Decki ce kdo rabi me tlele mal PM zajebavajo ker na mail ne dobim pa morem pol skos gledat ce je kaj na novo... (nic)31 555 33(nic) poklices pa se za termin zmenmo
Cene pa za forumase 20% dol
Aja pa tomek mene nisi videl... sem bil sredi francije
turbina se odpre samo za 0.35bar in ni? ve?... kar se varnosti ti?e... je varno... je pa res da dpf more ven vklju?no z blindiranjem egrja
aja pozabil sem omeniti... delal se je avto za ?vaba ki se dnevno vozi 170km v eno smer... 340-350km dnevno pa ima avto od novega ?ipiran... poraba ni?ja kot na bratovem ki ima enakega pa isti klanec en gre v 6 prestavi drug more v 5
Zdej pa po vrsti... Cipiranje traja 15min optimizacija pa vcasih 2-3dni... cipiranje je samo za dolocen procent povecanje pritiska goriva, povecanje pretoka v sobah, daljse odpiranje sob,... pac veste kam ciljam...
Optimizacija je pa da za vsako okence ki ste ga mal visje popali preracunas razmerje zraka in goriva... sepravi racuna se za vsake 100rpm in za vsake 0.1bar razlike... sepravi do koliko barov in koliko obratov... potem se tu upostevajo se podatki lambda sonde in se v tej smeri podatki popravijo, nato se uposteva se zananji barometricni pritisk ki tudi vpliva na vse skupaj... izracunov je toliko da sta mojega focusa dva delala od 8.00 pa do 15.30 ko sem zapeljal domov...
Proizvajalci igrajo na varno karto... zakaj ima focus motor z 90 konji in 109 konji, oba identicna in oba sposobna 150 konjev kadar hoces brez pretiranega obremenjevanja turbine?? Problem nastane ker en avto ni enak drugemu... morejo trofit v fabriki zlato sredino ki odstopa.lahko toliko pa toliko pri avtih da se vedno dobijo zeleno luc... vendar tista mapa je lahko za en motor u nulo.pri enem pa odstopa ker tudi motor ni enak... pri optimizaciji pa te neenakosti iznicijo ker naredijo mapo za tocno ta motor in se mapa 2-3x popravi da je narejena v nulo... krivulja navora speglana in vse...
Ni tu nobene teorije zarote... sej ce se logicno postudira da avto se z vec konji manj matra v hrib, posledincno tudi za opravljeno manj goriva porabi... zakaj ima po papirjih focus 90 konjev 0.6l visjo porabo kot 109 konjski focus... oba motorja enaka... samo racunalnik drug...
V torvarni tudi veliko raje malo vec "zalivajo" motor kot pa da na suho motor lavfa... se tu se pridobi ti ker trofis z optimizacijo tocno tisto mejo ki porabi ravno toliko goriva kot ga potrebuje za najlepse izgorevanje...
Garancija.ni problem ker ma v racunalniku staro mapo ko jo nalozi ce gre v garancijo avto
Kar se pa tovarn in strokovnjakov tice... En motor ni enak in majo odstopanja... treba je nardit mapo ki je univerzalna in kompenzira vsa odatopanja teh motorjev zato ao narejene nektere mal mimo in tko naprej...
Prirastek moci, lepso krivuljo navora, navor nizje v obratih in trajanje navora dlje. Navor ne bo imel vec "hriba" ampak.bo bolj oblikovan kot "planota" bolj raven in cez vecji del obratov. Zmanjsa se tudi emisije in posledicno pade tudi poraba
Kot je simon ?elel odpiram posebej temo ker je bilo veliko povpra?evanja po tem. Ni skrivnostno kdo je ampak da dela to zgolj zaradi u?itka ker primarni zalu?ek je 99% EU in tuje dr?ave z izdelki ki jih je sam dizajniral, protitpe naredil in proizvodnjo zagnal... Da ne govorimo da v ve?ini tunerji pri njemu kupujejo mize in robo za ?ipirat... Ded je legenda, ni? ne skriva, vse ti razlo?i, naredi 100% kvalitetno,... njegov 2.2hdi pe?o ima 300+ konjev in mnda se bli?a ?e 400.000km ?e se ne motim... Motor nikoli odprt!
Njegova spletna stran in njegovi patentirani proizvodi:
Kaj dela? Dela od optimizacij za posebej avte, do standalone dirkalnih ECU-jev, do tuninga,... Dela tudi EGR off in DPF off. Oba z ?megotom sva delala oboje pri njemu. Razne konfiguracije kot majo VAG grupa rumene ?miguce kot ameri?ani,... Pa? vse kar lahk pride z diagnostiko zraven...
Naredi ti tudi backup celega ECU in po?lje na mail da v primeru nesre?e kaj crkne ima? kode klju?ev, konfiguracije ?ob, centralno,... ?e ne je treba vse menjat, tak se pa od enga dobi samo ra?unalnik in je re?eno
Meni je delal ?e custom mapo, ampak da celo zgodbo pojasnim... Ugotoviva da je avto ?e bil ?ipiran in tudi imava na sumu od koga. Vrednosti pove?ane vse za enako ?tevilo % in to je bil tuning... Delali so tudi EGR off ampak samo da ni delal, ne pa izbris iz sistema kar je pomenilo CHECK ENGINE lu?ko... Ker je niso znal ugasnat pa so ?ez lu?ko fizi?no prilepli ?rn izolirni trak da ni svetla... Oba sva se samo za glavo dr?ala. Cuknil je dol original mapo in od tam v roku 5 ur naredil celotno custom mapo za vsakih 100rpm posebej izra?une ?e sem ga prav razumel.
Ko sva dala ven DPF in blokirala EGR avto pri polnem gasu ni niti malo zakadil... ?e to ni optimalno narejen motor tudi ne vem... In iz 1.6hdi 109 konjev mi je spravil 145 konjev ven... Teden dni kasneje na tehni?nem izjavi ko sem imel izpuste 0.07 od dovoljenih 0.50 da meni pa katalizator pa DPF za kilometre delata super... Sem se samo sladko nasmehnil in ko sem pla?al sem stricu povedal da je prazen izpuh vendar je ra?unalnik optimiziran...
Cenovno?? Od 200 evri?ev naprej se izvajajo storitve tako da kdo rabi kvaliteto ne kr neki naj kontaktira na tole ?tevilko in pove da je dal Miha ?tevilko ko mu je moderga Focusa delal
051 676 677, nahaja se pa na Lo?ica ob Savinji 1, 3313 Polzela, 200m od avtocestnega izvoza za ?empeter.
Nep mam pa zlo doberga kolega ko se ukvarja ze dolgooo s tem... dela tudi za DARPA program mape, za ECO izzive za nizko porabo, za dirkalce z standalone ECU-ji,... in se in se
Naredi mapo cisto po meri avta in ne negericno... zato je pa avto 4-5ur tam ne pa 30min kot drugje ko dvignejo vrednosti za xy % in prodajo stranki malo bokj odprt motor in obcutek da bolj leti
Ded racuna vrednosti za vsake 100rpm posebej in spegla mapo u piko...
Obe glavi na V6 gresta dol, ce je motor noter. Tudi v servisnem prirocniku je lepo razlozeno. Motor nima stojnih vijakov za glavo motorja, tako je dovolj, da se privzdigne za centimeter, da se sname s centrirnih pu? in je glava ven iz motornega prostora.
Tocno tko je na 323 forumu opisano, prikazano in posneto... malo.privzdignes in ven k sebi zadnjo glavo potegnes... malo je jebanja gre pa
zmaj nekok ni problem... ?e sm jz mojo C-jko mel narayn vse do batov... je na V6 samo 1x toliko dela... Pa se C-jka ?e zdej vozi po novem mestu Pije 2-4dl na 15.000km, prej pa skor liter na 12.000km
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
ivar kaj te jebe?? slika?
lahk me pa pokli?e?
If in doubt, flat out...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani