Da najprej razcistimo kaj je hotel alex povedati glede 175 konjskega motorja. Jaz imam po prometni 175 konjsko avtomatika. Na valjih (prilagam sliko) je bila maximalna serijska moc 152KM, povprecna (po treh power runih) pa manj kot 150. Avto ima 130tkm, res je da zadnjih 10tkm sem jaz delal 15km po obvoznici do sihta pa nazaj, prejsnji lastnik naj bi delal relacije. Tankam kjer mi je blizje, menjal sem podlozke in spucal cedilo pri 120tkm oboje v zelo dobrem stanju, to vem ker sem 2 leti delal pri Avto Pelko in dobro vem v kaksnem stanju znajo bit cedila in podloske. Z tunercem sva se malo podebatirala, ja lahko je tudi zapacan sesalni kolektor, skoraj sigurno pa je tudi dpf, ker ko je bil avto na valjih je eden od senzorjev za temperaturo ispuha pokazal 900 stopinj. Ja prav sem napisal devetsto stopinj celzija. Tukaj je edina mozna razlaga dpf, pac motor razvije doloceno moc in zaradi manjse pretocnosti in slabsega odvajanja plinov pride do tako visokih temperatur elektronika sama bremza motor in zato pri visjih obratih tako valovita krivulja.
Se na hitro zakaj pri alex-ovi ni naredil tuning na recimo 180KM, ce se pogleda njegov graf pri serijski meritvi, rdeca krivulja bi morala iti lepo konstantno gor pa je ze malo popacena, pri cca 200KMje bila krivulja ze bolj moji podobna, moc je celo padla na 150KM. Torej recimo da pusti 180KM neko safe varianto, dpf bo vedno bolj zabasan, krivulja bo vedno bolj popacena in kmalu bo tako kot pri meni. Ker potem cipiran avto negre nikamor je seveda kriv majster ki je delal ciptuning...
odgovarjam na dve vpra?anji, ki mogo?e najbolj spadata v to temo (da ne bo preve? offtopica pri 2019 mazda temi).
Svojo 120G letnik 2016 sem na 170 remapiral pri CLL v Ljubljani, z rezulatom sem izredno zadovoljen. ?e sem prav razumel gre za nekak?nega pogodbenika s CSS tuningom in izgleda tako, da prebere mapo, po?lje v CSS in uploada rezultat. ?e bi hotel meritve, bi se moral zapeljat dol, pa mi je bilo preve? priro?no uredit v LJ. Razlika je meni o?itna, tako da neke potrebe po meritvi niti nimam. Posledi?no je tudi cena ni?ja, ?e se prav spomnim 180 eur.
?e ne bo ?lo z financami poglej ?e za 1.8 V6. Ko je meni ?el 2.5 sem ga za?asno dal noter, dobil sem pa dobro ohranjeno za celih 100?. Bil zelo zadovoljen. Pa eni pravijo da je bolj posko?na kot 2.0, no vztrajnik je la?ji za ostalo pa nevem. Itak pa ?e se ne motim bi moral imet notr moj vztrajnik ki je od 1.8 in ?e zlaj?an
Mora? tudi pazit da ?e si 100% da niso krive, da ti useen ne proda bu? da so... tako pla?a? 4x ravnanje (80?) za stvar ki je ravna... on ma pa pribli?no to?no 0 dela s tem, samo na hitro zaslu?i
Lipi, kakr?ni koli mi nikoli niso bili u?e? ker mi delujejo kot neki cheap shit plastika sam da avto zgleda ni?ji. ?e se ?e grete real deal styling nared pol odbija? do podna pa da je vse v enemu kosu
In taki avti se potem vozijo po cesti? Jao pubertetniki....
In kaj je tukaj narobe? Razlo?i prosim.
Primer: recimo da se ti odlomi en ?ravf na kolutu. Po logiki zamenja? cel kolut, s tem ni ni? narobe? dr?i? No in kaj je potem razlika ?e ti samo zamenja? kolute s takimi ki imajo razli?ne ?ravfe?
O?itno se raje vozi? brez enega ?ravfa ker popravilo kot se spodobi je preve? pubertetni?ko... ?e ima? citroena ax pa veselo vo?njo z 2ma ?ravfoma ?e naprej
Zna bit velka, ker je tut ma?ina velka. Verjetno se bolj spla?a potem kupit bate in odmi?ne ZE ter obdelat DE ma?ino da ima? na koncu tistih 200hp. Aja pa tle je sam ma?ina, rabi? potem ?e ecu pa menjalnik bi jaz imel (limited slip diff)
Eee, Pato, vidim da si ve?? ebayja, dajta mi z Deeyanom najt ZE menjalnik (pa? KL ali KF va?no da je limited diff)
Mogo?e avstija-nem?ija, vendar dvomi. Ziher se ga da dobit na nizozemskem vendar je cena 1300? pa ?e to je ?e se ne motim obnovljen motor, vem pa da je to samo motor brez ECU itd.. evo link klik
Druga?e pa kot je dejan rekel, se veliko la?je najde KLDE ki pa ima ''samo'' okoli 170 KM.
Lahko pa kontaktira? uporabnika mazda mx, mislim da je nekaj ?asa nazaj prodajal bate od KLZE, ter neke hude odmi?ne. Tako si najde? KLDE ga razdere? in sestavi? v KLZE oz ?e kaj huj?ega
?e jaz mam eno vpra?anje. Glede na to da sendvi? pride v vsakem primeru pri oljnem filtru, je morda ?e kaka lokacija bolj optimalna za monta?o hlajenja brez sendvi?a, recimo pri oljni pumpi, pred turbino, za turbino,...?
V6 menjalniki so si skoraj identi?ni (navzven), razen oznak. To ti lahko garantiram ker sem menjal menjalnik in sem frajer ponesre?i enakega gor dal. Na sre?o ni bil trud zaman ker mi je itak skurilo sklopko, pa sem moral sneti maenjalnik
Vsi V6 menjalniki pa?ejo na vse V6 motorje tega obdobja. Tako mislm da bo useeno preprosteje menjat cel menjalnik, ker bi moral pasat na adapter plo??o..
nowaday i would prefer plastidip over wrapping .try a search on google.but i don't know if any company is on slovenia market ready to do it
Heard about that from a friend's frend. But he is doing only smaller parts, such as interior panels and similar stuff. I heard that he can even do whole dashboard, but i'm not sure he can do whole car. I have to ask him..
?e slo prevod (google translate eng v slo!)
Sli?al sem, da je od FREND prijatelja (sli?al sem da od frenda frend dela to). Ampak on po?ne le manj?e dele, kot so notranji plo??e in podobne stvari. Sli?al sem, da lahko celo naredite celotno armaturno plo??o, vendar nisem prepri?an, da lahko naredite celotno vozilo. Moram ga vpra?ati ..
Da si mal sposodm temo, zgubu sm klju?e od avta in s tem posledi?no edini daljinc k sm ga meu. Zdj a lahko kupm ker kol alarm sistem glede na to da je ?e serijsko blo daljinsko centralno, al moram bit pr ?em pozorn? Mau je fejl s klju?em odperat, kb meu hundej ponija
Men se isto zgodil... blem je ?e ma? tut blokado motorja.. popa 1x da? vn accomulator pa si pe?en.
Jest sm pol mogu razderat ceu sistem dalinski (aftermarket biu) zdej pa lepo poni varjanta, dokler si ne zrihtam druzga alpa novga dalinca z isto kodo.
Ali pa proba? najti kak avto v kaki ?e?ki, poljski oz. kaki podobni dr?avi. Sam sem 1x gledal podobne avte (rx7, supra...) na mobile.de, v nem?iji in avstriji so bili vsi z desnim volanom, ?e?ka, poljska pa na levi. Je pa res da so bile malo bolj zasoljene cene (za nerazbit avto seveda)
Gre se samo za LC, sepravi da ti dr?i obrate preden seplje?, za optimalni ?tart seveda. Jaz useeno priporo?am MS ker so potem opcije odprte za nadaljni tunning ?e posebej ?e misli? kdaj dat gor turbino. Pa? spla?a se ker lahko ?e optimizira? vbrizg ter iztisne? ?e kakega dodatnega konja pa ?e traction control (pogoj je ABS avto) si na?tima? da nebo v prazno vrtel pri kakem drag raceu.
?e bo moj stroj tipi topi se vidmo ?ez dobra dva tedna definitvno. Je pa use res kar je rekel Symon, jaz sem nazadnje imel l.07 nankang gume pa nikakor nisem mogel normalno vozit, ene 2x me je zavrtelo pa po travi.. ve?ino ?asa sem pa samo motal volan zaradi understeera pa oversteera ter vsega umes. Tko da na koncu si res izmu?en, pa ?e ni ?eljenih rezultatov.
EDIT: ?e se ne motim mislim da imam tudi jaz celoten izpuh v rostfraju od fabija in je res top zadeva
Ja na sliki zgleda dobr... realnost je pa itak druga?na... ?e kake pol tone kita pa bo... pa malo me leva linija okoli rora matra... ali pa desna kakorkoli uzame? eno stran bom moral poravnat.
Aja pa desn avspuh je par cm ni?je zarat nosilca... tko da odbija? ni kriv.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Da najprej razcistimo kaj je hotel alex povedati glede 175 konjskega motorja. Jaz imam po prometni 175 konjsko avtomatika. Na valjih (prilagam sliko) je bila maximalna serijska moc 152KM, povprecna (po treh power runih) pa manj kot 150. Avto ima 130tkm, res je da zadnjih 10tkm sem jaz delal 15km po obvoznici do sihta pa nazaj, prejsnji lastnik naj bi delal relacije. Tankam kjer mi je blizje, menjal sem podlozke in spucal cedilo pri 120tkm oboje v zelo dobrem stanju, to vem ker sem 2 leti delal pri Avto Pelko in dobro vem v kaksnem stanju znajo bit cedila in podloske. Z tunercem sva se malo podebatirala, ja lahko je tudi zapacan sesalni kolektor, skoraj sigurno pa je tudi dpf, ker ko je bil avto na valjih je eden od senzorjev za temperaturo ispuha pokazal 900 stopinj. Ja prav sem napisal devetsto stopinj celzija. Tukaj je edina mozna razlaga dpf, pac motor razvije doloceno moc in zaradi manjse pretocnosti in slabsega odvajanja plinov pride do tako visokih temperatur elektronika sama bremza motor in zato pri visjih obratih tako valovita krivulja.
Se na hitro zakaj pri alex-ovi ni naredil tuning na recimo 180KM, ce se pogleda njegov graf pri serijski meritvi, rdeca krivulja bi morala iti lepo konstantno gor pa je ze malo popacena, pri cca 200KMje bila krivulja ze bolj moji podobna, moc je celo padla na 150KM. Torej recimo da pusti 180KM neko safe varianto, dpf bo vedno bolj zabasan, krivulja bo vedno bolj popacena in kmalu bo tako kot pri meni. Ker potem cipiran avto negre nikamor je seveda kriv majster ki je delal ciptuning...
Popravljeno od Turbo Lumpi
Povezava za deljenje
Deli na druge strani