Uspelo mi je z zadnjim tankom porabo spraviti na 5,8l/100km.
Idealna temperatura, suho cesti??e in nekaj dalj?ih vo?enj res ugodno vpliva na porabo. Se pravi, da je celo mo?no spraviti na uradno 5,6l/100km kakor obljubljajo v prospektu s teh. podatkih.
Vpra?anje, ker lahko se zgodi, da bo avto pol na "nos" stal. Gre za skoraj 100 kilsko razliko v obremenitvi. ?eprav po drugi strani je pa vzmet kraj?a tako, da bi se lahko tole celo izena?ilo.
Pa sej to je ve? kot normalno ... o?itno ima? ti nek ?uden re?im vo?nje in da je tvoja mestna v bistvu veliko stanja pred semaforji in malo vo?nje. Najbolj?, da naredi? tako, da predno za?ne? tvojo tipi?no mestno vo?njo resetiri BC za povpre?no hitrost. In po koncu vo?nje preveri hitrost. ?e je ta tam okoli 20km/h ali manj je to odgovor na tvoj problem z veliko porabo.
Pa ?e nekaj: po?asna speljevanja izpred semaforjev in dolgo nabiranje hitrost je smrt za ugodno porabo. ?e je le mo?no (in varno) odlo?no pospe?i, do ?eljene hitrosti potem pa ?imbolj konstantno vstrajaj v tej hitrosti pri najvi?ji mo?ni prestavi ko avto vozi normalno. Recimo do 50km/h je ?etrta, nad pa ?e peta prestava.
Glih me je klical serviser(privat) in mu omenim vse mo?nosti in pravi ?e je keri od senzorjev bi se videlo na testerju, ta je bil priklopljen prej?nji teden, je pa dal ?e eno mo?nost - zaoljeni DPF in s tem nepravilno izgorevanje v njem in napa?ni podatki senzorjev - ker je bil pri 45.000 menjan turbo in je kao mogo?e da ko je popil olje in ga zapacal, se pa kao da spucati
Tole ni nujno res... na testerju se bo videlo le v primeru, ?e bodo podatki izven merilnega obsega. V kolikor pa dajejo napa?ne informacijo a so le te znotraj predvidenega obmo?ja pa tester ne bo pokazal napake. ?eprav v drugem stavku pa ti to?no potrdi, da je to mo?no, ?e je zapacan z oljem oz. glede na to, da ga kuri pri velikih temperaturah bi zdajle rekel, da ni zapacan ampak da je olje gor zakurjeno na senzor
Seveda je opozorilna lu?ka samo, ?e podatki s senzorjev konstantno ka?ejo tam nekje do 75% zabasanost je ne bo pri?gal. Pri?gal bi jo, ?e bi ?lo ?ez 80% tako, da na prvi pogled vse zgleda kot normalno delovanje razen pa? da skos filter kuri.
Je pa vloga ra?unalnika tudi v tem, da da ukaz ?obam, da pri regeneraciji vbrizgavajo gorivo tudi v izpu?ni takt delovanja bata in tako pride gorivo v filter. ?e je SW glitch je pa? mo?no, da je s senzorji vse OK napaka v softwareu pa ?e vedno izvaja regeneracijo.
Mislim, da ima? te?avo z DPF-jem in to s senzorji, ki ti mnogo prehitro vklapljajo regeneracijo ali pa je sploh ne izklopijo tako, da ti ves ?as te?e nafta v filter in tudi ves ?as ti tam notri veselo ro?tilja sam na?alost brez specialitet balkanske kuhinje
In ves ta ?as ima? 3-4 litre ve?jo porabo kot bi bilo treba.
Preveri, ?e je to res na na?in ko t sem ga omenil ?e ene parkrat. Pri zaviranju z motorjem mora poraba pasti na 0,0. V kolikor bo skoz kazalo tam nekje nekaj litrov porabe tudi ko ne bo? ti??al gasa in bo avto zaviral samo z motorjem je to to.
Preveri? lahko tudi tako, da ko se ustavi? sli?i? pokanje izpod avtomobila, ker se za?ne hladiti pregret DPF filter. ?e se ti po vsaki vo?nji to dogaja pomeni, da filter skos "kuri", kar je narobe.
DPF filter je namre? narejen tako, da zabasanost ugotovi na na?in, da zmanj?ano prepustnost (cca 75%) ugotavlja s tlakom na senzorju pred filtrom in z drugim senzorjem za filtrom. ?e kak?en od teh po?ilja napa?ne informacije ra?unalnik ves ?as lahko bele?i kot, da je filter delno zabasan in da je treba regenerirat.
Men se ne zdi, da bi to bil velik problem se vozit tudi pri manj kot 6 litrih, ?e se recimo vozi? na taki razdalji kot recimo Jo?aGuliko?a - se pravi teko?a relacija pa hitrost do najve? 90km/h.
?e men recimo rata pelat s 6,1-6,2 al pa relacijo proti Zasavju odpeljat z cifro 4,8 na BC-ju pol res ne vidim razloga zakaj se to ne bi dalo z M5 narest. Avto ni tolk te?ji, pri majhnih hitrostih zra?ni upor ne igra tolk velke vloge, ?e pa je enakomerna vo?nja tudi konji niti nevor ne igrajo neke velike vloge.
Zelo je odvisno kak?ne vo?nje ima?. ?e se vsak dan gu?va? po mestu in precej stoji? pred semaforji in ima? kratke vo?nje tudi 10 ali ve? litrov ni ni? neobi?ajnega.
V kolikor pa ni tako in da se vozi? v "normalnem" prometu po omejitvah in v ustrezni prestavi in da je vo?nja tudi relacijska potem bi morala biti poraba nekje md 6 do 7,5 in ne ve?.
Ve? ali manj je vse opisano ravno v tej temi, ?e pa ?eli? imeti navigacijo le kot navigacijo je pa najbolje, da kupi? recimo Garmina ali pa kej podobnega samo ne pri?akuj, da bo? lahko priklopil recimo TV anteno ali pa DVD player.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Uspelo mi je z zadnjim tankom porabo spraviti na 5,8l/100km.
Idealna temperatura, suho cesti??e in nekaj dalj?ih vo?enj res ugodno vpliva na porabo. Se pravi, da je celo mo?no spraviti na uradno 5,6l/100km kakor obljubljajo v prospektu s teh. podatkih.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani