Ampak to je problem neustreznih ploščic ne pa dimenzije diskov. Vsi, ki smo zamenjali diske (še vedno enako velike) in ploščice potem nismo imeli več težav.
Nikjer nisem rekel sa ima to veze z velikostjo….ima pa veze s kakovostjo in varnostjo
Da se tudi samo z mapo in večjim intercoolerjem. Do 210 konjev brez problema. Tudi na 240 so že nekateri v Nemčiji šli brez. Ja, druge športne diske in ploščice(velikost ni toliko pomembna, Mazdini diski so dovolj veliki).
Ha ha. Kot bi Marqezu dodali se en valj pa rekli bremze so ok, ti sam gas
16 minutes ago, 50keda said:
Jst si že predstavljam @Alex-a na šlajfi .... Diske je menjal ... ploščice tut ... zej zmapira, pa gremo gasa, ima da prefura šlajfo v 7 minutah
Ha ha, pa fedre nizje za manjnupora
13 hours ago, Boss said:
V bistvu so najbolj pomembne gume za ustavljanje, ker diski bodo ustavljali, do trenutka, ko bi jih blokiralo in se vklopi ABS. Tako, da to ni problem je pa neka druga resnica, da večji diski pa ravno zaradi velikosti vzdržijo veliko več zaporednih močnih zaviranj tako, da ni variante, da zavre zavorna tekočina niti, da ti disk popoka in ploščice otrdijo zaradi pregretja. Na običajnih cestah in z vožnjo po pameti večjih diskov ne rabiš, za trackday pa je kar dobrodošlo, če ne celo nujno.
A ni imela mazda ravno s tem probleme ob normalnih voznjah…..
meninje na 3ki dvakrat skrivilo diske….z originalnim ploscicam. Pretrdo pac, fizika je naredila svoje, energija je sla v diske namest da bi se brusle pakne
Za čipirat na 185 konjev lahko naredi avto tudi naš soforumaš Batko iz Kopra. To ni nek večji problem. Problem pride pri "ta pravem" tuningu na 200+ konjev. 185 konjev je v bistvu serijska mapa in je že tovarniško tako "odprt" zadnji model 2,2.
Ha ha ta pravi tuning ki ga ti omenjas pa ni chip tuning. Ce hoces res v realnosti imeti 200+ rabis zamenjati in dodati kar nekaj strojne opreme….menjati turbino, intercooler, cevi itd.
Ja a potem prej ne krozi ali gre za 2 razlicna kroga? /uploads/emoticons/default_huh.png">
Hmm kako naj napisem .. pac hladilnik vode je cisto svoj sistem .. in hladilnik olja je pa drugi sistem tko da ja sta dva razlicna kroga oz. Sistema vsak za sebe .. ne prvo olje krozi motor, filter ,motor.. ko pa termostat odpre pa motor ,hladilnik, filter ,motor
BTW olje kro?i VEDNO ko motor te?e, ni to kot voda za hlajenje motorja, ki dejansko za?ne kro?it, ?ele ko termostat odpre.
Pol ti predlagam ?e hlajenje difernciala in menjalnika, kot imam jaz - serijsko.
Ja sej to vem da vedno krozi.. pac jst sm hotel povedat da imam med blokom motorja in olnjim filtrom un sendvic al kako se rece in tam notri je termostat ko se olje ogreje na 90°C mi odpre termostat ven v hladilnik... maa to bi mogu pa pogledat kako je s tem .. ma to je mps-jka ?
Nima ti to kaj nagajati pol. Da? ve?jega, bolj?ega in ti bolj shladi zrak, ve? konjev, ne bo pa zaznavalo kakih razlik. Samo, da ne bo? pol preve? prekril hladilnik vode pa bo kaj zakuhalo. ?e pa po ve?jem IC ?e ?ipira? se pa bolj pozna. Dosti popularni so intercoolerji od BMWjevih dizlov pa od Saabovih (al pa Volvovih, nisem zih) dizlov tudi ker so ve?ji kot ve?ina. Na Cliu 1.5 dci se ga menja namesto serijskega pa takoj dobi? par hp, brez remapa.
Oljni hladilnik menjati, ?e ti olje pride le do 100°C je pa sicer brezveze. Folku pride tudi vi?je in ni drame. Itak ?e tera? menja? pogosteje olje.
Ma jst sm gledu en intercooler na ebayu pac je univerzalni 450x17 x65 mm al pa 550x14x65mm ne sej to da bi vodo hladilo bi ze ustimu .. niso dobre posledice ce avto zakuha .. vem pr nubiri kako je blo .. sam tm mi je neko koleno poknilo in je sla voda wn .. paa brez hladilnika se olje dosti vec ogreje kot le na 100 C .. pac na cca 100 C se mi ogreje ko termostat odpre pot skozi hladilnik-pac ko avto teram .. cene je konstanta tm 90 C ...
Se strinjam z vasimi komentarji .. serisko sm tudi vse kakor pustil sm pac nadgradnjo naredu in sm z njo zelo zadovoljen...
A mi lahko se kdo obrazlozi glede intercoolerja za zrak v turbino .. ali ce dam jst drugega malo vecjega .. mi ecu map nebo nic flesalo zarad pritiska ali karkoli pac enkrat sm vidu da ima tm na cevi pri original intercoolerju eno tipalo pomoje za pretok zraku ? Ali toploto zraku?
Ne vem sem ?e vpra?al al ne, pa vseeno, zakaj posebej hlajenje olja, kaj je s seriskim narobe, tuning ????
Jaa pac men se zdi da je bolse da olje zacne krozit tm pri 90°C ... se tudi motor ne greje tolk .. pa kadar ga vredu teram pride olje tudi tudi na 95-100°C .. tko da sam z originalnim hladilnikom nevem more kr vredi gret motor ... cene pa ja bo tuning vse kakor
To smo ?e ugotovili, da ena serija Mazde 6 se sploh no?e povezati z OBDjem. ?e se pa no?e povezati naprava z mobitelom pa se malo poigraj z nastavitvami. Itak napi?e ko se povezuje?, da se povezuje z napravo, potem pa ?e da se povezuje z avtomobilom. Do sedaj je vedno na?lo in se povezalo z njo.
Pac meni zgoraj levo na telefonu postane obd obarvan rumeno ... moral bi bit zeleno .. zato ka pr fiat puntotu mi je pa takoj povezalo ..
A ima kdo se kaksen nasvet kaksen protokol al kaj drugega?
Hmm probaj z unim "faznim preizkusevalcem"za DC ka mas lucko not ka eno das na + in uno zicko iz faznega pa na GND samo dej nekam na ohisje avta .. in ce bo gorela lucka pole mas problem na GND oziroma na - vodniku...
Cene pa ce rabis mam jst se ene te LED zelene se cist zapakirane ;-)
Mah sej ta strom sploh ni blem ... to je ko da bi plosco vlivu
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nikjer nisem rekel sa ima to veze z velikostjo….ima pa veze s kakovostjo in varnostjo
Povezava za deljenje
Deli na druge strani