Pri nas na merilnih valjih je bilo ze precej chipanih avtov. V glavnem tile domaci mojstri prodajajo meglo. Govorim za najbolj popularne turbodizle. Nabijejo tlak turbine, da motor dobro "sune", v visjih obratih pa tema.
Dimi tudi fino, saj je nafte prevec glede na zrak, ki gre v motor. Zadnje case ze v vsakem vecjem mestu kdo ponuja chiptuning. Vsi prisegajo, da samo razvijajo "mape" , kar pa je bolj redko videno.
Prvic zato, ker je na netu malo morje genericnih map, ki jih menjavajo toliko casa dokler ni stranka zadovoljna. Malokdo pa ve kaj tocno sploh nalaga v motorni racunalnik.
Nekateri, ki so na sceni ze nekaj casa in so specializirani za dolocene znamke imajo dobre mape. Ostali samo nasmemavajo "internet" mape.
Sam delam na dirkalnikih: pista, gorske dirke, rally, drag race,.... tudi tu se da videt razne mojstrovine.
Obe glavi na V6 gresta dol, ce je motor noter. Tudi v servisnem prirocniku je lepo razlozeno. Motor nima stojnih vijakov za glavo motorja, tako je dovolj, da se privzdigne za centimeter, da se sname s centrirnih pu? in je glava ven iz motornega prostora.
Menjat teflone in batne obrocke. Se zgodi, ce motor ni redno vzdrzevan in se posebej ce se ni uporabljalo kvalitetno sinteticno motorno olje. V6 motor rabi malce vec nege kot ostali, za kar se oddolzi na dolgi rok.
Hmm, za 1000 eur ne naredis nic. Se kaksen cenejsi in popularnejsi motor (zacne se na H in konca na A) ne naredis kaj dosti v smeri 200KM za ta denar. Pod 3000eur se ni kaj pogovarjat. Samo komplet vseh tesnil, lezajev, raznega materiala za obnovo je toliko. Potem se sele zacne tuning. Bati, odmicne, izpuh, sesalni del, elektronika. Za ta denar prilezes ze blizu 250KM. Za 300KM se nisem nasel recepta upam, da ga bom do naslednjega leta.
Ce je KLZE z Ebaya predrag bo tudi vse ostalo mogoce predrago. Poleg motorja rabis porihtat se elektroniko, dodat kaksen dober izpusni kolektor, komplet izpuh. Ce se ze lotis delat tak projekt, naredis se glave motorja, sesalni kolektor,...
Seveda rabis se nosilce, saj je ohisje menjalnika drugacno in so nosilci drugacni. (tri nosilci)
1.6 ima drugacno ozobljenje na polosovinah, tisti del ki gre v menjalnik. Rabis 1.6 polosovine.
Sklopka je drugacna. V6 motor ima vecjo lamelo in sklopko. Tudi ozobljenje na osi menjalnika je drugacno.
Gotovo se kje dobi kaksen avto z 1.6 motorjem, ki se prodaja po delih, da naberes vse dele.
Aha, kolikor sem razumel gre tako:
1. menjalnik 1,6 ima dalj?o 5to in diferencijal kot V6. 0,73 4,11 vs 0,8 4,39
2. menjalnik od 1,6 bi pasal v MX3 samo moram dobit zraven ?e nosilce!
3. polosi bom moral vzet od 1,6 ma?ine. Ali moje od V6 ne bi bile dobre?
4. kaj pa sklopka, a pa?e ista sklopka na 1,6 menjalnik?
?e bo vse skupaj pasalo, bo mogo?e na dalj?i rok bolj?e, ?e zrihtam vmesno plo??o za 1,6 menjalnik in se vozim hitreje. Tudi delam lahko medtem, ko se ?e vozim , ker vem, da bo menjalnik genau pasal not.
Menjalnik od MX-3 1.6 je precej daljsi. Pase na sasijo in polosovine. Se pravi poisces menjalnik od 1.6 z nosilci in polosovinami in naredis novo adapter plato.
Rabis komplet daljsi mejnalnik. Nabolje Xedos6 V6. Ostali imajo isto peto prestavo.
V tvojem avtu in vseh ostalih razen Xedos 6.
4: 1,03:1
5: 0.79:1
Xedos 6
4: 0.91:1
5: 0.75:1
Ce bi za osnovo vzel MX-3 z 1.6 motorjem bi imel se precej daljse prestave. Skoda je bilo "unicit" tako redek avto kor je MX-3 V6. 4 valjni Mazdimi motorji imajo precelj daljsi menjalnik.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pri nas na merilnih valjih je bilo ze precej chipanih avtov. V glavnem tile domaci mojstri prodajajo meglo. Govorim za najbolj popularne turbodizle. Nabijejo tlak turbine, da motor dobro "sune", v visjih obratih pa tema.
Dimi tudi fino, saj je nafte prevec glede na zrak, ki gre v motor. Zadnje case ze v vsakem vecjem mestu kdo ponuja chiptuning. Vsi prisegajo, da samo razvijajo "mape" , kar pa je bolj redko videno.
Prvic zato, ker je na netu malo morje genericnih map, ki jih menjavajo toliko casa dokler ni stranka zadovoljna. Malokdo pa ve kaj tocno sploh nalaga v motorni racunalnik.
Nekateri, ki so na sceni ze nekaj casa in so specializirani za dolocene znamke imajo dobre mape. Ostali samo nasmemavajo "internet" mape.
Sam delam na dirkalnikih: pista, gorske dirke, rally, drag race,.... tudi tu se da videt razne mojstrovine.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani