Jst mam na 323c 1.5 16v ?portni filter, zvok je kul, poraba je isti K*ac, nad 3.500 obrati avto ZIHR gre bol k z navadnim filtrom. Speljan mam dovod hladnega zraka, filter je izoliran od ma?ine (toplotno).
Folk, pa sej ?e pride do blokade ni n? hudga.... to je za nas, ki se na spoznamo na motorje, v tovarnah testirajo motorje na 8500+ rpm... ne ga srat, 10x do blokade nabije?, pa misli? da ti bo ma?ino razgnal?! DLjite si muvi ko so civicu 5.gen spustil olje in so ga 2 dni ?panal ko norci, vse je crknal, gume, polosi, menjalnik (v kon?ni fazi). Ma?ina (BREZ OLJA) pa ?e vedno tekla. Hladil so ga tak da so ga polival z vedri vode
Sam sem bil zadnjih par let na skoraj vseh ve?jih honda sre?anjih in podobnem sranju (z hondo) in poznam nekaj honda?ev ki radi poka?ejo zvok svojih VTI-jev. Pa s tem ne ubijajo avtomobilov tak ko tisti k vle?te ?pure po parkingih.. THINK ABOUT IT. K kakim namenom pa so narejeni motorji ?e ne za izkori??anje?
Iz lastnih izku?en vam lahko povem da se ne bojte blokade avtomobili (japonski predvsem) so ornk in od teranja (zagretega motorja) ni ?e noben crknu ?e je bil tehni?no brezhiben motor!
Druga je ?e ?pana? neogreto in neizpravno ma?ino
?e je pa res tako ne zdravo gnat do blokade, zakaj pa potem ne dajo na 5000rpm, pa bo avto varen pred obrabami in nov (ne bo ?ou nikamor:D)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
jst ti naredim, tudi sebi sem.
L.P.
xtc
Povezava za deljenje
Deli na druge strani