Obstaja tudi na 2ohm, so mi takrat ponudili ene 2 modela se mi zdi, lahko pa tut sam najdeš. Na crutchfield poglej, zvočnikov na izbiro malo morje, npr:
null
Dotični so sicer 3ohm, ampak ok, to vseeno v redu špila. Jaz imam namesto original dash zvočnikov, jbl notri, pa špila odlično ,pa tudi niso lih 2ohm.
Ja, moja praksa je taka. Trije klonirani USB ključki, 2 v Mazdah, tretji v receiverju v dnevni sobi. V avtu 99% poslušam radio - Val 202 (DAB). Če pred mano vozi avto sin, ponavadi naletim na Radio veseljak. 🙃😃
Glede kakovosti. Večino imam posneto v MP3 320 Mbps. Nekaj tudi v FLAC. Po izkušnjah mi je bolj pomembna kakovost posnetka kot format zapisa oziroma vzorčenje. Torej raje poslušam pristno posnetega Ray Charlesa v MP3 128 Mbps kot moderne izumetničene 96kHzFLAC posnetke, namenjene poslušanju preko slušalk.
Pri poslušanju me kar fino moti nekonsistentnost posnetkov. Pri enih skoraj ne slišiš nizkih tonov, pri drugih jih je preveč. Fino je poslušati glasbo globokih basov, dokler jih ni preveč ali pa so razpackani. Sploh v avtu hitro zaslišiš resonance različnih "premijskih" materialov, tudi v Mazdi.
A ni tako da je FLAC vseeno boljši kot MP3? Pri MP3ju pri kompresiji dejansko izgubiš ' del' pesmi ,ki naj bi jih itak kao naj ne bi slišal.
Je pa res, v avtu hitro kaj zaropota če je malo bolj nagalas, Tukaj te vratne obloge pridejo kar prav..Pa še po premijsko se potem zapirajo
Je pa res, če je kaka frekvenca zmazana tudi mene precej moti. Med zadnjimi prazniki sem se doma, kar namatral s testiranjem oz vključevanjem aktivnega suba k dvem q aqoustics zvočnikoma, kjer je bilo preveč hitro preveč
Spotify je kul, ga imam tudi jaz. BI pa za foro res probal en tak FLAC na ključku pa da vidim, če je kaj haska. Ker ta stock Bose je bolj bos kot kaj drugega. @skritikrt, a to si dobil na partisu?
Bi bilo zanimivo, da greste še vi ostali z 175 konjskimi motorji z avtomatskim menjalnikom malo na meritve na valje. Turbo lumpi je bil. Da ne boste mislili, da vozite kaj močnejše avte kot mi z ročnim menjalnikom in 150 konjski motorjem. 🤗
Joj , a to je fora. Da ne bi imel kdo več konjev kot tvoja. Včasih imaš pares otroške fore. Itak da avtomatski menjalnik pobere nekaj moči...in ja, mi ki imamo avtomatiko imamo 143 konjev samo.
In to da že v tri teme notri vlečeš cepljenje, imam občutek da ti je ravno to malo škodilo 😬
Ni mi pa jasno, ok, na 200 konjev ne gre zaradi pustimo kateregakoli vzroka že. Zakaj pa potem ni chipal kaj vem na 180 konjev, na neko light varianto? AL je to samo, če gre do daske ok, če ne gre pa nič. Tole mi ni čisto jasno.
Logično, da avto z leti ne more delati več optimalno - vsaj tako dobro kot ko je bil čisto nov. Tudi DPF kot sem že rekel, se notri nabira pepel, in se to počasi počasi polni. Ampak to je pepel, to ne more bistveno vplivati po 50 tisoč prevoženih. Zakaj se pa filter začne mašiti je pa pomoje veliko vzrokov.
Od goriva, olja, podložk na šobah, stila vožnje, .. in ostalih komponent kot so egr ipd... Imaš n vzrokov
Ker jaz pri mojem PB tudi, če ga odprem preveč, avto zamori. Pri tej šestici to nisem probaval, pri prejšnji pa sem in potem sem ga nastavil par stopenj nižje in je bilo v redu.
Hja, dpf ima itak neko življensko dobo in uporabni volumen se mu vseskozi zmanjšuje. Jaz mislim da ni nič narobe z njim, mogoče je hotel on preveč odpret? Kaj pa ostali, al si bil samo ti danes tam z Mazdo?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Na sovoznikovi strani je ojačevalec, na voznikovi je pa tudi en modul - ne vem več kateri
Povezava za deljenje
Deli na druge strani