pri men je pa roba kon?no doma Nidhoggr, ti pa ?e bo? rabu kak del iz podvozja (od 1.5) pa povej (informativno, zadnji konec je pri C-jki isti kot pri F-ki, spredi je pa druga?e, ampak se da skombinirat)
A smo te tolk sprovocirali, da bo? iz principa naredil 323C V6?
Hvala Symon za informacije Za 323f-ko res ni, sem pa videl da imajo tudi univerzalne.. nekaj se bo ?e zrihtalo
No ti le zrihtaj. BTW Deeyan mogo?e bi lahko spotoma ko menja? tudi ti iz oilona naredil pu?e. Pomoje ti ne bo ?al, ker bo? imel vsaj oreng narejeno in fiksno.
najprej je mojster naredu kose
pol sem jih jaz skupi sestavu
pa ?e vgradil...dobr dobr...
zadeva funkcionira k ?us...kolesa so res pri miru zj...uporabu sem eno super duper trdo gumo ki se sicer uporablja pri enih ?tancah namesto vzmeti...odporna re? k hodi?...
Dosti Slovencev si tak?ne zadeve dela iz novilon-a.
stru?i se izredno lepo,potrebuje hitre pomike in relativno visoko hitrost,velike kote...sam sem si vzel kar ko??ek inox lame in ga na koncu nabrusil in s tistim delal vse...odrezoval,stru?il,glihal,vse...cene se pa ne spomnm...
Karkol trdga ni za softi?e. Napram prej se vse bolj ?util, dobesedno vsak kamen?ek na cesti. Pomoje da bi bila tud plastika uredu, jo majo v biv?i Astri jami tud, res pa da ni tolk odporna na pokanje kot novilon. Itak ma? pu?o iz ?eleza tam kot prej tako da tista zmo?nost drsenja je ?ist odve?. Je pa novilon kar drag, mislim da ene 4x dra?ji kot pa plastika v palicah.
Polivretan ma? ve? razli?nih trdot. Brat ima ene rumene (niso ne polyflex in ne powerflex) in so veliko tr?e od powerflexovih. Tist je skor ?igumi, ampak glih tolk bolj? kt serijske da se pozna.
Za razmislit. Sicer nima kasona, prepri?an pa sem, da ima vle?no kljuko. Pa bo.
Sem malo bolj pogledal. Bencinar pije kar dosti, dCi je pa ?e nekako ugoden. Ima pa avto Nissano AWD, ki so pa znani po svojih terencih. Mislim, da ima isti sistem kot kak?en x-trail. Zanimiva me?anica Nissanovega zanesljivega awd sistema, preverjenih Renaultovih motorjev in poceni romunskih delavcev. Avto ima potencial.
Tega Dusterja sem gledal v enem testu. Glede na to, da je Dacia je zelo zelo soliden avto. OK je dizajnersko vse bolj ubogo, materiali niso presti?ni ampak za tak denar lahko marsikak hribovc (ni mi?ljeno slab?alno) dobi fajnega terenca. Predvsem govorim za bencinarja, ki stane dosti manj, notri je preverjen motor ki dela in dela. dCI je pa motor o katerem se kre?ejo mnenja. Pije pa malo.
Sam kolk bi se pa to u bistvu poznal na 1.5 mlin?ku?
Najbr? okoli 10 konjev, ?e bi bil cel izpu?ni sistem zamenjan tudi ve?, ene 15hp. ?e se spla?a vr?t 1000? za 15hp je pa druga pesem. Proda? avto, doda? 1000? in ima? ?e kaj hitrej?ega...
4-1 imajo ponavadi visoko tura?ne ma?ine ker dajo ve? top-end mo?i vendar malo manj navora v nizkih in srednjih obratih kot 4-2-1. 4-2-1 da namre? ve? navora in malo manj konjev v vi?jih obratih ampak v resnici to ni tako slabo kot se sli?i. Namre? avto lep?e vle?e ?e iz ?tarta in sam imam raje 10Nm ve? v srednjih obratih kot 5hp pri blokadi. Je bolj uporabno. Ima dosti avtomobilov ravno zato serijsko 4-2-1. Je pa zanimivo Clio 172 ima 4-1, moj 182 pa 4-2-1 in ima ve? konjev in ve? navora pri nizkih obratov. Skratka je samo odvisno od ostalih komponent.
Prijatelj je s serijskim 4-2-1 kolektorjem prilezel pri 2.0 motorju iz 140 na 250hp torej tudi 4-2-1 ni slab sistem.
Da se pohvalim kar v tej temi. Kolega, ki sem mu zrihtal in obnovil ?eljusti (od Sunnya, da je dal hlajene in ve?je diske na Micro 1,3) je bil na tehni?nem. Med levo in desno sprednjo stranjo je bila razlika v zavorni mo?i 3%. Toleranca, da te ?e spustijo ?ez je (da je odstopanje manj?e kot) 30%. Je pa imel zadnje bobne fucked up in ni pri?el ?ez, so mu to zrihtali in zdaj se ustavi bolje kot marsikateri drug avto.
Original podalj?ek od nove Fabie me je ko?al groznih 14?. Je pa una napol gumijasta plastika in se ga upogne po ?elji in pa?e na marsikater avto. Tako da kdor ima kak?no ?eljo po kak?nem simpati?nem, diskretnem podalj?ku naj gre na prvi ?koda servis in re?e, "da bi tist ?rn gumijasto/plasti?en podalj?ek od nove Fabie spredaj". Za moj okus je ravno prav?nji, ni nek kri?e?. Obenem je dovolj gumijast, da se ne polomi, kve?jemu popraska. Fiksira se ga na odbija? s knipingi.
Tole je slikal prijatelj, ki je isto naro?il zase:
Tu se malo bolje vidi kako izgleda na (mojem) avtu:
ups pardon my mistake ubistvu man kot 2 cm 1.4cm a imam prav al s5 narobe gledam
Zdaj pa ne vem ve? kaj gleda?. Ampak Mazda 3 2.0 ima 300mm (?tevilka D1313), Mazda 6 2,3 turbo pa 320mm (?tevilka D7393). Mazda 6 GT/dizel pa ima 283mm (serijska ?tevilka D1196). Pa kolikor vidim bi bile mogo?e izmenljive tudi ?eljusti med Mazdo 3 in 6. Vsaj vi?ina diska je ista in bi bil disk na istem mestu kot original. Ker pri nekaterih swapih prideta disk in ?eljust kak milimeter ali ve? bolj na ven. Pri enem swapu smo morali tako dati 2mm podlo?ko pod ?eljust, da je ta pri?la malo bolj ven. Pa, da se razumemo, zadeva isto dela kot ?us.
Deeyan ti pa pokli?i ve? ponudnikov potem bo? pa ?e videl kaj ponujajo. Poskusi ?e Amortizerja na Dolu.
aja pa glede tega celotnega podvozja od 323GT, bi blo dost ?e bi se zamenjal samo most in peste, al bi blo fajn tut amortizerje, spra?ujem zato, ker mam naro?ene ?portne fedre, pa nvem, ?e gre to skupi s temi amortizerji, so amortizerji u bistvu sploh kej druga?ni?
Hobi, google, izku?nje, pa se nabere marsikaj. Da se pohvalim, sem ravno ta vikend spet ene ?eljusti obnavljal, zmontiral jih bo pa ?e lastnik na svoj dirkalnik (dobesedno - dela nekaj za avtoslalome in podobno). Slike sem dal na linke ker so malo velike (last lastnika ?eljusti).
Potem sem snel ven batek in vse o?istil, dal batek nazaj z novimi gumicami, razmastil celo ?eljust in po?trihal. Ok, ?trihal je lastnik, ko sem jaz ?e ?istil. Medtem sem tudi s?istil vodila.
Nato smo lepo sestavili ?e vodila in ?eljusti so laufale kot nove, pa tudi izgledale so tako. Za srebrno barvo sva se odlo?ila ker ni ziher, ?e se ne bo z njim fural tudi kdaj po cesti, pa rde?e preve? sevajo, ?rne high-temp pa nimam na zalogi.
Deeyan amortizerji so zelo verjetno od GTke tr?i. Vsaj pri ve?ini znamk je tako. ?e fedri pa?ejo pa sam preveri. Na kak?ni Eibach, H&R strani, ?e so za GT in navadne 323F BA drugi fedri. Simpl.
Jaz za 1x ne rabim, Deeyan se zanima za ve?je diske pa sem samo predlagal kaj lahko naredi.
Mogo?e bom pa rabil v bli?nji prihodnosti ?e si bom kak turbo umislil , kajti samo turbino se komot dobi na odpadu, ostale komponente pa kupi? rabljene ali nove (intercooler, cevi..) najte?ji oz. najdra?ji del je programiranje ECU, poznam pa par folka ki se ukvarja z programiranjem in bi se ?e sklanfalo nekaj vkup. Sicer pa bi si moral temeljito prebrati turbo upgrade, ker ziher bi se na?la kaka piz*arija ki bi me zezala, ane Symon
Ja sli?ati je enostavno. Samo vedi, da prvo kar je bi mogel na odpadu (pazi, odpadu!) najti eno dobro T2 ali T25. Intercoolerja naprimer imam dva doma, primerna za projekte do 250hp. Ampak ko sem bil ?e lastnik C-ke sem imel podobne prebliske in pri?el do zaklju?ka, da se ne spla?a. Enostavno je bil ta motor narejen z vse drugim kot perfomansami v mislih. Bolj ko i??e? po tujih forumih bolj ugotovi?, da je bolje, ?e se zamenja motor z mo?nej?im (1,8) pa je vse bolj enostavno pa ziher bo delalo. Pa ?e to na koncu ko prera?una? stro?ke je pa tako, da bi vrgel cca 1k? (?e bi delal res na budgetu), ?e proda? 1,5 in doda? tega jurja pa dobi? nekaj kar je iz tovarne mi?ljeno za hitrej?o vo?njo, z bolj?imi zavorami, motorjem...
@Ploki: Poi??i si zavore od Mazde 6 2.3 GT ali pa od dizla. Tule preveri kateri modeli imajo isto 283mm diske. Mislim, da bodo 283mm lep upgrade. Ne samo, da imajo ve?ji radij ampak so tudi debelej?i...
Mazda ima nove bremz ?eljusti!!!
Priporo?am vsem
Najprej hvala YavarYju za posojo njegovih, za probo
Potem smo nabavli 3 leta stare ?eljusti od mazde 6 2,3 GT in pa?ejo gor u nulo disk je kar ve?ji, pa tudi plo??ice in ?eljusti so dost bolj konkretne. Najbolje pa je da niso ?e spikane in rjave 180?
Bom kar sem dal vse kar rabite vedeti o zavorah in upam, da bo tale tema slu?ila ?e komu:
Tko fantje zdaj pa na lov za ve?jimi ?eljustmi, diski, plo??icami, goodridge cevi pa po nove zavorno teko?ino 5,1 pol pa gasa downhill....
Ma ma. Saj sam ve? kako je 1,5 motor brutalen! V bistvu je problem tudi v tem, da je avto zadaj lahek in ga dviguje ob mo?nem zaviranju. Za 323F ne vem ampak pri 323C to kar dr?i.
mimogrede, rocna na GTJki prime v pizdi, na 1,5ki je 10x bolj primla
ampak bremze drugac so pa
MX3 V6 ima 4 luknje tak da to tut ni problem ?
Jap, diski niso tako fajn za ro?no, ampak ko se vozi? pa avto po?epne namesto, da bi se postavil na nos.
MX-3 ima isto 4x100 ja zato bi mogo?e to najbolj ziher pasalo, pa dosti jih je. ?eprav ?e se ne motim ima MX-3 1,6 isto zada bobne in spredaj te diske kot V6 tako, da mogo?e ne bi bilo neke panike z razmerjem. Bolj bi bilo kriti?no, ?e bi dal od 323 V6 spredaj, zadaj pa ?e vedno bobne.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Fajn je, ?e ima? doma pi?tolo za peskat in ene par hobokov in ?akljov peska za peskanje...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani