Ko kupis nove gume se nova guma smatra do enega leta starosti. Torej ti pravno gledano kamot lahko posljejo DO enega leta staro gumo in se se vedno smatra, kot nova. Leto pa pol je pa malo huda. Na tvojem mestu bi jih poslal nazaj oz. v kolikor si se odlocil, da jih obdrzis bi jim lahko vsaj kak mail poslal in da ti nekaj denarja vrnejo glede na starost. Jaz vem da sem ze parkrat kupil gume k so bile nove, vendar stare vec kot eno leto in sem jih dobil za 30% ceneje.
Liderpnevmatik smatra do 3 leta stare gume, kot nove.
Nemčija smatra po zakonodaji, do 2 leti stare gume, kot nove.
Tudi novegume.si smatrajo do 2 leti kot nove, če dobijo starejše od dobavitelja zavrnejo.
Namenoma čakam , da bo 15. proč, na starih gumah, da potem naročim nove. Upam, da se bo kako starejšo robo prej prodalo.
Za drugje ne vem kako je, vendar pri Liderpnevmatik so meni na račun nizke cene poslali leto in pol stare letne gume Nexen. Ker so letne in delam veliko km, se ne sekiram preveč, itak bodo le za dve leti. Zimske pa bom raje kje drugje vzel, kjer bom vedel za DOT, pa tudi če bodo par evrov več.
Nemec mi je rekel, da se zakonsko tretirajo kot nove pri njih tekoče in preteklo leto.
Na srečo so bile zimske mišelinke par tednov stare.
Je pa res, da so različne v ET 45/50, kot je bilo že omenjeno vse drugo je 100%bp.
To je iz mojega vidika za homologacijo, ker ni isti ET.
pred 27 minutami je Janez007 napisal:
4. platišča in pnevmatike, ki jih je potrdil proizvajalec vozila.
Ne piše proizvajalca.
Tu so mišljene dimenzije.
Recimo @Bini nima tovarniških dimenzij. Če bi imel isti ET bi jih imel.
Če se sklicujete na proizvajalca, potem lahko vozite samo Bridgestonke z A. Z vsem drugim se v prekršku po tem členu 😉
Od @NevLado bi tudi rad videl homologacijo ali točen model platišča, da lahko preverim vse dimenzije.
Ker marsikdo reče, da ima ustrezne, pa se ugotovi, daima distančnike, ekcentrične vijake, adapterje za CB (premer luknje), J gre mimo za 0.5, ne pašejo tovarniški vijaki...
Večina nachbau platišč ima večji CB, da paše na več modelov in potem takoj pade identičnost originalni.
Človek kupuje neoriginal felge. Lepo je, da mu pomagamo in na vprašanje o homologaciji vsak poda svoj primer izkušenj. Jaz sem šel čez to decembra 2021 in mu iz prve roke povem, kako je zadeva funkcionirala, kljub temu, da so mi ljudje pisali, da naj se ne sekiram in nerabim sploh komplicirat. In ja, 90% ljudi ima felge nehomologirane.
Sedaj bi ti rad od mene, da ti še dokazujem, zakaj sem jih moral homologirat, ker mi ne verjameš. Ok
Ni mi jasno kaj piše v homologaciji.
Glej mojo od Forda:
Imaš celo 16" homologirane, ki ne pašejo.
Zdaj pa mi prosim pojasni, kaj mi bojo dopisali, če imam zimske 235/40 R18 8.0J x 18 ET55.
Lej še vedno je cenej kupt neoriginal, ker sm mel prvo montažo sem vnaprej opozoril vulkanizerja in je stvari zrihtou, pa pol 35 eur na avto krka za vpis, maš pa pač 3 poti ki jih morš nardit
Zdej naslednji korak je pa da ko vsakič to napišem se usuje 10 ljudi, ki mi daje protiargumente, kot da sej za tisti krivec, ki je napisal zakon o homologaciji
HOMOLOGACIJA S STRANI PROIZVAJALCA VELJA ZA NJEGOVE FELGE
Lahko kupiš identične aftermarket, z istim odmikom in vse, pa to ni uradno homologirano
Ko te bo ustavil policaj ali boš na tehničnem, ne bo nobene pizdarije
Resno?
Potem homologiraš tudi Mann klima filter in drugo olje, če ga daš noter?
V homologaciji so specifikacije.
Ni mi jasno zakaj bi homologiral isti ET, J, CB, ".
A niso takšne felne originalnim delom enakovredni del?
Če ima minimalno odstopanje potem ja.
Kupil sem za i20n felne z gumami v Nemčiji. Na uradnem servisi. Ker je tudi ET tovarniški, ki ga drugače ni za dobit. Sem dobil komplet gum z računom. Ni bilo TUV certifikata.
Take zgodbice mi je že tudi uradni serviser v Slovenski Bistrici prodajal.
pred 3 urami je Justus napisal:
Hvala za nasvete! 17-colske bi vzel bolj zaradi zimskih gum, ker je pri 17-colskih večji izbor gum pa precej cenejše so od 18-colskih ... ogledane imam te Bridgestonove gume.
Letos pridejo nov model ven.
Tega sem kar zdelal. Sem to zimo kose lamel pustil na cesti. Pri 5-5.5mm profila.
Na mojih avtih uporabljam že leta Tessa Outdoor. Drži fajn.
Focus ima spredaj samo 3cm pas za tablico. Za to sem kupil clipiteasy minimalni okvir. Trenutno je že veliko drugih proizvajalcev na trgu. To je minimalno okvir, ca. 5cm širok zobek zgoraj in spodaj.
Če boš kupoval, pazi ker imamo slovenci avstrijsko velikost tablice.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Evo odgovor njihovega centra za podporo:
Zdaj ne vem kakšno je tvoje znanje angleščine, ampak stocks last, ne pomeni to kar si misliš.
Sem ti vzel iz liderpnevmatik.si, da ne bom nebuloz klestil:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani