Saj sem ti povedal kaj je in to tudi ?e ni bilo menjano. Da je ma?ini vro?e itak ve?, potem se pa zgodi kaj takega. Parkrat pregreje? pa ma? sranje. Simptomi so pa kot pri mojemu SXu.
jp, ampak poleg tega sumim ?e batne obro?ke, ker ma avto ?edalje slab?o kompresijo
Dej? Turbine pod nobenim pogojem NE more? homologirat razen ?e ima? ne vem kake veze pa denarja dati hla?e dol vle?e... Je kolegica na CRX probala pa se je sprijaznala da vozi NONlegal predelavo... Pa? se ti mal gate tresejo ko te ustavjo...
Potem pa je tu problem pri 323 ker ?vica pod havbo ?e sam motor, pol pa ra?unaj ?e dve turbine, intercoolerje ki bojo ?e bolj onemogo?al pretok svo?ega hladnega lufta, vsa napeljava in bo placa null koma null pod havbo...
Raje poskrbi da se zapelje? k ivarju da ti kolektorje povije pa za?ni gledat kje bi luft spelal v motorni prostor... Mogo?e pa v tem primeru hood scoop le ne pride ri?otarsko...
tut tole je ?e edn izmed planov za prihodnje leto ampak do zdej ?e nism najdu nobenga, ki nebi zgledu ri?arsko ?e najbolj u?e? do zdej mi je varianta EVO X, ker ne vpada tolk v o?i. ?e zdej pa me matra, ?e bi to na F-ki sploh lepo izpadl, ker ri?a pa res ne mislim delat
Smiselno iz stali??a cene 105% ne. Dra?ji kolektorji in cel sistem, dve turbini, dvojne cevi, intercoolerja po mo?nosti. To je dobro le dokler je serijsko, da dela? nekaj aftermarket se jaz ne bi spu??al. Pravzaprav je v tem primeru V6 nadle?en ravno zaradi prostorske stiske. Jaz bi na tvojem mestu dal ZE odmi?ne. Pogojno bate, ?e si pripravljen se?i v ?ep za delno generalko, ker je treba odpreti motor. Izpu?ni kolektor ima? ?e po?timan, edino remap ?e pride v po?tev pa fura? kar ima?. Jaz sem se tudi ?e sprijaznil, da ne bo poceni tuninga pri RSu. SX je bil turbo, malo tu, malo tam pa je bilo 80-100 konjev ve?, pri N/A je vse bistveno dra?je.
Pa ko smo pri tem, homologacija itak odpade.
pol pa itaq BV zaenkrat
ko si ?e glih omenju odmi?ne in bate.... mislim, da bo enkrat pr?u na dom kr cel motor ZE
Priporo?ljivo ga je imeti, ?e posebej ker bo? imel popolnoma custom zadevo. Se pa da dobiti tudi tihe zadeve, ki recirkulirajo boost, da ni tolk glasn.
no?em tihe zadeve, ker ta zvok "psssssss" more bit pa thx za odgovor
Na dizlu BOV ne pride do izraza, nekaterim ma?inam celo ?kodje, ?e ?eli? tunat en kvaliteten remap in bo bolj? kot tole. S ?asoma se tudi naveli?a? tega piskanja BOV-a
sestaku bi skodoval al ne? Sej vem, najprej bi mogu met turbino, predn to sprasuj, ampak firbec je firbec
Ta posnetek je moja inspiracija Ampak 2.5 motor bom te?je dobil kot 2.0, al se motim?
Druga?e pa ja...tale del o podvozju me kr po?teno zanima ker bi ?e zdaj rad malo pove?al varnost. Moti me to ker so samo spredaj diski. ?e dam spredaj kak?ne ve?je gor potem bo ?e prevelika razlika proti zadnjemu delu.
Kako je kaj z mostom in temi ve?jimi stvarmi? Lahko dose?e "to?ko propada" al bi bilo dovolj ?e ga malo re?im rje ter na novo za??itim?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
js sm ti svoje mnenje ?e povedu v ?ivo
Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂)
Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani