Ja verjetn bo tudi iz moje strani najbolje ?e malo po?akat, mal po?parat, mal hitrega kredita, pa nov avto. Do takrat pa...bomo vidl magi?no mejo 200km/h samo po klancu navzdol.
Itak se vsi mehaniki kri?ajo, jaz pa tudi.
Sm mislu, da je to la?ji postopek, lahk bi pa mal razmislu, pa po zdravi kme?ki logiki sklepu...al?
No ja...ampak ?e vedno me dr?i.
Mehaniki na servisih koliko sem v slo videl nimajo pojma glede ?esa bolj konkretnega Pa ni noben problem saj tak menja? komplet kable in ECU,konektorji na kablih ki pridejo v BA serijo mazd pa sem tak naredil vmes pretvornik da samo vtakne? skup kable .Iz BG serije motor in kabli prek tega pretvornika se samo pa? priklju?i na BA serijo pa je re?eno.?e pa da? v BG serijo ta motor pa pa? vmes ne da? tega pretvornika(iz treh konektorjev v 2 druga?na).
Tak so ti mehaniki ja ko vidijo 3 ?ice razli?nih barv pa ?e vse odsvetujejo, ker mislijo da je to ?e uber alles
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Torstorm ?e en namig ti dam glede vzdr?ljivosti motorjev (oziroma ojnic) na splo?no, ki ga bom iz ene moje knjige poslovenil in skraj?al:
Zakaj? Ker gredo tak?ne obremenitve gor z obrati. Zdaj pa upo?tevaj dejstvo, da se serijski blok lahko brez te?av zavrti do 9500 obratov, in ti bo jasno, da mora biti V6 ?isto dovolj vzdr?ljiv. Meni (pa sem v primerjavi z nekaterimi v tej temi) ?isti laik je to jasno. Posledi?no bi to pomenilo lahko tudi, da ?e bi imel blokado na ene 7000-8000 in po?liftano elektroniko (timing, vbrizg, torej tak?ne delikatne zadeve zaradi katerih lahko naredi bum) ni vrag, da ne bi varno dobil 400+ konjev ob pomo?i turbine. Druga je seveda, ?e bi menjalnik zdr?al, ampak motor bi zdr?al. Kot smo ?e napisali, vsevedov N/A V6 ima 300 konjev in se vrti kot norc (koliko pa ne vem, mogo?e bosta Zemir ali pa Mazda_mx povedala, torej tudi ve? konjev pri ni?jih obratih s pomo?jo turbine ne bi smel biti problem. Res, da se ne spoznam toliko na te ?estake ampak nekako logi?no mi tole deluje.
Aja pa verjemi Mazdi_mx, predvidevam da ga o?itno ne pozna? ampak tip je zagotovo ve?krat sodeloval pri tunanju avtov kot ti. Tunanju, ne stylingu. Pa brez zamere, upam pa?, da bo? dojel, da ne govoroimo nekaj v tri krasne ampak imamo nekaj podlage za dokazat za spremembo od dolo?enih va?kih/gostilni?kih mojstrov, ki si jih poslu?al do sedaj in so te po doma?e povedano nategovali.
kake gostilni?ke mojstre poslu?am ... ?e pa je ve?krat sodeloval pri tunanju pa nevem ,lahko je lahko ni.Pa noben me ni nategoval, nevem od kje si to ti pobral...Tisto kot je eden omenil da zamota? izpu?ni sistem v pletivo pa ni samo nategovanje, ni bv omotan izpu?ni kolektor, kdor se razume v to ?e ve zakaj.Pa pri takih obratih 10000+ je potrebno vse balansirati v nulo.To kaj si napisal mi je ?ist vse jasno.
Vsevedov motor je 2.9 se mi zdi.Pri 2.0 ali 2.5 za 300 HP NA tuninga je te?ko spraviti.
Pa jaz ne delam na stylingu, saj mam skoraj serijsko obliko
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
V eni reviji je bil test mazde 6 ,s tako optimizacijo pa je zdr?ala.Motor zdr?i, pri dizlih je problem edino lahko menjalnik ve?inoma ker navor ga uni?uje.Samo za take podatke kak je to ni problema.
Sorodnik ma na fordu enako optimiran motor , pa ga tira rad tudi pa ?e ni crknil.Ta motor je podoben, blok celo enak.
Lp
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
V6 motor zdrzi 500KM serijski, ce nanj namontiras turbino.
NA pa 300KM ni problem. (ne me vprasat zakaj vem da je tako )
Noben drug Mazdin motor nima takega potenciala.
Megasquirt podpira posamezne tuljave (sem jih ze precej zmontiral) tako da se znebis razdelilca vziga.
samo kako dolgo bo zdr?al 500 HP serijski V6.?e ho?e? V6 motor spraviti na tako mo? da bo en ?as ?lo ,treba vlo?iti kar nekaj denarja.Teorija ni praksa.Pa v tem V6 motorju o katerem se govori nekaj manjka kar imajo turbo grajeni motorji.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Sam spa?ujem...sej je ve? opcij. Lahk da bi tut delal en preprost NA tuning. Ampak najbolj sem zagret za kompresor. ?e ma pa tak lep zvoooooooook
jaz bom dal gor supercharger (turbino na jermen). ,samo moram dobiti ?e kak standalone ali pa pigyback sistem.Megasquirt mi ne di?i najbolj.Zanimal sem se za Electromotive TEC-II Stand Alone , pa je bolj priro?no, zraven pa ?e dobi? v?igalni modul... tako da ne rabi? ve? rotorja in cin?pule...
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Ni tuning potenciala?! To pa glih ne vem ?e dr?i...
Mislim da V6 zdr?i cca. 300KM (lahko tudi ko daily driver) brez da ga odpre? - ker ima dokaj majhno kompresijo - Problem je samo v bencinu in injektorjih. Druga?e pa idealni motor da na?raufa? gor turbino ali kompresor...
mazda mx: Kje pa se dobi najcenej?i set dihtung za glavo in kolk stane? Ker se mi zdi da je to najdra?je pri ni?anju glave
?e bo? gor dal turbino , zakaj bi ni?al glavo,.. raje jo povi?aj pa pove?aj tlak turbine.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
v V6 motorjih ni tuning potenciala.Raj?i BP05 ali FE3 pa turbino ali kompresor gor, ali pa kakega linijskega 6 cilindra?a turbo.Vseved ima iz V6 ?e maximum.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Ti pa se res spozna? . Kak?en ima? ti tlak olja v karterju ? Jaz ga nimam, ker imam minimalni podtlak.
Vse lahko ostane, tudi lu?ka ki je ?e vedno zelo pomembna.
v karterju za temperaturo olja sem mislil,( ker je tam najve?ja koli?ina olja in je relativna temperatura najbolj merodajna), ?e je napisal da bo imel komplet ?tevcev.Lu?ka lahko ostane, samo bo vedno gorela v takem primeru .Prej?nji senzor je kot stikalo ki pri dolo?enem pritisku se vklopi-izklopi, tu pa se veli?ina spreminja glede na tlak.Ni samo tako enostavno kot si eni zami?ljajo.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Se pravi odklopi? in odvije? elektronsko stikalo pritiska olja. V luknjo navije? senzor in ga pove?e? na ?tevec. ?e se navoj senzorja ne ujema z navojem v bloku motorja (odvisno od avta), kupi? ?e '1/8" female pipe to 1/4" male pipe fitting'.
Zdej moram sam ?e preverit, ?e imam dovolj placa za senzor, ker teli V6 so ?ist na knap
tak lahko naredi? ja ,samo lu?ka za olje ti na armaturki ne bo ve? delala.Saj potem je tak ne rabi? ve?.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Montira? senzor v karter.Ponavadi pri teh senzorjih z ebaya je senzor isto?asno kot ?ep za izpust olja in se namesto njega pri?raufa noter.Adapter da bi ga dal med filter bo? te?ko dobil ,skoraj nemogo?e.
Zakaj pa rabi? to, to pride v upo?tev ?e dirka? na progi cel ?as in ?e ima? turbino ,ker turbina takoj zariba ?e zmanjka olja.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
To?no tako! Saj mene je bilo tudi strah, da mi ne bo moglo na Cki teh silnih 90 konjev zmeriti, kaj ?ele Torstormovih 140!
Naslov je pa pravi ja. Zemir saj ?e ne bo? na?el nas pa pokli?i. Sicer imamo pa z njim ?e od lani dobre izku?nje saj ti vse razlo?i, ?e te kaj zanima, cena je ugodna, storitev pa kvalitetna.
Bilo jih je 140 konjev ja ,zdaj jih je ve? .Druga?e pa nisem mislil za svoj avto to .
Lp
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
ima mozda tko kakvu sliku od Vas kak bi to zgledalo?
recimo:
slik je lahko dosti, eni so japaner style ,oblika po ?elji ti naredijo kako ho?e?.?e si bil mogo?e na drag race v SG zadnji?, tam si lahko videl na dveh hondah NSX te izpuhe.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Na hrva?kem poglej ,lonci Lastov?i? iz inoxa imajo lepzvok.Imam jaz gor pa kolega na hondi vti pa je zvok res fenomenalen.Homolomo pa si ?e nekak zrihta?...
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
vodo te?ko potegne gor.Druga?e pa se dobi en ?len vmes da se da med luftmeser in CAI cev da je razlika v tlaku in vodne kaplice ki bi se nabirale po stenah polzijo dol......Filter pa? mora? ve?krat ?istiti ?e je doli ?ist.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
po vseh teh se mi ne zdi da glih zdr?i tale saxo , vedno ko bi moral pokazati kako gre mu nekaj crkne
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Povezava za deljenje
Deli na druge strani