no ce se ti bo dalo porocaj kok je res kej na moci pa navoru oz porabi razlike , ce bos temeljito pretestiral , nekaj podobnega tudi mene mu?i malenkost
Potem mora iti na dyno pred in po posegu.
Sicer pa kot sta ti napisala Uklopko in Yavarye pri A3M bo? v najbolj?em primeru ?akal 2 tedna (?e bodo to?ni) ampak zadeva se hitro zavle?e v en mesec ali ve?. ?e ima? opcijo potem je bolje, da naro?i? preko neta iz EU nekje, magar naj ti kdo zrihta. Sam sem vedno vse dobil hitreje iz tujine kot od A3M. Priporo?am ti, da pogleda? kako imata narejeno Uklopko in Grega ker tak sistem se izgleda na Mazdi 3 dobro obnese. No ne samo na Mazdi 3 ?e za kakega Nissana ali Hondo vem, da jim takole napeljane cevi kar pove?ajo konje in navor.
Nekateri imamo v ohi?ju filtra loputo ki se odpre, pri dolo?enem gasu in obratih in i pol je ....malo bol glasno kot prej ampak mejbi 2 dB.
Ja RS ima naprimer v box napeljani dve cevi, od tega ima ena na za?etku loputo in se odpira in zapira glede na vakum, da je ja vse ?imbolj tiho pa nekaj v zvezi z zaugom. Ampak je ?ista bedarija. Sicer pa po mojih izku?njah mogo?e, mogo?e malo globje zamuka, ko ga pohodi?.
CAI sistemi pa pri nekatrih avtih res ful pomagajo.
Pri vgradnemu je najve?ji plus, da se o?isti ne, da se menja. Zvok je mogo?e, mogo?e malo globji, ?e si pa dobil 2 konja pa itak ne ?usti?. Govorim za vgradne filtre.
Sam sem jih lepo grel s fenom potem pa z olfa no?em pa ?raufncigerjem odpiral. Ko jih odpre? je pa to to. Je pa to dolgotrajen postopek. Eni jih dajo kar v pe?, da se tisti silikon-?igumi hitreje segreje in postane res oreng ?igumi. Pa fajn zasilikoniraj, ko bo? sestavljal skupaj. Ni kaj posebej te?kega, je pa dolgo?asno.
Glede cene ima? kar prav. Fedri Eibach Pro-line spustijo le za ene 30mm ampak saj ni vse v tem koliko je avto ni?ji ampak koliko so fedri tr?i, ?e so progresivni itd... Coiloverji v linku so nastavljivi ja. Nekateri amrtizerji so nastavljivi po trdoti kar je tudi zelo fajna zadeva. Kolikor vidim se zelo obnesejo Eibach Pro-Line fedri (tr?i in progresivni) z Koni nastavljivimi amortizerji (naprimer Sport). Tako ima? lahko relativno udoben avto ali pa jih na?pona?, da so trdi ko skala, za na avtoslalom, dirkali??e... Sicer so pa tile kiti videti kar zanimivi in ugodni. ?e so za tvoj avto jih vzemi ?e ne pa kot sem ti napisal. Aja pa H&R so tudi kar OK, vsaj jaz sem bil zadovoljen z njimi.
Ponavadi so nastavljivi setupi (fedri+amortizerji oziroma gewindi, coiloverji, karkoli) spustijo ?e v ?tartu ve? kot samo fedri tako, da to pa le dobro pre?tudiraj oziroma povpra?aj koliko spustijo.
Druga monta?a (ko sem dal dol coiloverje in dal gor nekaj drugega ) ni mene ko?tala ni?, 2 uri dela pa ?e to zato ker sem delal lepo po?asi.
"Roestvrij staal (INOX T304) spruitstuk voor MAZDA MX5 10 jaar garantie"
RVS DUBBELE SPORTUITLAAT MAZDA MX5 1.6 NA ?335.00
(pa sem prepri?an, da bi pasalo tudi na kak?no drugo ne le 1,6)
Poleg tega imajo tudi coiloverje za MX-5 za 318?. Kolikor gledam imajo BMWja?i in VWjevci po svetu zelo dobre izku?nje (sem iskal ocene ostalih ljudi ker so zdajle na trg dali coiloverje za Cliota, ki jih imam sicer ?e doma). Ve?ina re?e "za tak denar bodo spustili, so za en k***c itd" ampak v resnici je pa tako, da so vsi manj znani coiloverji med 200 in 500? narejeni po istem kopitu ali pa celo v isti firmi tako, da je razlika samo v na?ih denarnicah... In vsi, ki jih imajo pravijo, da so primerljivi ali bolj?i kot FK ali V-MAXX. Poleg tega imajo 2 leti garancije ter T?V kar tudi ni kar tako, za spremembo od ostalih v tem cenovnem rangu. ?e pa po dveh letih spustijo pa pljune? ?e 200?, jih da? obnoviti in str?ati/zmeh?ati popolnoma po svoji ?elji pri kakemu Amortizerju nakar dobi? itak njegovo garancijo, po vi?ini nastavljive amortizerje s trdoto kakr?no si si ?elel.
?e bom pa ?e kak?en ugoden in zanimiv kos za MX-5 na?el pa objavim tu. Enej ti pa pejt ?raufat.
Ta kestl je prvih 100km pil 7,8 (sem ravno resetiral BC) zdaj pa, ko ga zjutraj ogrevam nekaj minut, ko sem ga parkrat pritisnil je pa sko?il na 8,1. Najbr? mi ni treba poudarjati, da sem s tako porabo na 2,0 bencinarju z 180hp zadovoljen?
V bistvu na nek na?in ?e v ?tartu bolj porine ven uno letev, ki je zunaj. Oziroma na ven nima omejitev ampak na drugi strani letve ima omejitev do kam noter gre sama letev. Toe in ali toe out se nastavi tukaj predvidevam. Ker pa se v resnici letev pomakne dlje pa posledi?no dobimo tudi ve?ji steering lock. Letev gre v bistvu ?e dlje noter v cev za ven pa tako nima omejitev in tako se dlje zavije. ?e pogleda? tole fotografijo bo? videl, da ima podlo?ka/distan?nik isti fi kot notranja letev. Torej gre brez te?av dlje noter do une druge letve, ki je debelej?a. Tako nekako. Nisem ?e nikoli ?aril okoli volanskega mehanizma ampak upam, da sem dojel v ?em je bistvo.
Pomoje bom ?el prav od S13 volanski mehanizem podirat, da si bom la?e predstavljal.
H&R, Eibach pa je to to. So ti na JACu prav povedali. Raje ?paraj za kaj mo?nej?ega. Verjemi, sem bil na tvoje mestu (imel 323C 1.5) in ?ele ko ima? kaj mo?nej?ega z bolj?o lego, dojame?, da res nima smisla rihtati nekaj kar v osnovi niti ni mi?ljeno kot hiter avto.
Pomoje pri podvozju dobi? kolikor pla?a? kot je napisal Jero. Za NXa bi dobil Apex fedre poceni pa sem ?el raje na H&R. Tudi pri S13 sem raje dal Teine kot karkoli drugega z razlogom.
ni? ?udnega, da ameri?ani zapravijo ?e 50-100% cene avtomobila za nadgradnje.
Lol, to sploh ni problem, tut ve? smo ?e dali na avto kot 100% vrednosti avta. Pa razen tega, da je bil ni?ji, je bil avto videti isti kot pred nakupom.
Sicer pa ti vseeno priporo?am, da gre? peljati 1,6 in 1,8 V6 in se potem odlo?i?. Konec koncev bo? pri V6 samo zamenjal izpu?ni sistem (predvsem kolektor) in bo avto dosti mo?nej?i pa je to to. Pri 1,6 se bo? vedno spra?eval koliko bi V6 ?el.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Original.
N? rihtat, to je Reno, je ?koda ?e tistega ????, ko pla?uje? avto kaj ?ele, da bi vanj vlagal.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani