Res je tole bol za zvok kot karkol druzga..ampak v?asih je tud to dost da se v avtu bol u?iva
Zadeva mora imet TUV certifikat, pol je pa ok. Js mam v mx5 homologiran podoben ?portni filter ene druge firme, tko da ?e bi te kaj ve? zanimal se oglasi na PM.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
?e misli? to tisto ?tevilko, ki je na spodnji strani, je raje ne kitaj. Na tehni?nem so mi ?e te?il, da je treba met to vpisano, pa sm jim sam te original mazdine oznake pokazu in je bla ti?ina
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
?portni fedri + stock bla?ilci so res bol 90s predelave, avto se na kvalitetnih gewindah pelje ?isto druga?e. Je pa res da ve?ja kot je kvaliteta in ve? kot se da nastavljat, dra?ja je tudi zadeva.
Js sm z mojimi Vogtlandi zelo zadovoljen ( http://shop.vogtland.com/index.php/gewindefahrwerk/mx-5-typ-nb.html) Sicer so nastavljivi samo po vi?ini, ampak je ubistvu bla?ilec enak kot pri KW V1, le da ohi?je ni stainless steel, feder ima pa malenkost ni?ji spring rate. Kombinacija trdote se mi zdi ravno prava za dnevno vo?njo in progo. ?e se zapelje? do Techno Racinga v Kranju, jih pa dobi? ?e malo ceneje, ker so njihovi uvoznik in imamo tam mazda?ke popuste
Mal cenej?a opcija so potem Vmaxxi, ampak ne jemat tistih navadnih na linku, ker so baje sekret..glej za xxtrem verzijo. Poznam enega ki ima te exxtreme in je prav tako zadovoljen.
Oboji omenjeni imajo tud TUV za homologacijo, kar naprimer pri BC, Ohlins, Xida, Tein itd. ne poznajo, ?eprav so dobre firme.
Samo izogibaj se raznih ta-technixev, racelandov..Tist je ?e slab? kot original.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
To si najbr? hotel re?i, da je materiala za cca 30?, kolk pa ra?una tisti ki dela je pa tolk kot se zmeni?. Sam pa? naredi? tako dobro kot se potrudi?, lahko pa tudi poslab?a? vse skupi
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Naslednji? bom najbr? ?ele ?ez kake 3 mesece na RL, ampak ok se bo ?e dal nekak cajt primerjat. Ima? prav, od 110ih so ostali le ?e 103je, sm bil prej?ni mesec spet na dynotu. Morm ?ez zimo motor vn vzet in zamenjat ene par malenkosti.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Tud so ?e neke dimenzijske omejitve, za spojlerje ne vem to?n kak?ne, najbr? pa nekak tko kot pri feltnah kjer mora bit tekalna povr?ina pod blatnikom do dolo?enih stopinj pred in za osjo. Skratka po neki logiki gledajo, da ne bi bil avto nevaren za ostale udele?ence in ne bi s ?ankom kosil kolesarje & pe?ce
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Odgovor na vpra?anje kako do takega efekta oz. fittmenta bo najbr? ?e najbolj vedel google ali tyrestretch.com, ker je se zna dost razlikovat od avta do avta, ti bo pa kar dost ?asa vzel za tako raziskavo. Upo?tevati bo treba vi?ino avta-kolk je zni?an, kako je optika-camber nastavljen, kak?na je dimenzija gum-ki mora biti ravno prav napeta, da je tekalna povr?ina pod blatnikom in kolk bo treba predelat notranjost blatnika, da ne bo drgnilo na ostrih zavojih in luknjah. Aja pa obvezno nabavit nastavljive gewinde po vi?ini in trdoti, ker se z original vi?ino ali samo ?portnimi fedri ne da tega izvest
Da pa potem kako vse to shomologirat sploh ne za?nem..Kako to vse vem? Sem ?e dal pri svoji mazdi skoz
No, ogledal sem si oba posnetka, ampak me nekako nista povsem prepri?ala. Pa tudi razlage prej me nekako niso prepri?ale.
To da pa proizvajalci mogo?e pustijo malo 'rezerve' zaradi doseganja bolj?e vzdr?ljivosti pa tudi ne gre v glavo?
Bom tud js kr raj odnehal z bojem proti mlini na veter, vpra?am sam ?e kako je potem po tvoje mo?na razlika pri 2.0 dizlu 1.generacije mazde6? Torej 89kw in 100kw, s tem da sta motorja popolnoma enaka z enakimi turbinami, intercoolerjem, bati, kompresijo ter navorom.
Js pa ne razumem zakaj to ni jasno To da so in?enirji v tovarni pametni seveda dr?i, ne morejo pa mimo zakonov fizike in razlik med teorijo ter prakso.
Mislm, da je ?e blo napisano da iz tovarne tud dva motorja nista 100% enaka, zato se uporabi ra?unalnik, ki premosti te razlike. (?e tu nekaj izgub) Potem ker vemo, da na mo? motorja vpliva med drugim tudi nadmorska vi?ina, je le ta ra?unalnik sprogramiran ?imbolj konzervativno za uporabo na ?im?ir?em spektru nadmorskih vi?in.(spet izguba) Dodatno pa je tukaj ?e kvaliteta goriva in oktani bencina. ?e razlika je npr. v dveh 'enakih' motorjih za razli?ne trge, ker imajo v ameriki gorivo z manj oktani, morajo tudi sprogramirati druga?e, druga?e motor klenka. Recimo v evropi pa se zaradi bolj?e nafte dizli ?e v ?tartu iz tovarne lahko programirajo z druga?nimi parametri in s tem ve?jo mo?jo pri enaki prostornini.
Zarad vseh teh na?tetih razlogov (in ?e kak?nega pa nimam cajta iskat-sem samo iz glave se spomnil), se da potem dodatno prilagodit oz. optimizirat vsak ra?unalnik posebej, glede na zmo?nosti samega motorja in njegovih elementov ter okolje v katerem se vozi.
Kako se optimizira te zanima? Evo v detajle
(sicer aftermarket ra?unalnik, ampak point je isti)
Upam, da se je zdj re?ilo ?e eno neumno vpra?anje
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Pa?e sigurno, papirji bojo edin pod vpra?ajem. Sicer bo slej ko prej tud to urejen, ampak v?asih pri novej?ih modelih/letnikih malo po?akajo, da se izdelava zaklju?i in imajo s tem potem mir-ne potrebujejo ve? spreminjat do katerega letnika je certifikat veljaven.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Dobr vpra?anje, ponavad je blo tko da ?e se je ve? stvari homologiral, je bla prva stvar 35?, vse naslednje pa nekje pol manj. (pri 4 stvareh to vse skupaj nanese cca 90? ?e se ne motim).
Je pa en foruma? pred kratkim omenjal, da naj po novem ne bi blo ve? treba vpisovat v karton?ek, ampak samo certifikat imet v avtu. ?e je to res je en stro?ek manj, sam vozit kupe papirjov s seboj, ?e ma? 5-6 stvari naknadno vgrajenih je pa spet mal debilno
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Mal je sicer odvisno,?e je to na voljo za evropski trg. Sem za svojo mx5 posku?al na uradnem in tud na MMS dobit original Mazdaspeed podalj?ke, ki pa jih imajo samo ameri?ki modeli. ?eprov gre za enak avto, se pri nas ne da dobit, ker imajo tak sistem, da dobavljajo po ?tevilki ?asije in ?e za to ?tevilko dolo?en kos ni bil izdelan/mi?ljen, se ga ?al ne da dobavit.
Bi pa mogo?e ?lo, ?e bi nekje od koga dobil ustrezno ?t.?asije in bi 'za njega' kupil.
Aja pa ne bo pocen,ponavad so te dodatki iz zlata
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Za to ceno kar kupi, ampak obvezno glej da bojo zraven papirji, ?e ne nisi ni? naredu V sloveniji je trenutno najcenej okol 180? v Techno Racing v Kranju (uvoznik za Magnaflow zadeve v SLO), kjer sm tud js nabavlu zadeve. Mogo?e bi ?e kak % popusta blo, ampak cenej pa ?e res te?ko.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Dejansko bi jih blo bolj smiselno odrezat, ker ko je zapognjen navzgor, se lu?tn notr gospod blat usede (tko kot je Zmaj reku), in lepo papa tvoje blatnike. Res pa je da redkokdo ho?e to delat, ni lih simpl to sam tko odrezat. Men so blatnike valjal pri (takrat ?e) A3M, ampak nisem bil zadovoljen, so mogl popravljat, tko da A3M-a se izogibi
Ja in ne, rezani so dost bol ostri kot upognjeni, kar pomen, da ?e ?e kdaj slu?ajno podrajsa po gumi, lahko kar kli?e? vle?no in naro?a? nove 2 gumi
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Recimo da imam mogo?e js nekaj malega izku?enj na tem podro?ju.
?e nisi , se mi oglasi na pm. V nasprotnem primeru pa bo po vsej verjetnosti tema za vsak slu?aj izbrisana
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani