Verjetno je kon?na cena materiala, vgradnje in homologacije x2 tisti ceni kompresor kita, zato se verjetno izpla?a samo takemu, ki je potem ne bo nikoli prodal.
Vi se smejite, js pa resno razmi?ljam, da bi kupu Dasiato, glede na to, da se v garanciji ni zamenjal bluetooth modul in mi zmeri znova za?ne mp3 na za?etku brat, Ko pa dam mal ve? muske gor, ?e pa 5 min traja, da ga nalo?i. Ve kdo za koga, da bi kej naro?val za M6 GJ pred faceliftem?
Jaz sem bil pred tem, da naro?im iz aliexpress, ker je bila to ena redkih zadev, ki so me pri M6 2013 nervirale. Potem sem ga prodal in nabavil 2016, kjer je napaka glede mp3 odpravljena, infotainment sodobnej?i, ?eprav ?e vedno precej bogi.
Sicer pri 150 ni vseh prestav, ampak se zelo o?itno vidi razlika napram 175:
1. prestava: 45 vs. 55 km/h
2. prestava: 80 vs. 95 km/h
O?itno je diferencial drug, tako kot pri bencinarkah 145:165. Da bi ?li razvijat dva razli?na menjalnika za 20-25 konjev razlike, se verjetno nikakor ne bi izpla?alo.
A si ti zihr, da je tako? Kot sem bral ?e na veliko forumih naj bi bila rszlika le v mapi. In to za nepolnih 25 konji?ev. Po mojem je menjalnik enak pri obeh.
Kraj?i menjalnik ima mo?nej?a, drug diferencial, velja torej enako, tako kot pri bencinarjih 145/165. Pomeni, da bo 150 ?ipana na 210 va. tako pro?na, kot serijska 175, morda malce manj. Zakonov fizike se ne da pretentati.
Dokler ima? garancijo, raje pusti tako kot je. Bojda se konkretnega posega pri mazdi ne da prepoznati, a vsekakor lahko vidijo, da je nekdo dostopal do motornega SW.
Nimam konkretnih izku?enj, a ko sem za svojo M6 iz aliexpressa naro?il krom obrobe meglenk, je bila kakovost OK, tudi po dveh zimah soli brez napak, mehurjev ipd. Verjetno je za reskirati teh 55 EUR.
V galeriji CSS si oglej imajo nekaj avtov (glej tudi mazda 6, motor je identi?en), ki so blizu obljubljenim ?tevilkam. Mora pa biti 3ka z 200-210 PS res raketa, verjamem, da jo redkokater golf GTI 6 ali 7 dohaja, razen trakcija z mesta je verjetno precej boga.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Menjalnik ni enak, ca. 10 % dalj?a prestavna razmerja ima G120. Tega chip tuning ?al ne odpravi.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani