COBB tuning je samo dodatek, ki omogo?a spreminjanje map v ECUju. Verjetno imajo nekaj osnovnih ?e narejenih in potem to zape?e? in upa? na najbolj?e. Najbolje je potem peljat k nekomu, da na valjih stuna.
zanima me ce ima kdo ze kaj izkusenj z vgrajevanjem novega motorja v rx8.vendar ne wanklovega.
mislil sem da bi vgradil od imprece letnik 2003.ker ima majhno prostornino (2.0).ali kaj podobnega.
ali kdo karkoli ve glede tega?vsaka informacija bi mi prisla prav!lp
klemen
Ni tak hud problem nekaj vgradit, kot pa potem dobit papirje. Tisto je takoreko? nemogo?e. Se ti res bolj spla?a wankla flikat, dokler gre ali pa avto prodat in kupit nekaj zaneslivej?ega.
?lovek prijazno vpra?a, kako bi pove?al mo?, vi pa vsemogo?e "star?evske" ali kako druga?e "hudo pametne" nasvete dajete!
Daj gor intercooler in malo navij turbino, malo od oka ?e dodaj nafte (ko bo kadilo na poln plin je ravno prav) in se bo nekaj poznalo- tako na mo?i, kot na porabi.
Moja teorija za 20km pri mps mazdi je slede?a- naredijo meritev in potem zamenjajo intake, pa spet naredijo meritev. ECU se ne utegne kaj prilagajat, ker je druga meritev narejena takoj in ker gre malo la?je zrak skozi, je motor bolj suh na meritvi. In tisto po mojem da najve? prirastka. Po nekaj 10 km se ECU prilagodi in motor spet zalije na tovarni?kih 9,7. Potem je tudi mo? verjetno samo malenkost ve?ja od serijske, nikakor pa ne 20 km.
Glede dobljenih konjev in tuning dodatkov vsi proizvajalci krepko nakladajo, ko se?tevajo dobljeno mo? v stilu filter 7km, intake 10km, izpuh 15 km in ko se?teje? je kar nekaj, ki jih pa v realnosti ni brez mapiranja.
Pri meni je pokazalo 280 km, ko sem imel napako v mapah in mi je tlak z obrati zapiralo, tako, da je bil pri max. mo?i enak, kot pri serijski mazdi. Torej imel sem 20km ve? od originala, na avtu pa slede?e:
- komplet novi intake z filtrom iz gobice, nov, manj restrektivni W/A IC, komplet 3" direktni izpuh z metal katom gor. In vse skupaj je dalo 20 km.
Zdaj sem mape popravil, da mi dr?i 1,2-1,3 bara na vrhu, a ne najdem ?asa, da bi ?el pomerit (tudi interesa nimam kaj veliko).
?lovek to je za MPSko....MazdaSpeed Mega Engine Chip:
Ampak to naj bi razbremenilo ?trom in dalo s tem ve? mo?i avtu Samo na akomulator priklopi? in ozemlji?
Tile izumi so vsak dan bolj?i
Slu?ajno mi je hobi elektronika in upam si trdit, da tistih 5 kondenzatorjev, ki so tam notri, bistveno ne spremeni ni?esar. Malo lahko zgladi napetost in odpravi kratke konice, ki lahko delujejo kot motnje, ampak energije niti ne ustvarja, niti ne spreminja.
Je pa mo?no, da ti potem v radiju pri kakem yugecu ne brni ve? alternator v zvo?nikih, to je pa tudi vse.
Ne pozabit, da tisto ni noben ?ip tuning ampak naprava, ki se ve?e nekam med ra?unalnik/injektorje/v?igalne module in potem nekaj spremeni oz. prikroji dolo?ene podatke. Najbolj znana fora je, da se la?e temperaturo vstopnega zraka. Potem ra?unalnik vbrizga ve? goriva in pri dizlih se pozna. Prodajajo tudi za bencinarje, ampak tam je u?inek zanemarljiv.
?e se la?e o podatkih iz MAF senzorja, potem je zadeva lahko nevarna za motor, ker ?e dela na suho, lahko dobi nekaj mo?i ampak se drobovje v nevarnosti, da kaj ste?e.
Za 360 eurov ti naredijo ?e orenk ?ipanje na valjih morda in tisto je edino pravo, ?e ?eli? kaj ve?.
Te dodatke za "?ipanje" pa gledam tako, kot ?e bi nekaj smrdelo zunaj, jaz bi si pa di?e?e rob?ke ?ez nos navezoval in mislil, da ne smrdi ve?.....
sam kolko je to efektivno...pa to mora bit tako nareto da je ziher (celo ob kaki nesre?i) ...ker z vodikom se ni za igrat...sem sli?al da eni na mad?arskem blizu budimpe?te vgrajujejo te sisteme in celo 2leti garancije dobi?...stane pa nekje 135.000forintov ...proti temu je to poceni ?e gledamo kako slabo ceno ima sedaj mad?arski forint.
Za sisteme z vodikom se mi poraja en dvom in sicer da razcepi? vodo na vodik in kisik , porabi? neko delo oz. energijo. Ta se "ukrade" iz alternatorja, cca 120W za elektrolizo vode. In ko potem vodik in kisik stopita nazaj skupaj v vodo z gorenjem, se sprosti spet neka energija, ki pa ne more biti ve?ja od tiste, ki smo jo vlo?ili za cepljenje, ampak je manj?a in to precej.
Torej na koncu porabimo VE? energije, kot brez sistema in poraba je vi?ja.
Seveda so pa trgovci zviti in zraven dodajajo ?e elektroniko, ki lambda sondo malo "prilagodi", da motor dela bolj na revni zmesi in poraba je nekaj ni?ja.
Poraba bi bila ni?ja tudi SAMO z to elektroniko, so pa posledice lahko neugodne, ker motor dela preve? na suho......
Je kolegica na CRX probala pa se je sprijaznala da vozi NONlegal predelavo... Pa? se ti mal gate tresejo ko te ustavjo...
Ni najve?ji problem, da gre? na izrednega tehni?nega. Zakomplicira se pri kaki nesre?i. Povzro?i? ve?jo ?kodo, zavarovalnica ugotovi predelavo in na koncu lahko kon?a? celo za re?etkami z zelo praznim ?epom.
Poglej sliko, ki sem jo pripel- snemal sem 4 podatke med meritvijo in en je bil boost. 90 KPa je 0,9 bara in lahko vidi? na desni strani kotirano pri 6500 rpm.
V mapi sem imel napako in jo ?e odpravljam
Prvi sliki je pull v tretji isti dan, ko sem meril in se vidi, da je boost ?el na 1 bar cca. Na drugi sliki je pull od danes, ki sicer ni dovolj visoko po obratih, ampak karakteristika boosta se vidi, da se dr?i krepko bolje tam zgoraj- in tudi ?utit je tako.
V glavnem men je blo ql, mam celih 5 konjev manj, kot ro-bi, z stock interkulerjem, stock cevjo med MAF in turbo inlet, stock auspuh.
Zamenjan je zra?ni filter, in nekaj malega v ECU-ju, pa tankal sem ga v petek.
Dejansko mi pa manjka vsaj 0,25 bara tlaka od turbine. :ne vem:
Men jso tile grafi prav ?udno skregani z logiko, predv?iga ima? skozi manj ? :ne vem:
Al pa jaz ne znam brati grafov. :ne vem:
Grafi so o.k., predv?ig gre navzgor.
Valji so po moje o.k., bom dal danes gor log od popravljene mape- zdaj mi dr?i tlak do rde?ega polja
Da si imel 5 km manj od mojega, ki je imel 0.9 bara boosta- to govori v prid mojim "dihalnim" pripomo?kom in od oka je spet vse tam nekje, kot mora biti. Mogo?e grem v petek spet v Lj......
Sem ?el zdaj ven pomerit, kaj se dogaja s tlakom in res pada enako, kot na meritvi. Za 0.9 bara je bilo konjev zelo veliko, torej valji so verjetno o.k., nekaj ni v redu z mojim softom. Sumim, da mi nizke temperature vplivajo in motor hitreje dose?e load 2.0 ?ez pa ga ne spusti (mazdaedit trenutno tega ne omogo?a). Na morju mi je dr?alo tlak do rde?ega polja, zadnjih par dni pa nisem probal, ko se je shladilo.
Meni je pokazalo celih 280 km, kar je 20 ve? od stock
Na sre?o sem snemal, kaj se je dogajalo z boostom in doma vidim, da je pri 6500 padel pod 1 bar (0.9 bara).
Vzrok je lahko v pregretem zraku ali kje, kaj vem, sem pa ziher, da tisti ventilator piha bolj za ?alo kot zares. Sem z roko sprobal pred hladilnikom in niti pod razno ni pihalo ?ez 60 km/h kar za meritev v 4., ki malo potraje, ni dovolj (pred mano je "skuhalo" eno imprezo in vzrok je verjetno v istem ventilatorju ki-ne-piha).
Prilagam posnetek, kjer se vidi boost, kako je ?el navzdol. Ali je vzrok samo v toplem boost zraku ali je ?e kje drugje, pa ne vem. Na cesti avto leti kot metek, ga pa nikdar ne ti??im ?ez 5000 ker se mi ne zdi potrebno:
Zakaj imam pa potem aktivno mapo v ECUju, kjer nastavljam HTC duty cycle?
Pa imam ob?utek , da sedaj, ko imam ta duty cycle nastavljen enako, kot MPSke zadnje generacije (dobil po mailu, vrednosti krepko vi?je od "stock") , avto po makadamu bolj "pipa" in "antizdrs ga ne mori tako zelo, kot ga je prej, ko je kar zabremzalo na polno sredi ovinka, ko sem ga hotel po?it po?ez.
A je mo?no, da vpliva tam kje na kaj? Mogo?e na vklop 4 x 4 ali kaj?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
COBB tuning je samo dodatek, ki omogo?a spreminjanje map v ECUju. Verjetno imajo nekaj osnovnih ?e narejenih in potem to zape?e? in upa? na najbolj?e. Najbolje je potem peljat k nekomu, da na valjih stuna.
Podobno orodje je Mazdaedit in pa Versatune
Povezava za deljenje
Deli na druge strani