Samo kak?no pametno ?e vedno lahko poveva tem mladcem tu gori.Kako se znajti, ko vsa ta elektronika odpove in mora? nekaj ro?no narediti.Ali pa, kako smo v?asih obra?ali kljuko za odpreti ?ipe.Ali pa "ro?ni" gas na stoenki namesto radarskega tempomata.
Ni slabo +25KM, ampak da dizla iz 150 na 210KM je pa ?e kar wow faktor
To ni ni?. Za dirkanje navijejo ta dizel motor na 4o0 konjev in zdr?i. Se pravi,da ima veliko rezerve.Ampak kako je pa z menjalnikom in sklopko je pa drugo vpra?anje.
Se strinjam... ?e bo? pa imel mo?nost in preveril na valjih pred in po posegu, kolk je razlike bi pa z veseljem videl ta rezultat. Ker ?e se da samo softwaresko zadevo natjunat, zakaj pa ne.
Tudi jaz sem nabavil kokice in kokakolo... in ?akam...
Tipo? Kako? Sem dal gas in je ?la kot je ?la.Tako smuthhh. Nobenega ?usa,tako nekako na mehko.Ne razumem, da me 165 konj ne prepri?a. Najbr? res ne znam ve? vozit benzinarja.
OK, prilepim seveda meritve na valjih pred/po, ko zadevo izvedem.
Ampak ?e enkrat: ne gre za tuning obi?ajnega NA motorja, gre tako reko? za odstranitev SW "blokade", ki identi?nemu motorju kot je G165 mo? zmanj?a za 20 PS.
o. k...?eprav tudi po tem posegu ne bo ne vem kako pokal od mo?i. Mene 165 konjska ni prepri?ala.
He,he, kdo pa bere navodila. ?e dobro, da nisem vrgel vse skupaj v smeti, ker bi lahko mislil, da je vi?ek proizvodnje.
Mi je valjda nabijalo uni bel ?ep z mo?nim pokom v zrak, ?e pa je bil brez luknjice in je slu?il samo za med transportom . In jaz sem ga vedno in vedno znova na?el in ga trpal nazaj gor ?e?, kako glupo so to naredili, ?e pa strelja ta ?ep 10 m v zrak.Vsaj ma?ke so se vedno razbe?ale. .
Najprej preveri nivo olja, preveri da so odduski ok, ne sme bit neprodusno zaprto vseskupaj. Mora motor dihat zrak mora ven( ponavadi kak oddusek ali cep)
Ja,sem ?e ugotovil,da mora? zamenjati fiksen ?ep z prilo?enim,ki ima odu?nik.
Klju?no je, da se na obnovljen ?aromet nanese dodatna politura, ki zagotovi UV za??ito, saj obnovljen ?aromet nima ve? zgornjega sloja, ki zagotavlja UV za??ito. Tako se zagotovi, da bodo ?arometi ostali brezhibni tudi dolgoro?no. ?e se UV za??ita ne nanese ?aromet le ta v zelo kratkem ?asu (odvisno od kvalitete ?arometov in po?kodovanosti) spet za?ne rumeneti in pridobivati na motnosti. Trajna alternativa tej fazi je barvanje s kvalitetnim UV za??itnim lakom.
WTF? Jaz sem vse moje lu?i spoliral pred ?tirimi leti (sprednje in zadnje)in ?e vedno so kot nove. Ni mi jasno, o kak?ni polituri je to govora?
Sej je vendar jasno, da gre vsaka politura ?e kar hitro dol. ?e pa bi mazal kak?ne druge zvarke gor bi bilo pa hitro vse skupaj zmazano, ?e slab?e kot pred poliranjem
?e so megleni/spraskani z zunanje strani vzame? v roke vodobrusni papir granulacije 1600 in lepo z veliko vode zbrusi?. Nato vzame? ?e finej?o granulacijo nad 2000 ter ponovi?. Na koncu pa ?e polirno pasto in ?aromet spolira?. Zadeva zgleda nato kot nova.
Samo ?e vedno mora zamenjati ?arnico....pa ne ve. kak?no. :ne vem:
Ekola, po dolgotrajni sagi so mi le vpisali 17-ke v nov homolog. karton?ek in to brez stro?kov. Moram pa pohvalit g.Valterja na homologaciji na Avtoplusu Kp, ker se je resni?no zavzel za moj primer in ga na koncu tudi uspe?no pripeljal do konca...
Ker verjamem, da je tukaj na forumu kar nekaj strokovnjakov za barvanje, me zanima, ali je 50 litrski kompresor, 2,5KW motor dovolj dober za ob?asna manj?a dela -(kak?no kitaro prelakirat, kako feltno preli?ati in podobno). Malo sem pre?ekiral razne forume a so si mnenja zelo deljena; nekateri pravijo, da je 50 l dovolj, drugi spet, da je minimalno 150 l rezervoar za kolikor- toliko normalno barvanje, brez da ti stalno dela kompresor.
Vem tudi, da se bati kompresorja precej hitro segrejejo (po kak?nih 10 min.) in je potrebno potem skoraj toliko ?asa, da kompresor spet za?ne delat.
Ogledujem si takega z dvema glavama, znamke ABAC. Ali je kak?na prednost pred tistim z eno glavo? Pretok zraka je realno nekje 190 l/min.
Najbr? je potrebno nabavit tudi pravo pi?tolo za tako majhen kompresor z majhnim delovnim tlakom in malim pretokom zraka.
Za nakup pa sem se odlo?il, ker je "moj" pitor zaprl barako in ne dela ve?. Vpra?al sem ?e ducat drugih pitorjev, a so nekateri dragi kot zlatarji, ve?ini se tudi ne da mazati pi?tol za tak?ne "malenkosti".
?e sem se nau?il izdelovati kitare ni vrag, da se ne bi nau?il tudi te obrti.
V glavnem, danes sem bil na oddelku za homologacijo. Kako tipi komplicirajo in so pravi pacienti, ne more? verjet.
S sabo sem imel feltne in Tuv za Enzo feltne- za te sem pa? na?el tuv na internetu-pravi ET, ?irina skratka vse. Noter pi?e, da je za vse modele Mazd, to?no kateri tipi,tudi za karavansko kot je moja.
Prinesem tudi homologacijski karton?ek(star od moje Mazde ) in tip se ?udi, kako to, da niso noter vpisane tudi 17 colske feltne!?
Halooo!! Kaj sem jaz vpisoval noter dovoljene mere ali kak?en drugi pacient?Aha, je ugotovil, verjetno je bila ta za italijanski trg narejena in zato ni 17-tk vpisanih.
Kao, pa sej so imele tudi 6-ke pri nas original gor 17. Ja, to sem mu tudi jaz govoril.Ok. gremo pogledat feltne...pogleda in re?e, pa to so original feltne za mazdo 6, ta Tuv ni v redu za te feltne... ok, kje naj dobim Tuv za original feltne?, ga vpra?am?
Te?ka bo, re?e tip.Halo!!- Original feltne za mazdo 6 ne morem montirat na Mazdo 6 ali kaj?
Tipi montirajo pa sva?ta na avte in ni problema.Potem je ?el po fotoaparat in celo feltno poslikal podolgem in po?ez.
Da bo te slike nekam poslal v Lj.in bomo videli kaj bo. Za se zjokat s to na?o dr?avo, kjer so bolj pape?ki kot sam pape?.
Kjer bi morali kaj ukrepati ne mrdnejo s spolnim organom tukaj pa se preseravajo z nekimi ?rkami, ki jim ne pa?ejo na original feltni, katera je bila montirana na mazdi in naj bi bila zopet montirana na isti model mazde in pametujejo.
Pubeci ne se pri?kat. Hvala vsem za ob?irne odgovore in trud. Pri pla?i se za?nem ukvarjat z muziko.. res nisem navajena navadnih orig. zvo?nikov. ?e pa so ?e bili pa je bil v kuferamu bas v vseh mojih avtih.
Mazdo sem si po tolikih nem?kih avtih za?elela nazaj in sem mislila, da bom lahko nekak "zgurala" z originalnimi zvo?niki pa mi ne uspeva. Torej, ko bo tako dale? pa vam javim kako in kaj in ?e verjetno zaprosim za kak nasvet!
?e nima? bose ozvo?enja ima? ?e sre?o; zvo?nike v vratih zamenja? z lahkoto z kakimi kvalitetnimi 4 ohm, 16 cm mid-basi.(ground zero, rainbow,norve?ki seas ali kaj podobnega).Nato zamenja? visokotonce zgoraj pri ogledalu,tudi kvalitetni z kretnico in ne kondenzatorjem .Tukaj naredi? ?e ve?ji korak naprej na kvaliteti celotnega spektra glasbe.Ker dober bas je odvisen tudi od odli?nega srednjega in visokotonca, ki ga definira.Lahko montira? ?e ?tirikanalni oja?evalec(dva kanala spredaj levo-desno dva v bridge -mono za bas ali pa za dodatna bas zvo?nika zadaj, kot si omenila..Pika na i je pa menjava cele plo??e kot je ?e omenil mazdaman in noter kvaliteten aftermarket radio.
Pa ?e kabla?a nova ,izolacija vrat , kot je omenil jures in par malenkosti in je ?pica. Seveda, kot je sploh lahko kvalitetno poslu?anje muzike v avtu.
Za nekatere je pa? kvaliteta zvoka to,da ska?e streha v luft in se trese zadnja tablica...
kr neki.?e posebej bose so ceneni kartonasti pa ?e 2 ohm povrhu,tako da jih niti zamenjati ne more?.Edina opcija za res kvaliteten zvok je vse ven in komplet zamenjat.Radio je ?e kar (Panasonic)pa tudi ni za prehvalit,ker dela bolj na stednjih tonih.Jaz sem za silo zamenjal visokotonce in kable pa ?e modifikacijo na
subu imam gor.Malo ve? basov je res samo dale? od dobrega zvoka.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ali pa ro?ni ?ok... to sp bili cajti.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani