Ma med vo?njo tam ni take grozne vro?ine. Pri Cliu imam zajem zraka isto tam nekje in ni te?av.
Sicer pa izgleda obetavno. A si CAI ?trihnil v ?rno ali bo ostalo tak?ne barve? Ker sam sem eden tistih ?udakov ki bi z veseljem ?pricnil v mat ?rno, da izgleda kot iz fabrke.
Dobro ne rabi? se razburjati in staviti. Gotovo ima? prav, ne mislim se kregati s tabo. Samo to mi povej a ima? original BOV ali si dal kak?nega drugega, ki spusti zrak v atmosfero in ne nazaj v sesalni trakt?
A tudi, ?e ima? vklopljen sprint booster? Mogo?e je narejeno namensko z lagom, da na vsako traznje ne posko?i prehitro? A prej je isto delalo? ?e ne pa mogo?e zdaj elektronika ne dojema ker ima? vse malo bolj odprto?
Ro-bi blow off se ne more sli?ati skozi filter. Mogo?e misli? compressor surge, ko zapre? loputo in (zaradi prepo?asnega originalnega ventila) se za trenutek ful upo?asni turbina, oziroma se sli?i kot golob?ki?
Ne vem ?e se spla?a ker gre za popolnoma druga?en avto in dvomim, da je primerljivo. Gre za druga?no trdoto amortizerjev in fedrov kot pri te?ji Mazdi 6, druga?na zasnova podvozja... :ne vem:
Eibach+Bilstein=najbolj?a kombinacija Eibach fedri so eni bolj kvalitetnih, tudi o Bilsteinih sem sli?al same pohvale in marsikdo, ki se spozna kupi to kombinacijo.
Vendar pa tudi kvaliteta Amortizerja ni slaba, oziroma ni ni? slab?a kot, ?e kupi? nov amortizer. Ker so specialisti na tem podro?ju. Cliota sem kupil z ?e str?animi amortizerji pri njemu (junij 2007) in so ?e vedno tip-top.
Na kratko: Bilstein B8 ali Amortizer, oboje je dobra odlo?itev in se avto BO lep?e peljal. ?e se ti gre ?e za znamko vzemi B8, ?e ?eli? le tr?ega (avto ) in kvalitetno narejeno je pa tudi Amortizer super izbira.
EDIT zdaj, ko sem videl Markovo objavo: Jaz imam v bistvu kombinacijo Eibach pro-kit (te spustijo manj kot Sport line kar je pri Mazdi 6 kul ker ima dolgo medosno in je hitro prenizko, obenem so progresivne) vzmeti in tr?ani amortizerji by Amortizer in avto se pelje super, tudi na dirkali??u! Edino ne vem, a sem bil zaradi podvozja bolj?i kot ostali s temi Clioti RS ali je to v ?oferju.
YavarYe Vsi ti narezani diski nimajo za burek proti pravemu big brake kitu. Sploh, ?e so ?e original bremze bolj za okras. Ne bi ga jaz sral z 300-400 konji in bremzami, ki jih original konji spotoma zvijejo.
Do takrat bo imel Erc oreng konkurenco, ?e ti je osrednja Slovenija bli?e. Kdo in preko ?esa ti bo rihtal elektroniko?
Sicer pa zanimiv projekt, ker me resno zanima koliko kaj tale motor zdr?i. Mogo?e ?e bolj kot motor tudi prenosi ker gre za awd avto, ki v osnovi ni bil mi?ljen za tak?ne ?tevilke. Jaz imam izku?nje bolj pri drugih avtih.
Ja Boss ima prav vsaj kolikor mi je to znano. Nekateri jih jemljejo ven (pri drugih znamkah) ker naj bi motorju kradle mo?, da je avto potem bolj odziven, pride ve? konjev na kolesa itd. Ro-bi sicer dvomim, da se bo kak Mazda? tega lotil, je pa vseeno koristna informacija.
Ja tako je s temi zadevami. Pri naturalcih dobi? ene par procentov. Zdaj pa, ?e dobi? 3% pri 90 konjih se res ne spla?a, da ima? pa ene 180 konjev, aftermarket izpuh, CAI, se pa z optimizacijo ?e nekaj pozna, pa tudi laufa potem lep?e.
Wideband ima pri 1V 14,4 AFR se mi zdi. In prva lambda pri tem motorju JE ?irokopasovna, druga je "klasi?na".
Zanimivo in zelo pametno od snovalcev DISI MZR motorja. Upam, da se elektronika potem res ?imbolj korigira glede na to lambdo, da potem motor res dela ves ?as ?imbolj optimalno.
Si prepri?an, da ima serijsko wideband sondo? Serijsko imajo avtomobili ozkopasovno, ki samo pove ra?unalniku ali je preve? ali premalo zalit in se zato ves ?as korigira. Poleg tega mi ni jasno kako naj mi iz volta?e vemo, koliko to pomeni? Ker razmerje a/f se ponavadi ne meri v volta?i.
Temperatura katalizatorja skoraj 700°C (kar ni ni? nenavadnega
Volta?a O2 je ?isto relevantna
11°predv?iga
Vzamem nazaj tisto o dizlu. Glede na pritisk goriva in temperaturo katalizatorja je tole kak novej?i (turbo) bencinar. Mogo?e res CX-7? Zdaj se pa znajdite.
Ja tako je s temi zadevami. Pri naturalcih dobi? ene par procentov. Zdaj pa, ?e dobi? 3% pri 90 konjih se res ne spla?a, da ima? pa ene 180 konjev, aftermarket izpuh, CAI, se pa z optimizacijo ?e nekaj pozna, pa tudi laufa potem lep?e.
"?isto enostavno" mojstri. ?e boste sami naredili nove nosilce, verjetno tudi nov sesalni kolektor ali pa vsaj dolo?en del, nov izpu?ni kolektor, premetali nekaj stvari notri, da boste imeli sploh prostor, dobili menjalnik od RX-7, obenem naredili vmesnik za RX7 menjalnik, da bo pasal sploh na V6 motor, na novo napeljali ves ?trom.... No potem bi vam mogo?e uspelo. ?e pa nimate kaj dosti izku?enj s temi zadevami bo pa bolj te?ka. In tudi dvomim, da boste na?li norca, ki bi to ?el delat za vas.
Po drugi strani pa ?e vr?e 1500? v Miato bo dobil kak turbo kit (ki bo pasal ?rauf na ?rauf in ga boste lahko sami zmontirali) bo imel ve?jo mo?.
Odlo?ite se pa sami, je te?ka odlo?itev, vem. :ne vem:
Standalone (?e se ne motim Unichip to je) je itak zakon. Ampak tudi AccessPORT ima nekaj prednosti. Ostane vse original, vklju?no z ECU ?katlo. In ?e sem prav razumel, lahko potem ?ipa? ?e komu drugemu, saj deluje po principu plug-and-play. Priklopi?, nalo?i? mapo, odklopi? in vozi Mi?ko. Ravno zaradi tega sva nekaj tak?nega (ampak za Renaulte) naro?ila s prijateljem.
Hja sam prenos (menjalnik) nima veze. Vpra?anje je kak?no imajo krivuljo mo?i/navora. Sicer pa, ?e lahko naredijo mapo za MPS3 in MPS6 sem prepri?an, da lahko tudi za CX7.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ma med vo?njo tam ni take grozne vro?ine. Pri Cliu imam zajem zraka isto tam nekje in ni te?av.
Sicer pa izgleda obetavno. A si CAI ?trihnil v ?rno ali bo ostalo tak?ne barve? Ker sam sem eden tistih ?udakov ki bi z veseljem ?pricnil v mat ?rno, da izgleda kot iz fabrke.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani