Priporo?am head unit od alpine-a - obvezno! Zvo?nike samo prednje, lo?en sistem, reda velikosti 100W rmsa. Tu bi se na?el kak JBL (imajo celo modele na 2ohm) - da bolje izkoristi? 4 kanalni oja?evalec.
Potem pa doda? nek sub. Priporo?am kak?en bass reflex, navaden, tam okoli 300 do 500W RMSa na katerega ve?e? dobrih 500W rmsa iz oja?evalca.
Naj poudarim, da je velik glasnosti in ?e ve? kvalitete v glasbi skrite v sami monta?i opreme in ne samo v komponentah. Kakor tudi v obliki in materialih avtomobila.
od?raufaj tisti bincl, ko je stikalo za vrata (spodaj na srebri?ku). Poglej barvo kabla, ki je priklju?en na njega. Potem ta isti kabel najdi spredaj levo pri varovalkah, oziroma konektorju ob oz. pod ?katlo. Preveri z metrom, ?e je to taprav kabel. Namre? to stikalo prekinja maso. Vse te lu?i, ki delujejo na door switch imajo stalen + in prekinjajo maso. Zato ima stikalo samo en kabel, ki gre do lu?i, ker drugi je u bistvu ?asija - masa.
Jst sem mel na prvi mx-3 to narejen, da se mi je pod vrati pri?galo 40 tahudih rde?ih ledic. Je blo kr v?e?no. Za zamik je potrebno dodati majhno elektroniko. Ali jo kupi?, ?e ne pa pogooglaj kak se naredi
Zakaj bi se delal norca? Doskrat sem ?e zasledil to ime vzmeti in mislim, da ne bi smele bit slabe.
Glede nabijanja in poskakovanja...Vse "zni?ane" vzmeti delujejo progresivno. Kaj to pomeni? Da se ji s pritiskom oz. hodom spreminja sama trdota vzmeti. Ko je stinjena 5cm ima X N/cm, ko pa je na 10cm pa ima recimo 3X N/cm. Tako nekako. Bolj ko je avto obte?en itd, bolj trda je fedra. To pomeni, da ne bo? ?utu poskakovanja dokler se ne bo? konkretno peljal po neravninah, ko se bo vzmet v trenutku dovolj stisnila in potem "iztrelila" avto v nebo.
Ve?inoma so vse te fedre dober nakup, ki bi jih ?e moral imeti vsak serijski avto (po mojem mnenju). Ampak pogoj so dovolj dobri bla?ilniki, ki fedro "umirijo".
Ho?em u bistvu samo povedati, da pazljivo ?ez luknjaste ovinke ali ovinke z grbinami, previsi...
Sam sem imel na prej?ni dve lete eibache. Fedre so zakon. Ampak bi jih priporo?al z drugimi amortizerji. Pa? prvo kupi? fedre, vidi? kaj se dogaja in potem ?e amortizerje, ?e misli? avto en ?as vozit.
Na ravni oz. gladki (neluknjasti) cesti je avto lepo ?el v ovinek, ampak mi je rahlo poskakoval ob dinami?ni vo?nji po "neravni" cesti. Vse je ql, dokler ma? v glavi neko oviro, ker se zaveda? da podvozje ni novo.
Hm...tega vsekakor ne bi delal. Varnost je le varnost.
?e ho?e? met izgled bo seveda delovalo, ampak ?e so amortizerji ?e bol bogi, se bo avto ?e velik slab? pelal. Sam sem raje pustil navadne vzmeti na mx3 in kupil samo nove bla?ilnike, pa se je avto ful lepo pelal
Doskrat na cesti vidi? ko se pele? za kikim avtom, kako "ska?e po cesti" ko se pelje po luknjasti cesti na 100kmh. Avto v podnu, pa o?itn hin amortizerji, tak da se ?e na dale? opazi.
Nope...Jih pa ameri?ani na vlko notr dajejo. Mislim, da ponujajo kr dost zni?anja (celo 60mm) ampak se mi ne zdi do pametno delat brez kraj?ih amortizerjev.
Ter seveda bremze, vzmetenje, oja?itve... vse kar spada zraven pri predelavah nad +50KM recimo...
Pri tvojem avtu (predvidevam da se gre za 1.5 Z5 motor) je najbolje zmontirat kar B6T motor ali BPT ter tistega navit. Dost cenej in la?je. No...vsaj jst tak mislim...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
In kako dolgo predvidevate da bo tole laufal kilometrov?
Vse serijsko in to od citroena...hm...a potem mazdini 2.5 motorji zdr?ijo 500 konjev z debelej?o dihtungo?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani