Skoči na vsebino
Butasto vpra?anje ampak mogo?e se pa da..
Napisano

pri men je pa roba kon?no doma :bravo: Nidhoggr, ti pa ?e bo? rabu kak del iz podvozja (od 1.5) pa povej (informativno, zadnji konec je pri C-jki isti kot pri F-ki, spredi je pa druga?e, ampak se da skombinirat)

 

A smo te tolk sprovocirali, da bo? iz principa naredil 323C V6? :P

 

Hvala Symon za informacije ;) Za 323f-ko res ni, sem pa videl da imajo tudi univerzalne.. nekaj se bo ?e zrihtalo :D

 

No ti le zrihtaj. BTW Deeyan mogo?e bi lahko spotoma ko menja? tudi ti iz oilona naredil pu?e. Pomoje ti ne bo ?al, ker bo? imel vsaj oreng narejeno in fiksno. B)

najprej je mojster naredu kose

 

Objavljena slika

 

pol sem jih jaz skupi sestavu

 

Objavljena slika

 

pa ?e vgradil...dobr dobr...

 

Objavljena slika

 

zadeva funkcionira k ?us...kolesa so res pri miru zj...uporabu sem eno super duper trdo gumo ki se sicer uporablja pri enih ?tancah namesto vzmeti...odporna re? k hodi?...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Butasto vpra?anje ampak mogo?e se pa da..
Napisano

Kar direkt pri njih pobrskaj, ki so v ?lanku. Ali pa konkurenci, ki ima ravno tako znano ime na tem podro?ju. Powerflexu je mimogrede nedolgo nazaj zgorel en obrat ampak mislim, da ?e spet obraujejo normalno. Je pa res, da verjetno za tvoj avto ne bo? na?el.

Dosti Slovencev si tak?ne zadeve dela iz novilon-a.

stru?i se izredno lepo,potrebuje hitre pomike in relativno visoko hitrost,velike kote...sam sem si vzel kar ko??ek inox lame in ga na koncu nabrusil in s tistim delal vse...odrezoval,stru?il,glihal,vse...cene se pa ne spomnm...

Karkol trdga ni za softi?e. Napram prej se vse bolj ?util, dobesedno vsak kamen?ek na cesti. Pomoje da bi bila tud plastika uredu, jo majo v biv?i Astri jami tud, res pa da ni tolk odporna na pokanje kot novilon. Itak ma? pu?o iz ?eleza tam kot prej tako da tista zmo?nost drsenja je ?ist odve?. Je pa novilon kar drag, mislim da ene 4x dra?ji kot pa plastika v palicah.

 

Polivretan ma? ve? razli?nih trdot. Brat ima ene rumene (niso ne polyflex in ne powerflex) in so veliko tr?e od powerflexovih. Tist je skor ?igumi, ampak glih tolk bolj? kt serijske da se pozna.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

izbira pogona
Napisano

Men pa oblikovno niti ni tok slab, edino tale "drek" barva mi je katastrofa (mo?no da so to romunske nacionalne barve)! :blush::P:D

 

OK se vnaprej opravi?ujem za offtopic in politi?no nekorektnost ampak....

Sedijo v kombiju Kitajc, Iranc in Romun. Kdo vozi?

 

 

 

 

 

 

 

Policaj. :harhar:

 

Ja v bistvu res ni napa?en avto. Pohvalil sem romunski produkt, zgro?en sem nad sabo. :blush::blink:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

izbira pogona
Napisano

Za razmislit. Sicer nima kasona, prepri?an pa sem, da ima vle?no kljuko. Pa bo.

 

Sem malo bolj pogledal. Bencinar pije kar dosti, dCi je pa ?e nekako ugoden. Ima pa avto Nissano AWD, ki so pa znani po svojih terencih. Mislim, da ima isti sistem kot kak?en x-trail. :bravo: Zanimiva me?anica Nissanovega zanesljivega awd sistema, preverjenih Renaultovih motorjev in poceni romunskih delavcev. :P Avto ima potencial.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

izbira pogona
Napisano

Tega Dusterja sem gledal v enem testu. Glede na to, da je Dacia je zelo zelo soliden avto. OK je dizajnersko vse bolj ubogo, materiali niso presti?ni ampak za tak denar lahko marsikak hribovc (ni mi?ljeno slab?alno) dobi fajnega terenca. :bravo: Predvsem govorim za bencinarja, ki stane dosti manj, notri je preverjen motor ki dela in dela. dCI je pa motor o katerem se kre?ejo mnenja. Pije pa malo. :bravo:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

izpusni sistem
Napisano

?e teh 10 konjev so bolj pobo?ne ?elje :)

Upam da poznate rek: There's no replacement for displacement :)

 

Sem pozabil kako izgleda original sistem. Pomoje, da se da dobiti ene 10 hp, ?e vr?e? notr ene 600+?.

 

Rek je pa zakon. :punk:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

izpusni sistem
Napisano

Sam kolk bi se pa to u bistvu poznal na 1.5 mlin?ku?

 

Najbr? okoli 10 konjev, ?e bi bil cel izpu?ni sistem zamenjan tudi ve?, ene 15hp. ?e se spla?a vr?t 1000? za 15hp je pa druga pesem. Proda? avto, doda? 1000? in ima? ?e kaj hitrej?ega...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

izpusni sistem
Napisano

4-1 imajo ponavadi visoko tura?ne ma?ine ker dajo ve? top-end mo?i vendar malo manj navora v nizkih in srednjih obratih kot 4-2-1. 4-2-1 da namre? ve? navora in malo manj konjev v vi?jih obratih ampak v resnici to ni tako slabo kot se sli?i. Namre? avto lep?e vle?e ?e iz ?tarta in sam imam raje 10Nm ve? v srednjih obratih kot 5hp pri blokadi. Je bolj uporabno. Ima dosti avtomobilov ravno zato serijsko 4-2-1. Je pa zanimivo Clio 172 ima 4-1, moj 182 pa 4-2-1 in ima ve? konjev in ve? navora pri nizkih obratov. Skratka je samo odvisno od ostalih komponent.

Prijatelj je s serijskim 4-2-1 kolektorjem prilezel pri 2.0 motorju iz 140 na 250hp torej tudi 4-2-1 ni slab sistem. :P

Google it: "4-2-1 header vs 4-1"

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Da se pohvalim kar v tej temi. Kolega, ki sem mu zrihtal in obnovil ?eljusti (od Sunnya, da je dal hlajene in ve?je diske na Micro 1,3) je bil na tehni?nem. Med levo in desno sprednjo stranjo je bila razlika v zavorni mo?i 3%. :bravo: Toleranca, da te ?e spustijo ?ez je (da je odstopanje manj?e kot) 30%. ?zmeden? Je pa imel zadnje bobne fucked up in ni pri?el ?ez, so mu to zrihtali in zdaj se ustavi bolje kot marsikateri drug avto. :ouje:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poceni deli in ideje
Napisano

Original podalj?ek od nove Fabie me je ko?al groznih 14?. Je pa una napol gumijasta plastika in se ga upogne po ?elji in pa?e na marsikater avto. :bravo: Tako da kdor ima kak?no ?eljo po kak?nem simpati?nem, diskretnem podalj?ku naj gre na prvi ?koda servis in re?e, "da bi tist ?rn gumijasto/plasti?en podalj?ek od nove Fabie spredaj". Za moj okus je ravno prav?nji, ni nek kri?e?. Obenem je dovolj gumijast, da se ne polomi, kve?jemu popraska. Fiksira se ga na odbija? s knipingi.

Tole je slikal prijatelj, ki je isto naro?il zase:

Objavljena slika

Tu se malo bolje vidi kako izgleda na (mojem) avtu:

Objavljena slika

(ignorirajte aditiv za v olje by Tu?) :harhar:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

ups pardon my mistake ubistvu man kot 2 cm ;) 1.4cm a imam prav al s5 narobe gledam

 

Zdaj pa ne vem ve? kaj gleda?. :blush: Ampak Mazda 3 2.0 ima 300mm (?tevilka D1313), Mazda 6 2,3 turbo pa 320mm (?tevilka D7393). Mazda 6 GT/dizel pa ima 283mm (serijska ?tevilka D1196). Pa kolikor vidim bi bile mogo?e izmenljive tudi ?eljusti med Mazdo 3 in 6. Vsaj vi?ina diska je ista in bi bil disk na istem mestu kot original. Ker pri nekaterih swapih prideta disk in ?eljust kak milimeter ali ve? bolj na ven. Pri enem swapu smo morali tako dati 2mm podlo?ko pod ?eljust, da je ta pri?la malo bolj ven. Pa, da se razumemo, zadeva isto dela kot ?us. :bravo:

 

Deeyan ti pa pokli?i ve? ponudnikov potem bo? pa ?e videl kaj ponujajo. Poskusi ?e Amortizerja na Dolu.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

gledal sem stran od EBC hmmmm mazda 6MPS ima samo 2mm ve?je diske ko moja 3-ka

moja ma 30 mps pa 32 kere hude bremze mam haha :)

 

Napaka, 2 cm. Ampak ?e vseeno ima? konkretne bremze, v bistvu ve?je kot vse navadne Mazde 6 vklju?no z GT. B) Pa je Mazda 6 najbr? te?ji avto.

 

Kolk mam pa jest na ?estki? A so tud 30?

 

Zate vidim, da ni na EBC strani, tukaj pa tudi ne. O?itno prenov avto. :ne vem:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Symon kje dobi? ti tolk podatkov :D

 

aja pa glede tega celotnega podvozja od 323GT, bi blo dost ?e bi se zamenjal samo most in peste, al bi blo fajn tut amortizerje, spra?ujem zato, ker mam naro?ene ?portne fedre, pa nvem, ?e gre to skupi s temi amortizerji, so amortizerji u bistvu sploh kej druga?ni?

 

Hobi, google, izku?nje, pa se nabere marsikaj. Da se pohvalim, sem ravno ta vikend spet ene ?eljusti obnavljal, zmontiral jih bo pa ?e lastnik na svoj dirkalnik (dobesedno - dela nekaj za avtoslalome in podobno). Slike sem dal na linke ker so malo velike (last lastnika ?eljusti).

S temle smo za?eli, zadaj v zelenih dveh ?katlah so nova tesnila, levo od ?ebljev 50 pa so vsa 4 vodila.

Najprej ?i??enje in peskanje:

Peskanje "na hitrco"

To je pa ?e bolje

Potem sem snel ven batek in vse o?istil, dal batek nazaj z novimi gumicami, razmastil celo ?eljust in po?trihal. Ok, ?trihal je lastnik, ko sem jaz ?e ?istil. Medtem sem tudi s?istil vodila.

Naj se lepo posu?ijo.

Nato smo lepo sestavili ?e vodila in ?eljusti so laufale kot nove, pa tudi izgledale so tako. :bravo: Za srebrno barvo sva se odlo?ila ker ni ziher, ?e se ne bo z njim fural tudi kdaj po cesti, pa rde?e preve? sevajo, ?rne high-temp pa nimam na zalogi. :blush:

Rezultat po treh urah (vklju?no s pavzo v lokalni gostilni. :bravo:

 

 

Deeyan amortizerji so zelo verjetno od GTke tr?i. Vsaj pri ve?ini znamk je tako. ;) ?e fedri pa?ejo pa sam preveri. Na kak?ni Eibach, H&R strani, ?e so za GT in navadne 323F BA drugi fedri. Simpl.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jaz za 1x ne rabim, Deeyan se zanima za ve?je diske pa sem samo predlagal kaj lahko naredi.

Mogo?e bom pa rabil v bli?nji prihodnosti ?e si bom kak turbo umislil :harhar:, kajti samo turbino se komot dobi na odpadu, ostale komponente pa kupi? rabljene ali nove (intercooler, cevi..) najte?ji oz. najdra?ji del je programiranje ECU, poznam pa par folka ki se ukvarja z programiranjem in bi se ?e sklanfalo nekaj vkup. Sicer pa bi si moral temeljito prebrati turbo upgrade, ker ziher bi se na?la kaka piz*arija ki bi me zezala, ane Symon :rolleyes:

 

Ja sli?ati je enostavno. :( Samo vedi, da prvo kar je bi mogel na odpadu (pazi, odpadu!) najti eno dobro T2 ali T25. Intercoolerja naprimer imam dva doma, primerna za projekte do 250hp. Ampak ko sem bil ?e lastnik C-ke sem imel podobne prebliske in pri?el do zaklju?ka, da se ne spla?a. Enostavno je bil ta motor narejen z vse drugim kot perfomansami v mislih. Bolj ko i??e? po tujih forumih bolj ugotovi?, da je bolje, ?e se zamenja motor z mo?nej?im (1,8) pa je vse bolj enostavno pa ziher bo delalo. Pa ?e to na koncu ko prera?una? stro?ke je pa tako, da bi vrgel cca 1k? (?e bi delal res na budgetu), ?e proda? 1,5 in doda? tega jurja pa dobi? nekaj kar je iz tovarne mi?ljeno za hitrej?o vo?njo, z bolj?imi zavorami, motorjem...

 

@Ploki: Poi??i si zavore od Mazde 6 2.3 GT ali pa od dizla. Tule preveri kateri modeli imajo isto 283mm diske. Mislim, da bodo 283mm lep upgrade. Ne samo, da imajo ve?ji radij ampak so tudi debelej?i... :bravo:

 

Mazda ima nove bremz ?eljusti!!!

Priporo?am vsem :bravo:

Najprej hvala YavarYju za posojo njegovih, za probo :bravo:

Potem smo nabavli 3 leta stare ?eljusti od mazde 6 2,3 GT in pa?ejo gor u nulo :D disk je kar ve?ji, pa tudi plo??ice in ?eljusti so dost bolj konkretne. Najbolje pa je da niso ?e spikane in rjave :D 180? :danzoman:

Bom kar sem dal vse kar rabite vedeti o zavorah in upam, da bo tale tema slu?ila ?e komu:

 

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Tko fantje zdaj pa na lov za ve?jimi ?eljustmi, diski, plo??icami, goodridge cevi pa po nove zavorno teko?ino 5,1 pol pa gasa downhill.... :P

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

halooo pa sej nima 1000 konske zverine :P

 

Ma ma. Saj sam ve? kako je 1,5 motor brutalen! :P V bistvu je problem tudi v tem, da je avto zadaj lahek in ga dviguje ob mo?nem zaviranju. Za 323F ne vem ampak pri 323C to kar dr?i.

 

mimogrede, rocna na GTJki prime v pizdi, na 1,5ki je 10x bolj primla

ampak bremze drugac so pa :bravo:

 

MX3 V6 ima 4 luknje tak da to tut ni problem ?

 

Jap, diski niso tako fajn za ro?no, ampak ko se vozi? pa avto po?epne namesto, da bi se postavil na nos.

MX-3 ima isto 4x100 ja zato bi mogo?e to najbolj ziher pasalo, pa dosti jih je. ?eprav ?e se ne motim ima MX-3 1,6 isto zada bobne in spredaj te diske kot V6 tako, da mogo?e ne bi bilo neke panike z razmerjem. ;) Bolj bi bilo kriti?no, ?e bi dal od 323 V6 spredaj, zadaj pa ?e vedno bobne. :huh:

 

EDIT: Na pa tole malo preglej.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.