Razen med 3500 in 3700 vrtljaji se pri polnem pospe?evanju ob?uti neka "luknjica",kar je pa verjetno posledica spremenljivega krmiljenja ventilov, oz. ra?unalnik za?ne dovajat ve?jo koli?ino goriva in pride do kak?nega zamika...??? , ampak samo pri drag pospe?evanju iz nule do 200 in dlje...
Tukaj ne more? ra?unat nekega to?nega povpre?ja, lahko pa izra?una? za vsako polnenje znova. Najbolj vzdiga ceno prevo?enega kilometra ve?kratno ?tartanje avtomobila, ter vreme (zunanja temperatura), sploh hladni v?ig, vsaj dokler se ne hladilna teko?ina zagreje na 30 stopinj, ?ele takrat za?ne delovati uparjalnik in avtomatika preklopi na plin...
Po prevo?enih 761 km sem imel:
- 7 hladnih v?igov,
- 20 "mla?nih",
- 13 toplih,
Porabil sem 68 litrov plina in 4,3 litre bencina, kar pomeni stro?ek na prevo?en kilometer cca 12.5 sit (dodal sem ?e teko?ino za hlajenje ventilov, ki se porabi po cca 1000 litrih plina).
Torej ob takem na?inu vo?nje, bi me 1000 km stalo 12500 sit, prej cirka 20000 sit
Aja, sem dinami?en voznik , in rad izkoristim 166 konjev (seveda kjer se pa? da v mejah normale )
Upam,da se z mojim skromnim izra?un?kom ne bom zameril kak?nemu dizela?u (lahko pa ra?unamo dalje...)
Plinska in?talacija je zmontirana, testiram jo v glavnem ?ele en teden, razlike ni opaziti v kakr?nemkoli negativnem smislu, razen v tem, da je v prtlja?niku manj prostora zaradi rezervoarja. Pri motorju nepoznavalec ne opazi neke dodatne napeljave in "krame", motor te?e mirneje in ti?je za kak db. Ker ima Mazda najve?jo trenutno porabo med primerljivimi avti, smo namestili ve?ji uparjalnik ter glede na moj stil vo?nje, dodali napravo za dodatno hlajenje ventilov, le-ta pa ni obvezna.
Razlika je na ?rpalki, po prevo?enih 688 km sem tankal 63 litrov plina (7812 sit) in 2.2 litra bencina (hladni v?igi).
Priznam pa, da sem z avtom vozil ve?inoma po avtocesti, nisem ?paral pri pospe?evanjih...
Na podrobnej?a vpra?anja bom poskusil odgovoriti v ?im kraj?e ?asu...
dizel rulz, a vidte? pol s plinom boste pocasnejsi kot dizelasi
Jaz sem kr zadovoljen z mojo porabo, je pa ?e en avto pri hi?i, Grand cherokee 4.7, investicija za predelavo se mi povrne v 35000 km, to je pa ?e podatek. Aja, mislim da ?e zgubim dobrih 10 konjev, jih bo drugih 210 ?e vedno dovolj, da dizel?ki za mano kadijo po svoje...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
DonFilipo ima prav, bi pa mene tale turbinca tudi zanimala? Bi povedal kaj ve?, ali pa nastavil kak?en kontak, ?tevilko,...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani