Ahh, oni komplet za popravilo (tekočina-patrona za ventil) je tak klump, pnevmatiko in platišče ti v notranjosti tak zapaca da ni več ničemu podobno, največji problem pa je da ti zapaca senzor tlaka in se zna zgodit da več ne bo delal pravilno (izkušnje Renault) 🥴
Jaz sem si nabavil oni vulkanizerski kompletza popravilo "injekcije", ki sem ga mel v prtljažniku namesto one packarije.
Ampak sem si vseeno raje uštimal pravo rezervno gumo.
Aja, mam pa dizla kjer se dodatna teža rezervne gume nič ne pozna. 😉🤪😁
Heh, no ja imam pač to "napako" da rad prilagajam stvari po svojih željah, in to na vseh področjih (avto, kolo, računalnik, hiša...), zato pa mi nikoli ni dolg čas. 😁
Jaz sem se podobno lotil, sem pa malo več izoliral (celoten prtljažnik, prtljažna vrata, vsa 4 vrata, požarno steno in vse 4 koloteke).
Jaz sem izoliral bolj z namenom tišanja celotnega avta, zato sem dodatno uporabil še zvočne pene in se res pozna da je manj motečih zvokov iz zunanjosti tudi radijo igra boljše ampak to pri meni ni bil prvotni namen. Se pa nabere dodatna teža, jaz sem sproti tehtal porabljen material.
@Aless Ja, natakni ji Potenzo, namest Turanze pa bo 2m krajša zavorna. Sploh ne vem kako naj razložim še bolj razumljivo. Pri modernih avtih zavore zmorejo bistveno več kot zmorejo gume. Ma ne vem zakaj moram tolk razlagat, ker če pogledate samo teste pnevmatik je razlika med najboljšo in najslabšo že na suhem lahko več kot 4 metre na mokrem pa celo več kot 8 metrov. Tako, da razlike meter ali dva tudi med boljšimi gumami niso izjema.
Oprosti ampak se mi zdi da malo trolaš🙄
Bridgestone Turanza T005 je v enakem rangu kot Continental Premium Contact 6.
Poglej test obeh gum na enakem avtu ima Turanza na suhem skoraj 1meter krajšo zavorno pot! 😉
Btw. : če si ti zadovoljen z zavorami ok, ampak ne moreš pa drugim vsiljevat svojega prepričanja, jaz sem ti dokazal svoje trditve da so Mazdine zavore slabe oz. slabše od konkurence, ti pa tvoje trditve nisi podkrepil z ničemer, razen svojega prepričanja.
V bistvu so najbolj pomembne gume za ustavljanje, ker diski bodo ustavljali, do trenutka, ko bi jih blokiralo in se vklopi ABS. Tako, da to ni problem je pa neka druga resnica, da večji diski pa ravno zaradi velikosti vzdržijo veliko več zaporednih močnih zaviranj tako, da ni variante, da zavre zavorna tekočina niti, da ti disk popoka in ploščice otrdijo zaradi pregretja. Na običajnih cestah in z vožnjo po pameti večjih diskov ne rabiš, za trackday pa je kar dobrodošlo, če ne celo nujno.
Ja se strinjam da so tudi gume zelo pomembne za ustavljanje, ampak vsi vemo da tudi z najboljšimi gumami in slabimi zavorami se boš pač kasneje ustavil.
Mazde imajo splošno znano slabše zavore od konkurence, kar potrjujejo tudi razni testi, tak da ob dobrih gumah so Mazdine zavore šibka točka, ne gume.
Še vedno trdim da je velikost pomembna (diskov), ker večji diski tudi boljše zavirajo, no poleg boljšega hlajenja kot si povedal.
Kot prvo večji diski imajo večjo zavorno površino, kot drugo pa imamo pri večjih diskih daljšo ročico, se pravi zavorne klešče so pomaknjene bolj stran od sredine osi diska.
Prilagam sliko, sem naredil en hiter izračun razlike med 300 in 320mm disku, nisem šel v detajle, ker ni pomembno, pomembna je razlika Zavornega navora ki je med tema dvema diskoma 300Nm. 300Nm je kr velika razlika
Izračun sem naredil na roke, upam da je dost razumljivo razloženo.
Ja, vse se da, you know what i mean😉👍, vprasanje, vsaj ce bi jaz delal upgrade, za koliko casa je to in kako vzdrzno, dvomim da je original za 150km pripravljen na 240km, ja da se, ampak verjetno si cez par tisoc km brez vsega😁😄.....p.s.da ne bos mislil da govorim v prazno, ko sem imel jaz se accorda 2.2cdti z 140km so mi svetovali na max +30/40km ( oz.so delali tunning na cca.170-180km), to je bilo se vzdrzno brez menjave ostale opreme, vse kar je bilo vec je bil riziko (seveda se je dalo, ampak vprasanje za koliko casa)...
Ja, pri Accordu 2.2 je bila šibka točka sklopka, ki ne zdži ogromnega navora.
Tudi jaz sem ga imel in sem ga prvo čipal na 193HP, vendar mi je po 1tednu v 6.prestavi pri polnem gasu začela drset sklopka. Zato sem nato znižal na 185HP in je bilo vredu naslednjih 30kkm, pol sem pa avto prodal.
Drugače je ta motor šel brez problema čipat na 225HP, ker je imel dost rezerve in turbina je bila zadost velika za toliko večje količine zraka.
Se je pa dalo dobit tudi aftermarket ojačano športno sklopko pri Angležih, ki zdrži te konje in ogromen navor.
Hmh, malo čudno da je pri 56kkm že zabasan DPF filter🤔
Daj če imaš možnost z OBDje takoj po končani regeneraciji poglej PIDe PM_ACC, PM_ACC_DSD, PM_GEN in DP_DPF. Če je DPF delno zabasan ti vrednosti ne padejo na na nulo.
Btw. : jaz imam 2.gen M6 2.0dizla še vedno z prvim DPF filtrom in mam prevoženih 290kkm, pa še vedno deluje brez problema. Se pa vidi da po regeneraciji ne grejo vrednosti zgornjih pidov na nulo ampak so na 0,2g/L.
Regeneracije pa mi dela med 150-250km, odvisno od vožnje, če lepo vozim gre 250+, če ga pa malo bolj žgem ali pa več krarkih relacij pa dela okrog 150km.
Za moje pojme to neki pri tvojem avtu ne štima, daj še pregledat MAF senzor in EGR, ta dva znata zjebat sistem.
Tnx, sem vedel, da je včasih bil problem in je bilo kar nekaj dela s temi menjavami čipov sploh, če ni bil na podnožju ampak zalotan gor. Če se ni treba fizično dotikat ECU-ja je to dokaj bulletproof zadeva - upam, da se ga ne da zaflešat. 😆
Načeloma je čipanje prek OBDja dokaj enostavna, lahko pa kot pri vsakem flashanju gre kaj narobe.
Nekateri proizvajalci (Mercedes npr.) imajo v ECUju še rezervni spomin (backup) s katerega v primeru teža prekopiraš ta backup nazaj v glavni spomin. Tako najprej poflešaš glavni spomin in če je šlo bp se pofleša še rezervni spomin. Tisto je bulletprof.
Mazda ima samo glavni spomin brez backupa.
Če gre kaj narobe pr flešanju pr ECUjih brez rezervnega spomina, pa se lahko fleša z BDM načinom, bdm je kot nek debug mode ECUja in se lahko pofleša skoraj vedno.
A se je kdo pozanimal kako zgleda ta sprememba mape. A se da direktno mapo spreminjat al je treba čip ven lotat?
V 90% se prek OBD-ja dol pobere originalno mapo, nato se jo z ustreznim softwarom spremeni (npr. WinOLS) in nato spet prek OBDja naloži nazaj na ECU.
Imaš še programiranje prek BDM-a, ampak je težje ker moraš odpret ECU in moraš imeti posebno napravo.
Na starejših avtih pa se je čipalo dejansko tako da se je čip odlotal iz ECUja in se ga je sprogramiralo v programatorju, v nekaterih primerih pa se je zalotalo nov drug programiran čip (nekateri oem čipi se niso dali brisat in shranit, zato se je menjal čip.)
Zato je nastal pojem čiptuning, vendar v novejših avtih se to več ne dela in se mapira prek OBDja.
Jaz mam Eibache na M3, mel sem jih pa že tudi na drugih avtih.
Vožnja je super, glede udobja je skoraj isto kot original, ker so progresivni, pomeni da je polovica fedre mehka, druga polovice pa trša, če je avto bolj naložen da ti ne zabije fedre na omejevalnik.
Jaz sem že dosti naročal prek Aliexpressa in nikoli nisem imel težav.
Bilokaterega trgovca zbereš, če izdelka ne dobiš, daš Dispute na Aliju in dobiš denar nazaj. To majo dobro da dokler ti ne potrdiš da si z izdelkom zadovoljen ali da si dobil, tako dolgo prodajalec ne dobi denarja, v vmesnem času je denar pri Aliju.
Edina slaba stran je da se dolgo čaka in za dražje izdelke ti naša država upali še davek in carino, kar si moraš preračunat če se ti splača naročat iz kitajske ali bolje kupit v EU.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ahh, oni komplet za popravilo (tekočina-patrona za ventil) je tak klump, pnevmatiko in platišče ti v notranjosti tak zapaca da ni več ničemu podobno, največji problem pa je da ti zapaca senzor tlaka in se zna zgodit da več ne bo delal pravilno (izkušnje Renault) 🥴
Jaz sem si nabavil oni vulkanizerski kompletza popravilo "injekcije", ki sem ga mel v prtljažniku namesto one packarije.
Ampak sem si vseeno raje uštimal pravo rezervno gumo.
Aja, mam pa dizla kjer se dodatna teža rezervne gume nič ne pozna. 😉🤪😁
2008 Mazda 6
2004 Mazda 3
Povezava za deljenje
Deli na druge strani