Mimogrede, utrnila se mi je neka misel. Ve?ina Mazda?ev je ponosna, da je 323F BA narisal dizajner Porscheja. In kljub temu, bi nekateri ta dizajn ?e pimpali?
Ja eni pravijo, da ni dobro, da se kasneje ogreje itd... Samo glede na to kak?ne eksplozije se dogajajo v motorju res dvomim, da se ful pozna, ?e ima zrak, ki prihaja v motor 5°C ali pa -5°C. Druga stvar je to, da saj, ?e ima? navaden sistem v motor isto pride mrzel zrak, mogo?e par stopinj ve? ampak OK.
Je pa bistven minus (po moje), ?e ima? filter nekje v koloteku saj je pozimi zaradi snega tam vse mokro, da plundre ne omenjam. Pri prej?njem avtu (100NX) dal pozimi navaden sistem tu imam pa filter itak v boxu in nima kaj priti notri. Aja pa ?e original airbox sem prodal.
in kolk ko?ta ta zadeva? kam jo pa montira? oz kaj jo poganja?
homologacija?
Montira oziroma poganja jo jermenica, ki je vezana nekam na motor. Kompresor je ta ?rna zadeva levo. Potem je pa ?isto odvisno od prostora, kam to?no se montira.
Homologacija? No-go. Cena? Bo Tunkka povedal, ?e bo kaj gor.
PS: sem prebral en kup ene teorije, saj zato sem napisal, da sem zaklju?il debato in bom ostal neveden. Blagor pa razsvetljenim, ki vse to razumejo.
PS: kompresor se vrti bistveno z manj obrati kot turbina ravno zaradi tega kar si sam napisal: prenosi. Turbina nima nobenih prenosov ker jo poganjajo izpu?ni plini. ?e vedno nisem prepri?an, ?e razume? to razliko med turbino in kompresorjem (v avtu ne unemu v delavnici!), da sploh omenja? turbino in reduktorje v enem stavku ampak me niti ne zanima. Lahko no? in lepe sanje.
PS2: Isto ne razumem kako lahko primerja? kompresor v delavnici in v motorju saj je citiram enega priznanega tunerja: "...Med batnim pa vija?nim kompresorjem so svetlobna leta razlike v izkoristku zato tak kompresor se prav sam rotorji stanejo 3000?"
Tukaj je graf porabe moci za klasicen Eaton M62, kot ga recimo najdemo v raznih Kompressor Mercedesih
M62 je sposoben pridelati med 200 in 300KM.
Vem in se strinjam, da kompresor srka konje direkt iz motorja. Ampak turbina, da direktno po?re 110kW motorju, da lahko fila 1 bar?
Kak?en reduktor za vrteti turbino na 100.000 obratov? A ti pozna? razliko med turbino in kompresorjem? Turbino ?enejo izpu?ni plini. Vsaj ko sem nazadnje ?raufal turbino nisem videl nobenih reduktorjev vezanih na turbino. :ne vem: In z namenom je turbinski del manj?i kot je kompresorski....
Sicer pa vidim, da imamo ?isto druga?ne poglede in ne vem, ?e se spla?a ?e kaj diskusirati. Ti se kar obremenjuj s tem, da turbina srka ogromne koli?ine energije motorju mi bomo pa naprej ?iveli v nevednosti pa ?raufali pa ?eprav ne vemo kaj se dogaja notri. Jebiga, smo si razli?ni in nekaterim nam ni usojeno biti tako pametnih.
?e nekaj. Ti ena?i? kompresor za v delavnico s turbino?? In ho?e? re?i, da turbina isto porabi 110kW?? Ampak turbina JE druga?na! V bistvu je kompresor malo podoben motorju v avtomobilu, turbina je pa ?isto drug princip. Hmm nekako tako kot wankel proti klasi?nemu motorju. Ni premo?rtnega gibanja ampak samo vrtenje.
Kompresor za v delavnico:
Zdaj pa malo logi?no razmisli o razlikah in kaj je la?e zavrteti...
Kompresor v avtomobilu direktno ?rpa mo? iz motorja ker ga poganja jermenica, turbino pa poganjajo izpu?ni plini in prakti?no ne krade mo? motorju oziroma ravno toliko kot kak bedn katalizator.
Glej ve?ina tu se samo smeji ideji o elektri?ni turbini in ne rabi? ne vem teorij pisati ker je vsakemu jasno, da tisto ?e fen za lase ni. To ti ho?em povedati.
Men NI N? jasn, pol bi moj turbak mogu met manj kot prej?ni z istim motorjem sam da ni bil turbak.
Yavar narobe razume?, sem te pozabil replicirati.
Pri klasi?ni turbini se za pogon kompresorja porabi 40 ali ve? KW, ki jih dobi iz izpuha.
Yavar tebi turbina poje 40kW kar pomeni, da v resnici ima motor pri tebi 240kW samo jih 40kW po?re turbina. No v bistvu ker je izkoristek teh motorjev tako slab (v bistvu so nasploh motorji en fail ker imajo tako majhen izkoristek naprimer 25%) v resnici tvoj motor iz sebe da ven za 800kW energije ampak od tega 3/4 v toploto 1/4 (200kW) pa na kolesa.
Imam ob?utek, da imamo z nekim na?itanim ?lovekom opravka, ki pa najbr? v praksi ?e ni videl kaj ?ele po?raufal kak?nega turbaka. Ro-bi a se motim? Eno je teorija (zdaj napi?i ?e kaj vse se dogaja na stopnji molekul v motorju!) drugo pa praksa. Jaz se ?e vedno ?udim od kdaj turbina rabi 40kW, da sploh laufa.
Se pa seveda bolj greje turbo bencinar ampak, ?e pa dobro zmapiran je pa minimalno vi?ja. S turbino se izkoristek pove?a, tudi motor se zaradi pove?anega navora manj matra kar lahko prinese kve?jemu manj?o porabo ob isti vo?nji. Drugo so pa aftermarket mapiranja kjer se zmapira ?e zaradi varnosti tako, da ga bolj zaliva, da ne klenka ali zaradi presuhe me?anice celo stopi kak bat.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani