Skoči na vsebino

OK, uni dirkalni dizli imajo kar 63% original ma?ine ampak to vklju?uje vse ?raufe, blok, glavo... Vseeno je impresiven podatek, da blok zdr?i.

Kar se pa CSS ti?e ima pa prijatelj kar pozitivne izku?nje (Opel Corsa GSI in Impreza boxer dizel). Tko, da 300? ni drago. ?eprav pomoje on dobi iz tujine generi?no remap mapo in jo samo nalo?i gor. ?e bo? ?el k njemu samo napi?i, a je zavrtel nekajkrat in popravljal mapo ali je zavrtel enkrat, nalo?il novo mapo in drugo. Namre? s custom mapo se v?asih da ?e kakega konja ve? potegniti. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zdaj pa ?e preve? komplicira?...  :mi pijemoo: Menjalnike dajo razli?ne zaradi ob?utka, zaradi namembnosti (ti?ji in var?nej?i avto zaradi manj obratov na AC, bolj?i ob?utek pri pospe?evanju oziroma po prestavitvi v vi?jo prestavo). 
Link do dynota kjer je imela G120 145hp? Naj te spomnim, da so dynoti velikokrat le pripomo?ek, ki poka?e ?rto grafa (prej in potem), cifre so pa lahko nerealne, ali druga?ne pri eni ali drugi firmi. Da bi imela pa oba avta ?e isto konjev je pa ?e ?isto prehuda teorija, oprosti.  :lol: 
No pa ?e enkrat, v bistvu preve? komplicira?. Pojdi ?e na ta dyno. Ker verjetno nisem edini, ki z zanimanjem spremlja temo in ?aka rezultate (tudi remapa), ne teorijo.  :P

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

?e ne druga?e pa ?toparica in GPS ne la?eta in bom takoj po ?ipanju s performance boxom izmeril nekaj vrednosti, predvsem pro?nost 60-120 v 3. in 4. 0-100 je itk te?ko dokazljivo oz. neoptimalen start lahko zelo vpliva na rezultat. ?e ne bo bistvenih sprememb, zadevo pa? reklamiram.

 

Pametno. Tudi sam imam naprimer dolo?en odsek ravnine kjer merim naprimer koliko dobim do dolo?ene to?ke (v drugi, da ne bo kdo mislil da kaka vi?ja hitrost). 0-100 pa sam iz istega razloga ?e dolgo ne merim. Dyno pa, ?e je operater fer, bo ?e dal vsaki? iste parametre in ne bo nekaj manipuliral. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pa koliko konjev da športni filter?
Napisano

samSimon: Pa se sploh MORA HOMOLOGIRAT?? saj ne vpliva na varnost vozila tako kot na primer kak?ne lu?i, vzmetenje, turbo...

Avto sem kupil in ima to ?E vgrajeno.... :unsure: :unsure:

 

Vsako predelavo se vpi?e, varnost vozila nima veze. Saj tudi drug lonec nima vpliva na varnost pa je treba homologirati.

https://www.uradni-list.si/glasilo-uradni-list-rs/vsebina/101428/#(predelana in popravljena vozila)

"Zamenjava katerega koli dela vozila z njegovim nadomestnim delom"

In kako po tvoje na VARNOST vplivajo druga?ne lu?i? Vzmetenje na varnost vpliva le pozitivno (?e je kvalitetno in voznik ni butl, ki bi mislil da gre zdaj lahko kot F1 ?ez ovinke). Turbo se pa sploh ne da homologirati (razen v izjemnih primerih, konkretno vem za neke tovarni?ke kompresor predelave), ker gre za pove?anje mo?i, vi?ji razred pri zavarovanju.. Tak CAI kot ga ima? se pa? montira in si tiho pa moli? boga, da ne bo problemov. Ponavadi se potem uporabi izgovore "je ?e bilo montirano, nisem vedel itd.." potem pa ali prime ali ne.  :ne vem:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nikjer nisem zapisal, da je 0-100 najpomembneje, vsekakor pa je edini podatek o pospe?evanju, ki ga navaja proizvajalec.

 

http://www.zeperfs.com/en/fiche4713-mazda-6-2-0.htm

 

Nekaj je no. Ni 100% ampak druga?e je dostikrat uporabno za take primerjave ki jih vidim rad dela?. Ker jih tudi jaz v?asih, sploh ko nabavljam avto. In no, 100-200 je re?eno malo v hecu (?eprav pri na?ih avtih to res gledamo) ampak kar se uporabnosti ti?e je pa 60-100 80-120 kar fajn, zaradi prehitevanja, dinami?ne vo?nje ?ez ovinke pri taki hitrosti..

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kolikor vem (sem gledal za Clia RS) Te zadeve ponavadi samo naredijo bypass, da ko pritisne? gas, se loputa tudi takoj in toliko odpre. Ker ima dosti teh avtov, katerim ro?ice letijo iz avspuha tako sprogramirano vse skupaj, zaradi emisij, porabe in recimo tudi udobja (?e nenadno dozira? gas, da avto ne cukne ampak malo po?asneje, udobneje). 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ja...in v ?em je to?no razlika med Chip tuning in Chip tuning PRO ? V imenu?? v barvi plo??ice v notranjosti?

 

Bi se strinjal z Juretom, ponavadi ima? ve? dostopa, ali pa dodatne storitve (logiranje in potem remote tuning). 

 

Sicer pa res mora? preveriti konje na istem dynu pred in po posegu. Ker, ?e je res edina razlika software je to super. Ni pa iz stali??a zavarovanja razlika (da bi presko?il razred), da bi bil zaradi tega planiral ?lovek nakup ?vohnej?e.

0-100 so pomembni samo pri 18ih, mi bolj resni/starej?i ljudje merimo 100-200.  :rolleyes:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

 Bojda ima G165 z izjemo prve prestave kraj?e prera?unan menjalnik. Sploh se ne bi ?udil, ?e je razlika samo v menjalniku, saj imajo bojda 145 verzije na dyno blizu 160 PS...

 

Kako lahko druga?en menjalnik realno vpliva na konje?  :rolleyes:

 

Tudi tole ?ipanje je malo sme?no, nisem ?e zasledil, da bi se naturalcu lahko pove?ala konja?a za 25% pa sem tudi ?e par zadev videl in se celo sam lotil tega hobija. ?EPRAV sem pa zasledil, da so dejansko majhne razlike med motorji (da so zadu?eni) in se da dosti dobiti. Verjetno je to posledica visoke kompresije in kako se nato nastavita me?anica, v?ig, zamikanje odmi?en (predvidevam da ima kak VVT sistem). Dvomim pa, da je samo elektronika in ne bi bil jaz poskusni zaj?ek pri skoraj novem avtu. ?E pa se da, bojo pa tile avti ?ez 5-10 let zakon, relativno majhna poraba, nobene turbine, ki bi crknila, pa ?e hitro se jih da naviti. :zvizga: V bistvu nekdo naj bo poskusni zaj?ek in kupi reflash. AMPAK neposredno pred posegom naj se zavrti na dynotu, reflasha in potem ?e enkrat pomeri razliko. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

cip tuning v narekovajih
Napisano

Jst sm prsu do ene teorije zdej al je dobra al ne ne vem se man pa kako bi se obneslo v praksi in sicer

Mazda 6 1.8 16v je splosno znano da je motor len

Ni ma?ina lena, avto je prete?ek za 1,8 in toliko konjev in navora. Vse ostalo so ti ?e povedali, pri taki limuzini tudi, ?e bo? pla?al par stotakov za 5 konjev bo to realno ?e vedno po?asno.  

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Predvsem to, da avto stoji je bil pomemben podatek. Sicer vem, da karkoli napi?em je bob ob steno in tvojega svetega prepri?anja ne bom spremenil ampak vseeno:

Saj tega ne delajo le Slovenci. V tujini obstajajo firme, ki poskrbijo za predelavo (?ipiranje, vgradnja ve?je turbine, kompresorja itd...) in obenem ostane tovarni?ka garancija. Kar nekaj avtomobilov ima ogromno rezerve (nekateri pa ?e serijski hitro crknejo ja, preden spet kaj takega napi?e?). Dostikrat je razlika med mo?nej?o in ?vohnej?o izvedbo dolo?enega avtomobila z istim motorjem le v elektroniki in kakih detajlih. Naprimer ve?ji injektorji, intercooler, turbina ali pa samo druga?e sprogramiran vbrizg.

Opa?am pa, da si kar nastrojen proti Slovencem. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zakaj ste vsi "tunerji" tako skrivnostni? Nih?e ne napi?e "tale xy pa ne zna, tale yx pa zna". Samo neke abstraktne besede, brez imen. Cena je pa tudi skrivnost ker? ?e je tako dober, zakaj ne odpre? teme v kateri opi?e? njegovo dejavnost in odgovarja? na vpra?anja? Saj, ?e je tako dober se ne rabi nekaj na skrivaj po ZSjih debatirati o njemu?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

ima kdo vzmeti za ba v6?
Napisano

Saj ve?ina teh vzmeti je v bistvu relativno mehkih. ?e je original 2kg/mm je recimo ?portna 3-4. ?ele coiloverji imajo 5 ali ve? kg/mm ko je pa ?e trdo, pi?em iz izku?enj (RS s CUP podvozjem ima tu nekje serijsko). Pri japonskih proizvajalcih ali kak?nih angle?kih je vedno kje napisana trdota vzmeti, ?al pri nem?kih in teh poceni pa ?al nikjer ne. Namre? z razli?nim razmerjem trdote spredaj/zadaj se lahko bistveno spremeni karakteristiko vozila. Lahko je bistveno bolj nagnjen k understeeranju ali oversteeranju. Ampak kot sem napisal, pri obi?ajnih vzmeteh je trdota ?e znosna in ni tako drasti?ne spremembe.

 

http://www.astinagt.com/forums/showthread.php?t=11813

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Brembo pokrovi za čeljusti
Napisano

Izredno zadovoljen! 

21882167.jpg

 

Je pa res, da je tole serijsko.  :aaaaa:  Druga?e pa resno: Ne ga srat ker saj za koga, ki se ne spozna mogo?e izgleda hudo, marsikdo se ti bo pa samo smejal. Raje po?trihaj original ?eljusti in bo ?e najlep?e. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

barvanje zavornih čeljusti
Napisano

Ne rabi? pa nujno toplotno obstojno barvo. Jaz sem disk za probo pobarval z metalik barvo in ugani kaj?! Celo iz diska, ki se res oreng greje, se ne lu??i razen ?isto ob unem delu, kjer se zavira. Tako, da ?eljust definitivno ni problemati?na. Ti samo za??iti kar ni za pobarvati, pobrusi, vzemi ?opi? v roke in prebarvaj. Nobena umetnost, verjemi. 

21882167.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda ba v6 2.0 problem
Napisano

ja, o generalki zadnje glave :)

 

Daj pa ?e nehaj nakladati in se blamirati Deeyan no!

Obe glavi na V6 gresta dol, ce je motor noter. Tudi v servisnem prirocniku je lepo razlozeno. Motor nima stojnih vijakov za glavo motorja, tako je dovolj, da se privzdigne za centimeter, da se sname s centrirnih pu? in je glava ven iz motornega prostora.

 

Deeyan kaj je tu nerazumljivega? V?asih znate eni "tunerji" res zakomplicira namesto, da bi poslu?ali koga, ki te ma?ine pozna bolj kot vi.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.