Sj bi dau xenon, sam k nimam le?e, pr paraboli pa zgleda k da bi se en alien vozu, pa? na paraboli mi grdo zgleda. Pa kako naj bi se zgovoru ?e bi me policaj ustavu, da je to original xenon, ?e pa ?e tanovi santa-feji nimajo xenona, pol ga bo pa mela ena lantra letnik 99
Glej enostavno - Ajvarja prosi, da ti izre?e nalepko z napisom nekaj v stilu "blue line special edition" al pa "hyundai sports line" in to nalepi nekje pri straneh na avtu. ?e bo policaj te?il mu samo re?e?, da je bila to posebna izdaja avtomobila narejena za arabske emirate, kjer je ?e dolgo znano da ?ejki (ne pozabi povedat, da tisti manj premo?ni) sploh ne kupijo avta, ?e nima xenonk - pa? pu??avski pesek pa neugodni odboji svetlobe in da je xenon zna?ilen, da zelo dobro izni?i pojav fatamorgane.
Poka?i mu ?e napis in reci, da so tako ozna?eni samo od tam in ?e te vpra?a zakaj nima avtonivelacije lu?i in pranja ga samo debelo poglej in povej z resnim glasom, da to leta 1999 ?e ni bilo potrebno - ?e bo? dovolj prepri?ljiv in ne bo? bruhnil v smeh bo zadeva v?agala.
?rni gozdovi Rakitne ura je ?e skoraj polno?, ko se Uro? vra?a domov. Nenadoma mu pot prekri?a medvedka z dvema mladi?ema - Uro? zabremza a slepe?a svetloba tretje zavorne lu?i je tako mo?na, da se od zadaj voze?ega zasli?i samo ?e: "aaaajjjjjaaa, my eyes" in reve? si z rokama prekrija dvoje rde?e o?ganih o?i in v ?oku sploh ne zavira ter po?i Uro?u v rit.
Udarec odbije Uro?ov avto naprej, ki zapelje enemu mladi?ku ?ez nogo - zasli?i se ?alosten skviiiikk ranjenca nato pa samo ?e bojni vsklik mame medvedke AAAAGGGRRRAAAAA in ?e za?ne padati po Uro?u
*ta del je preve? krvav za opisat*
Uro? le?i na hrbtu, umazan, pretepen in popraskan, glada v ?isto jasno nebo z miljoni zvezd a v glavi mu roji samo eno "JEBEMTI LEDICE".
To?no tako odvije? objemko potegne? dol 2 cevki na ohi?ju in eno na ventilu hladilnika, potem pa kompletno ?katlo z filtrom potegne? ven in to zaprto ni je treba odpirat, je pa samo nataknjena na treh zati?ih ki sedejo v 3 gumijasta le?i??a.
Fantje saj znate samo poguma vam majka.
Pa mi je ratalo... zamenjane dolge in pozicijske. Sem pa tudi pogruntal, zakaj se ni dalo z lahkoto odstraniti filter boxa in sem enkrat ?e odnehal . Ena od treh gumic, ki ga dr?ijo je bila slabo name??ena in se je tako nesre?no zavihala, da nikakor nisem uspel odstraniti filtra.
Ni mi preostalo drugega, kot, da sem nekako od?raufal kompleten nosilec za ta filter in ga skupaj s ?katlo potegnil dol. Potem mi je pa le nekako ratalo (z veliko preklinjanja) ta nosilec oddvojiti od ?katle. Pri sestavljanju je ?lo potem kot po maslu.
?migavci ?e pridejo zamenjani, pri meglenki pa je ena pregorela. Sem pa odvil celo 1 vijak, sem snel 3 cevke, en konektor in za levo lu?jo eno odve?no ?katlo potegnil ven, itaq je samo nataknjena, dela je 1 minuto.
Lepa Yavar... pravi?, da je spodnji del ?katle od filtra samo nataknjen, al kaj?
OK, ?e prav razumem si snel najprej dovodno cev za filter (tam si rabil izvija? za objemko, ?e se ne motim), odstranil tri male cevkice in odklopil konektor. A potem si celo ?katlo s filtrom samo dvignil al kaj, al je zadeva ?e kje pritrjena? Mislim, do te to?ke sem pri?el, potem pa nekako se nisem upal preve? vle? ?katlo, da ne bi kaj odlomil. Ma sej ve? kako je ?e si malo bolj konj
Blagor vama, jaz imam pa prste kot en mesarski vajenec pa roke kot manj?e lopate. Za sneg odkopavat sicer idealno za kej druzga bi pa raje imel filigramske prstke.
Kako in kje bomo zadevo izvedli... lahko bi sicer uporabili gara?o pri mojih star?ih samo je tako kratka, da gre ?estka jedva noter in ne bo placa ?e po lu?eh ?arit. A ma kdo bolj?o idejo?
Pri prvem poskusu (pozicija+dolge) sem rabil cca. 1 uro ampak nekako gre.
Yavar ra?una en pepsi (oz. pija?o po ?elji), kolk si pa ti drag/poceni?
Z mojimi ?apami res ne morem zraven, ?e ti ni odve? bi te res prosil za pomo?. Ker ?e se da brez da bi pol prednjega konca razstavil bi bilo to super duper.
Aja za nagrado ?astim pico al pa par bigmacov, horsburgerjev oz. po ?elji.
Potem ima? H1, problem re?en. Lahko pa po?aka? ?ez vikend bom montiral fotru v 6-ko, pa t ipovem kak?na je izvedba in kolk je zajebana.
Dej povej, ko se bo? lotil, ker me zanima pri levi lu?i, kaj vse bo? moral dol pobrati, da bo? pri?el zraven. Jaz ne morem kur?eve dolge lu?i zamenjat (da o parkirnih ne govorim), ker je zra?ni filter 2cm stran. Ne vem ampak imam ob?utek, da mora it najprej dol odbija? pol pa ?e lu?, al se motim? :ne vem:
Sicer je mazda_mx ?e vse lepo razlo?il jaz pa dodajam samo ?e ?len iz ZVCP-ja, da si lahko tudi uradno pogledate.
149. ?len 5. odstavek pravi naslednje
(5) V kategorijo B+E spadajo skupine vozil, sestavljene iz motornega vozila kategorije B, ki mu je dodano priklopno vozilo, katerega najve?ja dovoljena masa presega maso vle?nega vozila ali ?e najve?ja dovoljena masa te skupine vozil presega 3.500 kg.
Tako, da panike glede vleke ni razen, ?e se vzame prelahko vle?no vozilo.
@Labi: a v avto?oli so ti dali staro knjigo? Ja LOL no, sej pol ni ?udno, da polovica, ki jih pride z narejenim izpitom na cesto se v dolo?enih specifi?nih situacijah obna?a popolnoma nepravilno.
Mah kaj se sploh smejim, sej to ni sme?no ampak je ?alostno
Pol pa ?e priklop na avto, pa E k B izpit... jao... ne ne!
Ne pretiravat, kak?en E izpit neki.. do 3.500kg lahko vozi? z B kategorijo in avto + prikolica + dirkalnik je v tvojem primeru manj kot 3 tone.
No ja sicer se bosta sama odlo?ila ampak je bilo mi?ljeno kot predlog, da si olaj?ata prevoz dirkalnika na dirko in da takrat ne razmi?ljata ?e o prevozu. :ne vem:
Tich, kaj pa ?e bi si omislila prikolico za prevoz avtomobilov. Glede na to, da je avto oskubljen je zadosti taka z nosilnostjo 1.000kg. Cena tam nekje 2000? za novo oziroma, ?e dobita rabljeno je ?e precej ceneje.
V kolikor se mislita resno s tem ukvarjat bosta hitro notr prnesla ceno pa ?e vezana nista na nekoga drugega.
sirjenje pa ni noben problem, delajo lahko tudi v btc-ju (servis mazde) in je stalo par let nazaj 8000sit / blatnik
postopek: imajo posebno orodje (kot nekaksen mini valj), ki notranje robove blatnika "zaviha" navznoter in s tem se pridobi tistih 1-2cm, da ne drajsa guma ob blatnik...
... in na zapognjenem delu se nato naredi rob, kjer se nabira blato in vlaga... pri vihanju pa lahko ?e po?i lak in zelo hitro ima? idealno kombinacijo za za?etek oksidacije ?eleza ali z drugimi besedami nastanek rje.
Kolegu sta zgnila oba zadnja blatnika na me?ki v dveh letih po "?irjenju" - je pa mo?no, da so mu zadevo naredili precej nestrokovno :ne vem: :ne vem:
ei sam en upra?ane nek sm ?li?ov sam ne vem ?e je res am aj res treba u sloveniji ?e ma? ksenon oziroma biksenon met tud un za lu?i prat baje kao pi?e u uradnem listu republike slovenije jest sm ?e mal po netu iskov sam ne najdem....tok da ?e kdo ve a lah plis pove
Da, mora? imet in poleg tega ?e avtomatsko izravnavo vi?ine svetlobnega snopa teh lu?i. Se pravi morajo biti v avtu senzorji, ki preverjajo kako "visi" (nalo?en, grbine, itd) avto in kora?ne motorje, ki temu primerno takoj uravnavajo vi?ino.
Ta komplet je v Slo edini dovoljen in homologiran. Vse ostale opcije raznoraznih kitov za 200? so pa? nelegalne in tvega? kazen, stro?ke izrednega tehni?nega in odvzem tablic dokler ne spravi? zadevo v prvotno stanje ali pa nekako doda? ?e vse ostale zahtevane elemente.
uf,..getz je pa taka gajbica, da bog se usmil,..no sej ne da sm ga kej velik vozila,..mogo?e vsega skupi ene 50km,...ampak je pa podn od podna,..kot bi reku Labi,..edina pozitivna stran,...bil je ?rne barve
tko da kar se parkiranja ti?e,...kukr kol ga ?e parkira?,..sam da je ?imhitrej, da loh hitr vn spizdi?
ups... pol pa z mojo nikar teme o avtih ne odprita, ker je namre? zaljubljena v Getza in jaz tud za to navijam, da se vsaj tistega smrtno nevarnega skreta od Renaulta znebi.
Glede telih senzorjev mam jz mav me?ane ob?utke, npr. glih fotr jih ma u Getzu, pa je reku d ga stvar tok ?ivcira, d jih bo usak cajt odklopu!
Na Getzu jih pa definitivno ne rabi? saj tam, ko je zadnja ?ipe je ?e samo cca 15cm avtomobila pa konec. Tud karavana je la?je parkirat kot pa limuzino, kjer se za zadnjo ?ipo skriva ?e cca 40cm avta, ki ga ne vidi? in samo ugiba? kako dale? je ovira.
Kaj ti pa naj slikamo...4 senzorje,zvo?nik & led lu?ko...??
Ma saj ni va?en ti sam slikaj
Zdaj pa resni del - Pri, a senzorje potrebuje?, da bodo ?imbolj fensi al zato, da ti pomagajo pri parkiranju. ?e so za pomo? pri parkiranju potem je piskanje popolnoma dovolj. ?e pa ho?e? imeti ?imve? elektronike so pa senzorji "so last year" in bi bilo bolj, da razmi?lja? o kak?ni kameri in ekran?ku, kjer bo? lahko nadziral postoprk parkiranja
kaalmanovski....slabi rezultati so tole, sploh za 136 ps...kako saltas? vec kot 3500rpm nima smisla...pri 0km/h mas pa obrate pri cca. 2000rpm in potem s feelingom katapult...men je z zimskimi ratalo 9.4s
Kaalmana bo treba ?e mal izve?bat za vo?njo diesla
Tukaj visoki obrati ne naredijo ni? pametnega, ker je logika napram bencinarju ravno obratna.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Glej enostavno - Ajvarja prosi, da ti izre?e nalepko z napisom nekaj v stilu "blue line special edition" al pa "hyundai sports line" in to nalepi nekje pri straneh na avtu. ?e bo policaj te?il mu samo re?e?, da je bila to posebna izdaja avtomobila narejena za arabske emirate, kjer je ?e dolgo znano da ?ejki (ne pozabi povedat, da tisti manj premo?ni) sploh ne kupijo avta, ?e nima xenonk - pa? pu??avski pesek pa neugodni odboji svetlobe in da je xenon zna?ilen, da zelo dobro izni?i pojav fatamorgane.
Poka?i mu ?e napis in reci, da so tako ozna?eni samo od tam in ?e te vpra?a zakaj nima avtonivelacije lu?i in pranja ga samo debelo poglej in povej z resnim glasom, da to leta 1999 ?e ni bilo potrebno - ?e bo? dovolj prepri?ljiv in ne bo? bruhnil v smeh bo zadeva v?agala.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani