Lej ne razumem, pol tega kar si napisal, samo ti bom bol po doma?e razlo?il moje vpra?anje.
?para se povsod, samo pa so stvari pri katerih se na da in ne sme ?parat, to da se vozi? z slabim le?ajem ila lahko tudi posledice drugje, pravzako sklopka, ko drsi se segrava in slejkoprej se pregreje vztrajnik, kar pa za sabo potegne ?e odpoved semeringa na glavni gredi, tako da ker bo? pa? dal gor drugo lamelo (sicer sinterjevo ), ko?are verjetno ne misli? menjat(je pa pravtako pregreta in ne daje ve? enake sile na lamelo ko spusti? sklopko), si naredil stro?ek in nisi ni? pri?paral, lahko pa ti vse to deluje ok, pa ti spusti semering in na lamelo pride olje in potem si spet pe?, in dela? vse okrog sebe krive, najve?ji krivec si pa sam, negelede da nisi sam menjal, si pa ti povedal kaj ho?e? da ti mehanik zamenja.
Ker bo? v naslenje pol leta ali (mo?no upam) kasneje, spet jemal dol menjalnik in menjal lamelo, ko?aro in potisni le?aj, verjetno pa tudi semering. Tako da s tem ne pri?para? popolnoma ni?, kaj ti nuca pol oh in sploh stajling, ?e ti stoji avo za cesto al pa doma ?
?iveli "polovi?arski" mehaniki, ki si z razmi?ljanjem uporabnikov vozil, tako zagarantirajo ?e ve? dela.
lahko pa da ni tako. on pac cuti da je sklopka v *** in ko bo razdru bo vidu stvari kaj pa kako so.. lahko da ni tok hudo ane?lahko pa da v mislih ma...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
a za fiat dukato majo?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani