasno, ok, na 200 konjev ne gre zaradi pustimo kateregakoli vzroka že. Zakaj pa potem ni chipal kaj vem na 180 konjev, na neko light varianto? AL je to samo, če gre do daske ok, če ne gre pa nič. Tole mi ni čisto jasno.
Pri bratu to ni imelo smisla ker je že imel v osnovi 175KM
Povedal mi je, da je tipu šla na enaki mazdi, kot ko vozimo mi, mala turbina zaradi tega. Samo v vednost. Ta mala turbina se ne da obnoviti nikjer in stane okoli 3000€.
Da se vljučim v to debato.
Recimo, da je ta tip moj brat. Tunerc je delal dpf off in egr off in nato še chip tuning. Dvignilo se je iz 175 na cca 205 km. Po tem je motor cukal kakor pri tebi, plus da se je pregreval. Brat se je še isti dan vrnil in sta dala original nazaj gor. Erc bil fer in računal samo Off izvedbo. V roku enega meseca je pa reč crknila mala turbina ampak to ne zaradi ERCa ampak konstrukcijske napake Mazde. Nova originalna je bila 1500 EUR imajo na zalogi pri Ferku. Ker ima dosti mestne vožnje se je olje močno slabšalo z dpf noter in je naredil tudi samo 12.000 km ko je že računalnik zahteval menjavo. Zato je bil dpf off smiseln in je temu pomagal, da se olje več ni pacalo.
Dogajati se je začelo, pa občasno kajenje na križišču, kot lokomotiva. To ga je nerviralo ker ni bilo mogoče najti vzroka. Posodobitev motorja tudi ni bilo mogoče izvajati zaradi dpf off. Tako se je letos odločil da pelje Strajnar-ju , da da nazaj dpf noter in se posodobi motorna elektronika, potem je še zamenjal vakuum pumpo ker je posodobitev prinesla ožje parametre za njo.....
Je pa Strajnar rekel, da je Mazdina elektronika zelo zaprta in je tezko narediti dpf off , da bi delal kot mora.
Za pregrevanje je lahko kriv tudi slabo pretočen hladilnik, ki pa sedaj na standardnih konjih ne povzroča težav. Je pa avtomatik in je in je že zato bolj omejen z najvišjo močjo.
Brat je imel na svoji DPF in EGR off, testno tudi povečano moč a sedaj se vrača nazaj.
Pri Power modu se je avto začel na AC greti,
potem je bil vrnjen nazaj na standard Power, a vseeno so se pri prostem teku pojavljale težave, da je avto začel občasno nenormalno kaditi, pri določeni temperaturi.
Tako, da sedaj je Strajnar vgradil novi DPF in novi katalizator avto gre na najnovejšo tovarniško posodobitev potem pa da vidimo.
Pred 30 leti je Slovenija postala samostojna država, leto pozneje pa je sledilo tudi prvo državno prvenstvo Slovenije v avtomobilskem športu. To je bil čas spremenjenih razmer tudi na avtomobilskem trgu, liberizacije uvoza avtomobilov in zagnanih trgovcev. Na današnji dan pred 29 leti kratek sprinterski reli v Ljubljani, kjer so zmagovalcu podarili "bolhco". V času prvega samostojnega DP Slovenije pa menjava generacij, odmevnih prireditev in zanimivih imen na štartnih listah – med njimi tudi današnji kuharski as Tomaž Kavčič in poznejši mož Helene Blagne.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Po moje so vse 6 imele krom
Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani