V tujini da, pri nas pa ne vem, če je ta možnost. Bi pa 19" izpadle čudno zaradi prevelikega lufta med kolesom in blatnikom. Skoraj vsi, ki montirajo 10" jih tudi spustijo. Potem pa dobi avto drugo vlogo.
Ne vem za gelipterja, a sam veliko vozim v snegu ali brozgi. Predvsem mi je pomembno, da je zimska guma dobra na mokri cesti, s kakršnimi se večinoma srečujemo v zadnjih zimah. 😊
Obstaja tudi na 2ohm, so mi takrat ponudili ene 2 modela se mi zdi, lahko pa tut sam najdeš. Na crutchfield poglej, zvočnikov na izbiro malo morje, npr:
null
Dotični so sicer 3ohm, ampak ok, to vseeno v redu špila. Jaz imam namesto original dash zvočnikov, jbl notri, pa špila odlično ,pa tudi niso lih 2ohm.
Z Gelipterjem imava oba montirane na cx30 zimske Hankook. Odlične gume. Sem šel pozimi v snegu čez Passo Pordoi (2250m) brez problema. Tudi tihe so in v mokrem držijo veliko bolje kot te naše letne Bridgestone. Tudi cena je solidna. Zelo priporočam.
Nič ni primernega, kar bi kolikor toliko igralo v redu. Sem za štos montiral v sprednja vrata Rainbow 16 cm zvočnike, komponente, zelo kvalitetne, pa so igrali veliko slabše kot originalni-kartonasti Bose ( so made in mexico) Jaz sem na koncu zamenjal samo zvočnika v zadnjih vratih z Helix, 16 cm ( tukaj so pa zvočniki originalni 3 ohm). V zadnjih vratih igrajo sedaj veliko bolje. Je pa še ena slabost Bose ozvočenja. In sicer ta, da ima vgrajen procesor zvoka mamesto kretnic. Tako pošilja v določene zvočnike samo določene frekvence.
S tem se pojavi manjši problem v zvoku v zadnjih vratih, ker dobi signal precej visoko porezan (pod 100 Hrz ni nič)
No, z kvalitetnimi zvočniki se da dobiti nekaj dodatnega basa tudi v zadnjih vratih. Seveda z predpostavko, da vrata izoliraš.
Zamenjal sem seveda visokotonce spredaj in dodal sem jih tudi zadaj na zadnjo polico ( Rainbow spredaj, Xelih zadaj) Sedaj igra za silo bolje, kot original.
Če boš v ta pomočnik vpisal "ali je sodstvo v Sloveniji neodvisno in enako pravično odloča za vse"ti bo odgovorilo z da. Kako je pa v praksi pa vemo. 😊
Ma, če že vratno oblogo dol pobereš, je bolje, da po 10 letih nove (in boljše) zvočnike noter našraufaš ...
Če so Bose ozvočenje, so 2 ohm, prilagojeni za igranje na tem ozvočenju. Kar koli drugega ne igra prav oziroma zelo slabo. Če je pa navadno non-Bose, so pa 4 ohm Takrat lahko montiraš veliko boljše zvočnike.
Ne se sekirat, ne usujemo se nate, ampak pač na stanje kakršno je in razlago zakonov, kjer je na vseh področjih isto sranje: terorija != praksa. Zato mene dejansko zanima, če imamo koga, ki bi imel škdoni primer pa bi mu izbijali škodo zaradi neustreznih platišč, ki so skladni z merami iz homologacije.
Sem delal na zavarovalnici Triglav v devetdesetih, pa še nisem slišal za tak primer, ko je nekdo montiral enako dimenzijo platišč in gum, da bi kaj komplicirani. A je kdo sploh? 🤔
Kupiš enako dimenzijo, širino in ET, daš gor na avto in je mir. Kaj komplicirate. Še nisem slišal od koga, da bi mu bilo kdo kdaj težil ali pa, da bi imel probleme z zavarovalnico pri izplačilu škode.
Sam sem naredil homologacijo edino za 6-ko ko sem šel na 245/40 r 19.
Internet radio has the big advantage that the streams can use modern audio codecs, such as WMA and AAC/AAC+, whereas DAB is stuck using the prehistoric MP2 codec that dates all the way back to the 1980s.
V mirovanju bi dotik na zaslon moral biti omogočen. Omejevanje tega res nima nobenega smisla. Ker so nekatere stvari pač hitrejše izvedene. Ko pač avto miruje.
Seveda je pa tisto, kar počne VAG koncern traparija na kvadrat. Doslej še nisem naletel na človeka, ki bi tisto pohvalil.
Meni je v 6-ki super, ker se da veliko hitreje vpisati želeno destinacijo v navigaciji.
Avto stoji, da ne bo pomote. Je pa veliko hitreje in enostavneje, ko pritiskaš direkt na črke na ekranu, kot s tistim koleščkom na sredini v cx30.
Najprej zapis obeh grafov- analogni zapis vs digitalni.
Že iz samega grafa je razvidno,da so izgubljeni nekateri pomembni delčki zapisa glasbe, ki dajo tisti "šugo" glasbi (razni šumi, šepet, praskanja, brnenje kablov, feršterkerjev...). Se pravi, če pogledamo digitalni zapis se vse "dogaja", skompresirano nad črto "time". Pod črto ni ničesar. Kaj nam to pove. Pove nam to, da je tako zapisana glasba, četudi je prenesena iz analognega vira veliko manj dinamična, bolj anemična, agresivna, skratka manjka ji detajlov, ki jih pa recimo LP plošča ima.😊
Seveda to velja le za posnetke, ki so bili posneti pred ero digitalizacije, ( recimo mi smo snemali v začetku 90-ih v studiu Hendrix na Studer A 820, 24 kanalni analogni kasetofon). Ko si te posnetke, na grobo zmiksane, poslušal na studijskih večkomponentih Genelec zvočnikih (mimogrede, tej, ki jih ima radio Koper v studiu Hendrix so vredni več deset tisoč €, vse skupaj z ojačevalci in vrhunsko mešalno mizo krepko preko 100000€) je ta posnetek zvenel neverjetno čisto, široko, izredno dinamično. Predvsem pa ni bil agresiven, vse je bilo mehko, čeprav je bila to hard rock glasba.
Sledil je pravi "grobi mix". Tu se vsa stvar še ne poslabša toliko, gre bolj za razmerja med vokalom, instrumenti, doda se ambient (delay, reverb), popravlja se eventualne majhne napake. To še vse zveni fantastično. Vse je še lepo dinamično. No, zaradi zahtev radijskih hiš in založb (linearni posnetki, dovolj velik izhod, brez izrazitih "skokov" gor in dol, sledi post mix in končna produkcija. Tu se pa zgodi kriminal nad posnetki. Mixer man, ki je zadolžen za končni izdelek namreč uporabi na veliko kompresorje/limiterje, katerih naloga je ta in samo ta, da vso glasbo skompresira in jo spravi v dočene okvirje. Kaj s tem doseže?
Tisti, ki glasbo predvajajo, pa tudi izdajateljskega hiše zahtevajo "speglan" izdelek.S tem se doseže to, da glasba iz zvočnikov "ne strelja", da je poslušalcu "bolj prijetno" za uho. 😊 In da tistemu modelu, ki vrti glasbo na radiu ne zabija vsega v pik in ne hodi v popačenje. Na to so alergični. Takšne glasbe, bodite sigurni, ne bodo vrteli.
No, ugotovimo lahko, da to, kar poslušate(poslušamo) s CD-je v ni to, kar so posneli glasbeniki. Je le približek. Glasba sicer igra, a je velika škoda, da veliko detaljev, ki dajo glasbi piko na i, izgine, ko se to digitalizira.
V času našega snemanja v 90-ih so prišli na trg prvi digitalniI snemalniki (DAT-digiral audio tape). Ravno pri snemanju klasične in akustične kitare se je pojavljal problem pri snemanju, ker so se slišali vsi šumi med premikanjem kitarista, že samo polaganje roke na kitaro se je slišalo, kot bi bil v Postonjski jami. Posneli smo kitaro. Nato je studijski tehnik prišel z idejo, da bi to isto posneli digitalno. Na digital audio tape. Na začetku smo bili vsi impresionirani, kako tiho je bilo vse. Seveda, ker je na računalniku zbrisal vse vmes, kar ni bila glasba. Bilo je super tiho, a nekako čudno. Brez dinamike. Na koncu je naredil kompromis in naredil mix iz obeh posnetkov.
Janez, mogoče spet ne boš verjel, a je FLAC zelo "izgubi format". Da ne govorimo o Mp3, kjer je še približno deset krat manj podatkov. Verjetno ni potrebno razlagati, kaj to pomeni pri kvaliteti. 😉
A ni tako da je FLAC vseeno boljši kot MP3? Pri MP3ju pri kompresiji dejansko izgubiš ' del' pesmi ,ki naj bi jih itak kao naj ne bi slišal.
Je pa res, v avtu hitro kaj zaropota če je malo bolj nagalas, Tukaj te vratne obloge pridejo kar prav..Pa še po premijsko se potem zapirajo
Je pa res, če je kaka frekvenca zmazana tudi mene precej moti. Med zadnjimi prazniki sem se doma, kar namatral s testiranjem oz vključevanjem aktivnega suba k dvem q aqoustics zvočnikoma, kjer je bilo preveč hitro preveč
Zelo pomaga pri samem zvoku, da dodatno zvočno izoliraš vrata. Pa da zamenjaš Bose visokotonce. Original bose visokotonci so zelo povprečni (agresivni). Že samo s tema dvema izboljšavama konkretno popraviš zvočno sliko. Tudi sam uporabljam večinoma FLAC posnetke.
Je pa to spet kompromis proti originalnem posnetku.
Tabela razmerja za platišča in pnevmatike omogočajo pravilno izbiro pnevmatik, ki ustrezajo novim platiščem.
Uf, res je. Sem videl ceno v funtih. 😊
225 gredo za silo na 8,5" a verjemi, da izgleda vse skupaj zelo grdo raztegnjeno in veliko roba feltne gleda ven. Z lahkoto jo boš podrajsal kje, ker ne bo imela feltna nič zaščite gume.
Pa tudi na homologacijine vem, kako bi šlo to skozi. 🤔
Die Felgen sind in der Größe 8,5x19 et40 5x114,3. 1 x Gutachten ( ABE) somit eintragungsfrei auf diversen Fahrzeugen. 1x Anbausatz inkl. MAM Nabendeckel.
da ne odpiram nove teme, ve mogoče kdo bi šle na Mazdo 6 zadnje generacije alu platišča 9Jx19 ET40? To še grejo gor gume 225/45R19?
To ti bo najbrž zadaj drsalo (če)-ko bo avto poln.
Jaz imam gor 19x8,5" ET 45 pa je spredaj čisto poravnano z blatnikom.
Zadajj bi mogoče še šlo.
Švabi in Švicarji (pri njih se to da) montirajo tako zadaj 9",spredaj pa 8,5". Računaj, da bo guma 22 mm bolj ven pomaknjena proti blatniku.
Gume 225 pa absolutno ne. Jaz sem jih imel na začetku montirane na 8,5" in so bile že ful raztegnjene. Pa rob feltne je ful izpostavljen, da jih poružiš.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To ne gre tako. Širše gume-večji presek gume - enaka višina. Tako, da, si na istem glede razmaka.
Recimo jaz imam na šestki gume 245/40 r19", a razmak med gumo in blatnikom je pribl. enak kot pri originalni dimenziji za šestko, 225/45r19"
Povezava za deljenje
Deli na druge strani