apcih: ta sonda sploh ni tako ob?utljiva, pa v karterju je vedno obtok olja, pa kolikor vem pri vseh mazdah je ?ep za olje z zadnje strani karterja in ne na dnu.
Symon: za pritisk olja, se pa da na enako mesto, kot je ?e obstje?e stikalo pritiska olja. Jaz sem pri meni naredil na to mesto cev, na drugi konec cevi pa montiral razdelilec katerega dobi? zraven ?tevca, ter na tega zmontiral original stikalo za pritisk olja (rde?a lu?ka v armaturki), indikator pritiska olja (za ?tevec) in sonda za temp. olja (?tevec), kar pa ni najbolj?a re?itev, saj tam na koncu cevi ni pretoka olja in nisem prepri?an, da ka?e dejansko temperaturo, saj je cev dolga kak?nih 30cm, bli?je pa ne gre, ker enostavno ni dovolj prostorja za vse skupaj.
Za zadevo zavore, pa ima? dirkalno varijanto od Mazde GT-R, samo dobit jih je misija nemogo?e . Problem pa lahko ima? ?e o?enit motor/menjalnik, ?e ima? GT menjalnik so ?e ?anse
Ko bom imel spet 2 avta, bo na enemu odmontiral vztrajnik in kuplungo in naredil preizkus.
Druga?e pa topic na hondinem forumu trga gate, nekateri res nimajo pojma, drugi no?ejo (ali pa neznajo) povedat in razlo?it delovanja ?tiritaktnega motorja in taktov za v katarem je vsak cilinder (in ventili) v dolo?enem polo?aju glavne gredi. Sej ne mislim, da so udele?eni kakorkoli neumni, samo glede na napisano pa tako delujejo, tudi jaz NE vem vsega, samo ob branju pa se mi je zazdelo da nimam pojma in da niti ne vem ve? kaj je to odmi?na gred.
O tistem topicu si delima enako mnenje
Po besedah nekaterih je vztrajnik kot nekak?no nujno zlo in bi bilo najbolje da ga sploh ne bi bilo. Osnovna funkcija vztrajnika je, da premaguje jalove takte, vse ostale funkcije so sekundarnega pomena. Govorim na splo?no za motorje, neglede na to kje je montiran.
Izku?nje Zoranwagena so mi pa najbolj realne, ne pa tako kot marsikateri na netu ho?ejo prikazat, da z laj?anjem vztrajnika samo pridobi? izgubi? pa ni?.
Tudi moje mi?lenje je, da ko ve? nima? kaj, se spravi na laj?anje vztrajnika
?Eprav so cene na ath strani napisane sm se vseeno zanimal za te cene pri nas ampak od as velenje nisem dobil nobenega odgovora sicer so pa ze na strani cene kar zasoljene. to je pac cena ki jo mormo placat ker nas je tak malo ( mazd ce primerjam npr z hondo za katero so stvari dosti bolj dostopne ). Ce kdo ve kolko je treba priblizno dodati za ceno v SLO naj izdavi.
No moje izku?nje so druga?ne. Naprimer vzmeti za mojo mazdo (eibach) so to?no enake cene kot na ATH strani in za 20k cenej?e kot pri drugem uvozniku/monterju v LJ. Vendar jih ?al nisem kupil pri njih ker sem nekaj preko e-baya mutil in se nasral (po?tnina.....ccc). Tako da kar priporo?am, da se obrne? na njih, cene pa mislim da so enake kot pri ATH ali pa vsaj malenkostne razlike, skratka se ti ne spla?a mu?it z tujino
Ne delat tega je nevarno, so to delali na mojem avtu in ko ga dvigne? ima? fedro ki ti prosto ska?e, pa ?e avto je trd ko kamen ob?utek pri vo?nji pa nelagoden . ?e ?e potem menjaj za ni?je, vendar potem je priporo?ljivo pravtako predelat/menjat bla?ilce.
BDW ?e bo? menjaval, mi povej kodo za fedre mogo?e celo meni pa?ejo (kar pa dvomim), ker sem tudi sam pred nakupom vzmeti - da bo avto bolj mehek
Zej BPT sem tak ze odpisal, ker se vseen hocm met zanesljiv avto. Kaj pa tocno potrebujem ce bi hotel B6T? Samo golo masino al se kej ostalo? Mislim da menjalnik, polosi, elektronika in podobno lahko ostane kar staro not a ne?
ciao
Verjetno bi potreboval, ra?unalnik, kompletno navlako pri sesanju, kompletno navlako pri izpuhu, verjetno ?e kak?en nosilec, pa upaj da bo lepo pasalo z obstoje?im menjalnikom in si uspel. Aja pa mogo?e ?e benz pumpa.
ej kaj je kasna razlika podmazovanja pri atm. motorjih v primerjavi z turbo motorji...nekje sem slisal da imajo turbaci sprice dodane da spricajo na bate od spodaj...ne vem tocno...kaj je to res?
Ja je res, pa glavna gred je druga, pa ojnice, pa bati, pa ventili, pa glava, pa kolektorji, pa, pa, pa..... v glavnem na zunaj zelo podobno, znotraj totalno druga pesem.
Tud js bi na tvojem mestu raje vgradil 1.8V6 motor, manj problemov mas z vgradno in vsemi ostalimi stvarmi, tudi z A-testom nebo te?av, ker tak avto obstaja v originalu s takim motorjem. Pa ?e nekaj ti lahko svetujem, ko bo? enkrat mel V6 motor v avtu te 4 cilndrski z turbo in brez sploh nebodo ve? zanimal, to vem iz lastnih izku?enj.
Oprosti, ampak pol se pa nisi vozo z pravim 1,8T, pa ne sanjat o 300KM in turbotu na navadnem 1.8 motorju , pa tudi ?e je V6 - je potrebno ogromno posegov v sam motor in ?e pol pravtako ne bo tisto tapravo. Se pa strinjam, da bi z V6 varianto bilo mnogo la?je, kon?ni efekt pa zadovoljiv oz. ?isto dovolj.
na trm naslovu je kar veliko zanimivega branja o turbo motorjih, glede same monta?e turbo motorja v tvojo MX3 pa ti nebi ravno vedel povedat ali pa?e kot ata na mamo (ok saj to dostikrat tudi ne pa?e skupaj, pa se vseeno prena?ajo ). tako da nevem, kaj ti naj svetujem, ?e ne ?raufa? sam ti tak?no predelavo odsvetujem - v vsakem primeru ni malo dela.
?e se ne motim je B6 motor od stare GT-X 132hp. Moja ima 136kW - motor je pa divji grozno .
Ja zaplete se npr. pri menjalniku ker je 4x4 pogon pri GT-X in GT-R, tak da da? pa? ta juhu motor not in upa? na njbolj?e. Te pa moram opozorit GT-R je samo na zunaj enaka navadni 323 in GT-X, v resnici pa je ob?utno te?ja (razne oja?itve).
So pa ?e delali v MX3 turbo motor, bom probal poiskat ko pridem domov - zdaj sem v slu?bi
Druga?e ?e ho?e? avto ki je divji in nevpadljiv, je pa GT-R prava stvar, pa ?e huj?a postane z malenkostno predelavo
za GT-R ti lahko kar povem da pozabi, saj so jih naredili samo 2200 komadov (po drugh podatkih 2500) in je logi? malo te?ko dobit ta motor. Za GT-X je malo ve? mo?nosti, ampak pri nas jih je tudi samo za vzorec, ima? pa ?e varianto 1,6T ki jih je pa nekaj ve?. ?e pa bi ?el tudi v Nem?ijo po motor, pa ima? kar velike mo?nosti za nabavo T motorja. Pri sami vgradnji motorja, bo pa verjetno najve?ji problem menjalnik, verjetno ne bo vzdr?al brutalne sile motorja
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
apcih: ta sonda sploh ni tako ob?utljiva, pa v karterju je vedno obtok olja, pa kolikor vem pri vseh mazdah je ?ep za olje z zadnje strani karterja in ne na dnu.
Symon: za pritisk olja, se pa da na enako mesto, kot je ?e obstje?e stikalo pritiska olja. Jaz sem pri meni naredil na to mesto cev, na drugi konec cevi pa montiral razdelilec katerega dobi? zraven ?tevca, ter na tega zmontiral original stikalo za pritisk olja (rde?a lu?ka v armaturki), indikator pritiska olja (za ?tevec) in sonda za temp. olja (?tevec), kar pa ni najbolj?a re?itev, saj tam na koncu cevi ni pretoka olja in nisem prepri?an, da ka?e dejansko temperaturo, saj je cev dolga kak?nih 30cm, bli?je pa ne gre, ker enostavno ni dovolj prostorja za vse skupaj.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani