nvem zakaj so tolk neumni in ne dajo ?e tovarni?ko bolj?e bremze na avto (to je pa res del na katerem nebi smel ?parat)
Nisi edini, ki se to spra?uje. Kolikor vidim ?ele zdaj nekatere znamke dajo oreng zavore na avto (Focus, Clio, Megane RS) pa ?e to ne vse saj ima Mazda 6 (prej?nja, 1,6) glede na te?o kar majhne diske. Ima pa Mazda 3 (sploh GTA) oreng zavore.
Kot sem napisal, pri tebi je velik problem v tem, da ima? zadaj bobne in bi lahko konkretno podrl ravnovesje. Zadnja stvar, ki jo ho?e? je to, da se avto ?e bolj postavlja na nos ker ?e tako se fajn. Pa si predstavljaj trenutek, pripelje? v ovinek, zabremza?, avtu dvigne rit, namota? volan in woo-hoo iz ovinka. Zato bi rabil ?e celoten zadnji komplet kar je pa lahko oreng projekt kot je napisal Marko.
Lahko pa poskusi? samo z novimi narezanimi diski (Brembo MAX, EBC grooved) in enimi res agresivnimi plo??icami (EBC redstuff, Ferodo DS2500), novo zavorno teko?ino in goodridge cevmi. Malo kasneje se bo zadeva pregrevala, ustavilo se bo bistveno hitreje. Pa namesto meglenk spelje? ?e brake duct (hlajenje zavor) in se bo z malo sre?e bistveno hitreje ustavilo in manj pregrevalo.
257 mm diski za 1000kg avto bojo ve? kot preve?. Ne pozabiti, da ima MX-3 V6 ve? konjev in tehta kar nekaj kg ve?. Tam se jih da pregreti, ti jih bo? te?je. V bistvu so imeli 100NX, Sunny GTi-R, Xedos 6 tako velike diske. Tako, da bo za tvojih 90 (al pa 110, ?e jih bo kdaj kaj ve?) ?isto dovolj.
a da se da iz diskov s 5 luknami nardit ven na 4, to pa nism vedu Ja druga? so pa res full majhni, se mi jih izpod felge skor n? vn ne vidi. Druga? pa mislim, da ma tut 1.8 ve?je, al se motim?
Sm se pri A3M-u zanimu za brembo zavorni sistem, ampak so rekl, da za ta model nimajo n?.
Ja pogleda? na linku, ki sem ga dal. 1,8 ima izgleda res ve?je, 257mm. In izgleda, da iste (so iste serijske ?tevilke!) kot MX-3 kar bi mogo?e namigovalo, da bi iz MX-3 ?eljust isto pasala na 323 BA. Ni nujno, mo?no pa je.
Luknje se da navrtati to je tamau problem. Kako misli?, da sem dal diske s 5 luknjami na avto, ki ima 4 luknje.
323BA ima itak majhne diske, to je dejstvo. Sem jih tudi jaz zelo hitro pregrel. Pri 100NXu sem stare isto pregrel (257mm) ko sem ene 4 ali 5x poskusil 0-100-0. Na S13 in Cliotu pa niti enkrat, niti na dirkali??u niti ko sem iz ljube fore na prazni AC pri 2XX km/h pohodil zavore. Edino kar je trpelo so bile o?i, ko so hotel sko?iti iz jamic.
Niti ni butasto vpra?anje. Ampak jaz ga ne bi sral s takimi idejami, da bi dal zadaj diske od spredaj (namesto bobnov), spredaj pa obdr?al isto velikost. Razmerje spredaj/zadaj je z namenom tak?no kot je. Lahko bi pa probal z diski od 323F V6. Rabil bi najbr? vso napeljavo, zadnje pesto, ?eljust ter seveda v disk navrtati prave luknje, 4x100 namesto original 5 ?raufov.
@Deeyan: Isto velja zate. Od 323F GT V6 so ve?ji.. Ampak isto bi rabil kar nekaj in?iniringa ter obvezno ?e zadaj diske. Verjemi, da je bistvena razlika, ?e ima avto diske povsod ali pa, ?e ima une bobne. ?e tako se avto postavlja na nos in ima nemirno rit, ?e bi dal spredaj ?e ve?je diske bi to ?e oreng poru?ilo razmerje zavornih mo?i. Pojdi kdaj peljati kak malo bolj?i avto (z dobrim podvozjem, mimogrede), ki ima vse 4 diske in pri 100 na polno zabremzaj, potem naredi isto na svoji 323C. Verjemi, da bo? dojel v ?em je razlika.
Kolikor vidim ima 1,5 res mi?kene, sr?kane diske. 2.0 ima pa ?e 274mm kar je skoraj tako veliko kot sem jih imel na S13 ali serijsko na Cliotu (280mm) in je ?e prava stvar. Ampak v vsakem primeru bi rabil kar nekaj iznajdljivosti in predvsem eno zbito 323F GT, da zamenja? cel komplet. Kolikor gledam na tej strani ima X6 manj?e diske kot 323 GT tako, da kak?ne take variante v osnovi odpadejo. ?e ima kdo kake ?eljusti (od M6, MX-3, X6) vi?ka in preveri, ?e pa?ejo na 323 BA generacijo. ?e se ne motim je nekdo ?e dajal od Mazde 6 GT na 323F GT. Vpra?ajte Yavaryeta.
Pri nekaterih znamkah se da takole dosti zamenjati. ?eljusti iz Sunnya na Micro (234 enojni na 240 hlajeni kar je za 800kg avto ?isto dovolj, v bistvu so ve?je kot na va?ih 323 BA), ?eljusti od 300ZX (4 batne, aluminijaste, la?je) ali 200SX S14 (4 batne) pa pa?ejo na 200SX S13, vse Primere pa ?e kaj bi se na?lo in ima? spet 280 mm diske namesto manj?ih 257mm. Pri Renaultu pa pa?ejo od Scenica dizel na Cliota RS brez te?av pa gre? iz 280 na 300mm, isto je z Renault 5 in Clioti ko fantje dajajo ?eljusti od R5GT ali Clio 16V na ?vohnej?e. Pa pri VAG grupi se baje isto da marsikaj zamenjati. Skratka ?eljusti v roke pa preverjati kaj se da. Ali pa googlat.
A Almera 2,2 in Navara 2,5 imata Renaultov dizel, ?e imata zadaj napis dci? :ne vem:
Saj Audi A3 ima tudi quattro napis pa nima pravega quattra. Gre le za komercialno oznako v resnici ima "syncro" sistem od VWja ampak ker je Audi ima vse oznake quattro. Pri Renault-Nissan navezi je isto. Sicer pa gre? pogledat na wikipedio in, ?e ima motor oznako "X1?" (?rka-?tevilka-?rka) je Renaultov, ?e ima oznako "XY20DET... (se prav dve ?rki, dve ?tevilki, dve ali ve? ?rki) je Nissanov motor. Iz teh ?rk se da ?e marsikaj razbrati (pri obeh znamkah) ampak ne bom ?el v detajle.
sj bom tk tle vzel lonce ce ze, tiste cene so mi uber...
Fabi? Me veseli, da sem pomagal.
na homologacijo sm cist pozabu... se to. matr.
?e bo kolikor toliko tiho samo vozi Mi?ko in se ne sekiraj. Ti je pa? stari avspuh pregnil in si dal lokalnemu majstru dal delati. ?e se bo? zmenil s Fabijem bo avto ti?ji kot povpre?na Hon-n-nda.
Kolektorje naredi Hemingway ampak ni poceni ?pas. Ne vem koliko se spla?a za 1,5. Tip sicer vse mere izra?una in na podlagi vseh podatkov in parametrov o motorju tudi pove koliko hp bo pribli?no pri?lo ven (ima specialen program samo za to). Mogo?e, ?e najde? nekoga, da ti bo naredil za pameten denar in data delati skupaj z Deeyanom.
Skriva se pa ta Mazda nekje na forumu, ampak se ne ka?e ker gre za predelave, ki niso za v javnost.
To je mal drago. Druga?e pa samo lonca da? lahko delati temu mojstru, ki baje brez te?av zrihta glasnost po ?elji oziroma ima dovolj izku?enj, da bo vedel kako po?timati, da ne bo preglasno. Je zrihtal avspuh tudi za eno 323f 2.5 V6 turbo. Pa ?e bli?e ti je. Pokli?i ga pa bo? videl, 600? te pomoje res ne bo pri?lo. :ne vem:
ne, ne, to smo sam ugotavljal, za diesle sm bil 100% da so, nismo bli pa ziher za (vse) bencince
No tam na JAC forumu se kr za Honde zanimajte ker o Nissanih sem prebral take bedarije, da nisem vedel al bi se smejal al jokal. Je ?e to dosti ?alostno, da ne znate preveriti ker je to pri Nissanih res enostavno. Pa toliko da ve? tudi dizle imajo eni Nissani svoje ne od Renaulta.
Tule ima? slikovno razlago. Pozorno si oglej vse slike in globoko razmisli o tem, da ima tvoj motor 1,5 litra delovne prostornine kar pomeni, da ko avto zavrti? v obrate pozauha neverjento koli?ino zraka za katerega bi rabil puhalnik za seno ne pa en ventilator?ek.
Pa ?e takrat bi moral DSC in predvsem ASR opravit svoje.
Kolikor vem tole dosti terencev nima. ?e pa ima in je po mo?nosti neizklopljiv je namre? samo sranje. Se zakoplje? v blatu ali snegu in komaj (?e sploh) prileze? ven. Naprimer sodelavec z Vitaro.
Aja pa, da objasnim. Dva kolega sta pri njemu rihtala Cliota RS, Peugeota 106 Rallye (ki ima 140+hp!), Peugeot 205 (neznana konjenica ) ampak ko sem pa videl kako lep sistem je naredil na mojem biv?em 200SXu sem pa vedel, da obvladajo. Tako, da se ti spla?a. Pa za spremembo od nekaterih ?u?marjev bo? lahko rekel kaj si to?no ?eli? in stal zraven. Vsaj take so reference.
Nimam pojma ampak vem pa, da Nissan Navara z vklopkjenim le zadnjim pogonom zna biti v de?ju pasja za znoret. Nedolgo nazaj je bila smrtna nesre?a z Navaro in ne bi dvakrat rekel, da je bilo to krivo.
Sicer pa bi o tem povpra?al na 4x4 forumu (ne vem to?nega naziva, vem pa, da obstaja nekaj tak?nega v Slo).
Rabi? samo ravne ali tudi krivine? Ravne aluminijaste dobi? v AlCu v kamniku, s koleni zna biti pa problem. Lahko bi rekel A3M ampak jih ne maram pa tudi, ?e nimajo bo? mogo?e ?akal in se na?akal, da dostavijo. Lahko kupi? samo ravne aluminijaste cevi pa kupi? silikonske krivine. Da se marsikaj ustvariti v glavnem.
CAI se dere ravno toliko kolikor da? gasa. Pri zaprtem plinu ali pa malo gaasa se ne dere bolj kot ga bo? pohodil bolj se bo avto drl. To je bistvena razlika v primerjavi z avspuhom ko se ti vedno dere, najraje na AC pri kak?nih 120-130km/h, da te za?ne boleti glava.
Vlo?ni filter je un, ki ga zamenja? z originalnim in ima malenkost bolj?i pretok obenem ga ni treba menjati temve? se ga opere (nikar spiha!!) kar pomeni, da ni treba ve? menjavati. Naj bi se malo poznalo, moja 323C 1,5 je imela izmerjenih 90hp original naj bi jih imela 88 tako, da recimo, da mo?no je. ?e ne drugega je bil to kar dose?ek, da 10 let star avto nameri ve? konjev kot je nazivna vrednost.
CAI kot bi ga naredil jaz na tvojem mestu je pa v koloteku. ?e se boji? svinjarije lahko ?e vedno da? konusni filter v kak?no okroglo ?katlo (magar teglc za ro?e ), da je za silo za??iten. Pri Nissanu 2.0 je kar nekaj konjev razlike (so merili prej/potem) je pa res, da se SR20DE (ta motor) zelo dobro odziva na kakr?nekoli predelave, na nekatere motorje lahko vr?e? f*ka in pol pa ne bo razlike.
Tale za??ita pred vro?ino okoli filtra na spodnji sliki JE teglc za ro?e, v tvojem primeru ga pusti? malo ve?jega, da je res iz vseh strani razen ene zaprto in bistveno bolj na varnem in verjemi, da ?e ne bo? zapeljal v potok ti pomoje ne bo vode potegnilo. Sicer glede na to koliko avtov se s takim sistemom vozi bi bili ?e vsi zaribani. ?e ne bo? dal v kolotek je glavno, da je filter stran od vro?ine motorja naprimer za sprednjo lu?jo (tako kot tu, oziroma mogel bi biti tam kjer je akumulator).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kot sem napisal, pri tebi je velik problem v tem, da ima? zadaj bobne in bi lahko konkretno podrl ravnovesje. Zadnja stvar, ki jo ho?e? je to, da se avto ?e bolj postavlja na nos ker ?e tako se fajn. Pa si predstavljaj trenutek, pripelje? v ovinek, zabremza?, avtu dvigne rit, namota? volan in woo-hoo iz ovinka. Zato bi rabil ?e celoten zadnji komplet kar je pa lahko oreng projekt kot je napisal Marko.
Lahko pa poskusi? samo z novimi narezanimi diski (Brembo MAX, EBC grooved) in enimi res agresivnimi plo??icami (EBC redstuff, Ferodo DS2500), novo zavorno teko?ino in goodridge cevmi. Malo kasneje se bo zadeva pregrevala, ustavilo se bo bistveno hitreje. Pa namesto meglenk spelje? ?e brake duct (hlajenje zavor) in se bo z malo sre?e bistveno hitreje ustavilo in manj pregrevalo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani