?e bi na wanklu rad ime ve? konjev je prva zadeva, ki se menja izpu?ni kolektor, drugo pa od COBB tuning zadevo not zmontirat, ki na nek na?in odpre prost pretok podatkov iz vseh merilcev in senzorjev (ne me vzet za besedo) in baje ?ele potem ob?uti? kako lahko dejansko diha ta motor!
No kolk sem jaz seznanjen, ima direktno mazanje motor koman nad 4000rpm, ve?ina pa ga vozi pod temi ko so z njim v mestu, poraba pa se dejansko ne razlikuje tako zelo veliko!
Tut jaz vem, da ima rx8 nek jeb... ra?unalnik, samo ?e bi se poglobil mislim, da bi ga lahko nekdo od na?ih razvozlal!
Pa vi govorite o konjenici na gredi ali na kolesih? FWD ima malenkost manj?o izgubo kot RWD sicer ampak ne toliko. Po drugi strani ima v ?tartu RWD prednost saj se te?a pri speljevanju itak prenese na zadnja kolesa. Potem nad recimo 150 km/h pa pride v po?tev aerodinamika kar je spet kar adut RX-8ke.
Ja lej s turbotom ima? potem 260km na kolesih pri 0.6 bara pritiska!
Simon: ?e bo ?as "po imenu denar" letos dopu??al bom vleto na kak TIME ATACK pa boma vidla kak pa kaj na lastne o?i! Velja?
Mitja ?e bom kdaj v tvojih koncih ne zameri, ?e te pokli?em. Ker bi rad videl realno razliko pa magar ?e kaka je razlika v vo?nji bova sprobala. RX8 sem sicer ?e peljal dolgo nazaj in vem kako vle?e. Ljudje smo si razli?ni, jaz sem pa ravno pogre?al ob?utek navora.
Ma ne morem verjet! ?e ima res le npr. 180 konjev, potem gre pa HUDI?EVO dobro za to motorno mo?!
No pa na primer, da vzamemo neko popre?je km, ki so napisani in to kaj ljudje izmerijo!
Men osebno je ful dobro vozit RX8 z Wanklom. Sploh, ko menjavam iz prestave v prestavo ter sli?im in za?utim to malo kubikturo, ki nima navora in te spominja na kak?en cestni motor! Men je najbol na bed, ko grem tankat punega in naredim cca 350km in lej ga zlomka, ta lepa oran?na ve?na lu?!!!
Pa naj vam bo v vednost, da nek GOLF 5 GTI ne pije ni? manj kot 12l, ?e ga pa malo stisne? si pa takoj na 15+ tudi, pa ?e gr?i je
NO PA KLJUB VSEMU BOM JO IMEL DOKLER JO BOM LAHKO IMEL, SAJ MI JE AVTO ENOSTAVNO CARSKI
No vsaj nekdo, ki pove iz prakse. Me pa presene?a, da te je dol butnil Ploki. Ali se ti kaj sanja (po ob?utku, spominu) ali gre Plokijeva kaj bolj kot Deeyanova (Zel?eva). Ker z njo sem ?e probal v ravni ?rti...
Ma jaz mislim, da ?e bi mogel stavit na nekoga bi stavil na plokija ampak to zgolj zaradi tega ker se z dejanom nisem peljal in ne vem kak?en ima odzivni ?as menjavanja in podobno, pa plokiju v prid je tudi kompleten izbol?an ispu?ni sistem je pa res, da ima dejan ?E predelane glave motorja, plokijev avto pa ne!
Dejansko pa sem plokija prehitel do 3 prestave (zaradi bol?ega oprijema) , ko je on ?altal v tretjo sem pa ?e lahko le vohal von po njegovem izpuhu
Kaj pa se ti?e tvojega avta pa mislim, da tut ta navor v ni?jih obrati prinese veliko ve? kot pa konji na vrhu kot jih ima RX!
Vozil sem ?e veliko avtov in v ?e ve?ih sem bil sovoznik, lahko pa povem, da se RX skrije proti moji nekdajni Calibri turbo! ?al je moje mnenje motorja B12 bolj ?alost kot pa ohhh in sploh se vem da ga razvijajo edini na svetu in podobno a na koncu bi bilo bol?e re?t "kaj to ima samo 232km pa gre tak hudo", kot pa "a to bi naj imelo 232km"
@Mitja, pa ne bo? rekel da so pri tamo?ni Rx8 nategnili folk za cca. 50 konjskih mo?i? Ne verjamem.
Aja, kar se ti?e dirke s Plokijem (mora? povedat, ?e si ti vozil tvojo, ki je bila v manj?i okvari), ker ?e ne, mi ni ravno kej dosti jasno? :ne vem:
Kar se pa dirkali??a ti?e (moje mnenje), ?e Symon pusti zadaj tamo?no Rx8 z nekim solidnim voznikom, je enostavno CAR (vem da dobro pele in je skaljen, sam to bi bil vseeno dose?ek za kapo dol).
Ja res je dirkala sma, ko sem jaz imel ?e slab?o kompresijo!
Kaj se ti?e govora konjev sem napisal to je to, kar so testirali in rekli! nekaj pa more bit na tem saj s turbo kitom pri 0.6bar pridobi? le cca 40km! Malo glupo, a se vam ne zdi?
Zaj ?e prav zastopim naj bi ?el nekdo z RX8 proti Simonu z njegovim CLIOm, nebom ni? rekel, samo kolk jaz vem ma Simon ?e nekaj ve? stotakov v ? danih v njegov avto za tuning pa je v osnovi tudi imel ?portno razli?ico avta!
Zaj s predelanim cliom sem se ?e vozil (gre zelllooo dobro), s predelano rx8ko pa ?e ne mislim pa da ?e bi nekdo vlo?il v rx8 tudi nekaj denarja v podvozje in mogo?e kak cobb tuning elektroniko in bolj?i izpuh, bi hitro dosegal enake re?ultate kot ji Simon s cliom!
Aja! pa da ne bo pomote (te teste so delali v drugih dr?avah po svetu in ponavljam samo to kaj sem sli?al in videl jaz), RX8 z 192km, ima realno nekaj malega ?ez 150, RX8 z 232km pa jih ima nekaj malega ?ez 180, pa roko na srce jaz tut nisem bil nekaj impresioniran nad mo?jo RX8ke, na ?alost ali sre?o me je krepko prehitel Ploki z njegovo 323F 2.5 V6, ki sem mu ji jaz sestavil lahko bi mi bilo v ponos ali pa v pogubo
ja to sem ?e tudi razmi?ljal in tega se tudi najbol bojim
ni panike, se menja dihtunga la pa glava pa bo ?lo naprej. ve?ji problem je, ko ti zariba motor so stro?ki neprimerljivi glede na to ?e je hin glava. ?e bo? kaj rabil glede motorja mi tut povej mam vellliiikkkooo zalogo.
Oj. Ja jaz mislim, da je dihtunga na glavi al pa da je kaka glava poknila(zelo redko se zgodi a mo?no je vse). za foro zmeri kompresijo v vseh celindrih, ?e se slu?ajno kaj razlikuje.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e bi na wanklu rad ime ve? konjev je prva zadeva, ki se menja izpu?ni kolektor, drugo pa od COBB tuning zadevo not zmontirat, ki na nek na?in odpre prost pretok podatkov iz vseh merilcev in senzorjev (ne me vzet za besedo) in baje ?ele potem ob?uti? kako lahko dejansko diha ta motor!
Tak nekak je pisalo!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani