Za stop lu?i je po mojih izku?njami z prej?njem avtom treba samo malo na?telat stikalo za lu? pri pedalu za zavore. Kar se pa power boxa ti?e, pa nevem. Je pa logi?no, da ?e se avto pelje lep?e brez njega, da z njem neki ni vredu. Pri meni recimo na 7. stopnji ve?inoma gre vredu, ampak kdaj pa tudi kar popusti pri visokih obratih in je 5. stopnjia tista, kjer se je stvar izkazala resno zanesljiva.
Eh, sem ?el v klet mal pregledat feltne, pa sem videl da vsaj na eni rob ni dovolj lep da bi se zdej neki ?minkiral. Sem pa tudi opazil da je matica na ?e enem ventilu po?ila, pa bom sam to zrihtal pa feltne gor. Mogo?e naslednjo sezono farbam
Stvar se kupi tudi v slo (tudi v spreju), in sicer na plastidip.si.
Prvo bi sprobal na feltnah, saj bi za te naj potreboval le 2+piskne (za cel avto juh je pa baje treba 12+).
Super stvar tega nanosa je to, da deluje kot folija, oziroma da se ga da z lahkoto odstranit, ?eprav se sam po sebi ?vrsto dr?i tudi gladkih, nepopeskanih povr?in...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Za stop lu?i je po mojih izku?njami z prej?njem avtom treba samo malo na?telat stikalo za lu? pri pedalu za zavore.
Kar se pa power boxa ti?e, pa nevem. Je pa logi?no, da ?e se avto pelje lep?e brez njega, da z njem neki ni vredu. Pri meni recimo na 7. stopnji ve?inoma gre vredu, ampak kdaj pa tudi kar popusti pri visokih obratih in je 5. stopnjia tista, kjer se je stvar izkazala resno zanesljiva.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani