Evo eno vprasanje. Jest mam 2003 mazdico z gt opremo seprav mam xenon notr. Zanima me, ce lahko kupm luci od faceliftane mazdice letnik 2006 recimo. A je to ista lampa sam da nima unga kic kroma ampak je temnena. Ker kokr sm jest raziskoval, k razkoples luc se tist wannabe krom cist dol vzame ane? (jost?,batko?) seprav bi teoreticno lahko razkopov obojne luci moje pa faceliftane pa zamenu tist krom z uno temneno plastiko k je v faceliftu notr in bi mel lepo crne luci. Verjetn se en sprasuje zakaj se pol ne zamena komplet luc .. Problem je ker mam jest Xenon notr una facelifta k jo jest gledam na odpadu ga pa nima. Mislm .. Nevem a je to sploh vazn, a je kej drgacna luc al je sam zarnca fora
Mal razmislam
Lu? brez xsenona ima druga?no grlo od ?arnic, tako da ne vem kako bo? vse skupaj sestavil...po moje je bolj?e un cenej?e da svoje pobrusi? in prebarva?!
batko folijo si naroc...ti dam link.tole zavornu luc je lepo potemnil,nevem pa kako bi blo ce bi zadne prelimu,mogoce glih tko kot si dav slikco,probat mors,pol pa vids.
za zadne sm tut uporabil tvoj nasvet in kupil se en par
pac za vsak slucaj,drgac pa po istem postopku,dal jih bom pect
bom pa slikico zdele nalimu kasne so te nove lampe,zgledajo kr good
Ne jih dat v pe?, sem ?e jaz proval in sem prej plastiko stopil kot je lepilo stopilo...na zadnjih lu?eh ni silikon kot na prednjih...po moje jih bo treba prerezat pobarvat in nazaj zalepit...
Kot zanimivost (ko sem ?el za klub podpisovat pogodbo o ugodnostih za ?lane), mi je njihov Ga?per (Avtoelektronika) rekel, da so zelo "?ipabilni" avtomobili dizel Bmw-ji, dal mi je primer 110KM v seriji 1, ki jih ima po obdelavi 192 ali 194KM (skratka nekje skoraj 200 imam v spominu).
Pred leti sem ve?krat bral tudi o HDI motorjih, ki naj bi imeli ogromno rezerve in so jih spravili z 90 na 135KM, to je pa kar konkreten prirastek "konjenice"
Sicer pa se ne razumem na elektronske zadeve, tako da sem prisiljen verjeti na besedo obvlada?em.
Se ukvarjam s ?ipanjem ?e kar nekaj let in to kar si zgoraj napisal ni res. Avtu lahko dvignes navor in konje brez posledic do max 25-30%. Da se ?ipat tudi mazde, ampak zaradi DENSO elektronike, je ?ipanje dra?je ker so redki ki jih vejo delat in je kabel za jih prebrat drag. Poleg tega jih ne nore? delat preko obd konektorja ampak direktno z centrale. Kar se ti hdi ja, sem xsaro od mame dvignu za 25% in je hotel vztrajnik se razletet, tako da sem potem zmqnj?al na 20% in je bilo ok...
Sem videl te lu?i v ?ivo na eni ?estki in so bolj boge kvalitete, pa ?e vlaga se ti nabira v njih...provaj raje tvoje original odpret in pobarvat z notraj...jaz se bom lotil spomladi moje, samo moram dobiti ene rezervne za dober denar
Powerbox ne skodi nic avtu, jaz sem z njim naredil 50.000 km, brez vsakega problema. Imam pa digitalnega in sem za njega placal 150 evrckov. Kar se tice garancije, pa ni panike, ker ga v eni minuti odklopis, brez vsake posledice. Pri cipanju pa je malo drugace, centrala si zapisuje vsak prepis, tako da se na servisu vidi da je bila prepisana. Gre pa avto boljse ce je cipan kot z boxom, ker se pri cipanju koregira vec parametrov...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
www.gistel.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani