Z drugimi besedami to pomeni, da je na vetrobranu lahko 25% temnitev
Na sprednjih bo?nih steklih 30%; na zadnjih bo?nih zgleda, da je lahko tudi 100% temnitev, kot tudi na zadnjem steklu, kjer je omejitev, ?e je temnenje ve?je od 70% (bo?ni ?pegli in piska? za rikverc).
No tole pa zgleda malo bolj normalno in omogo?a veliko lep?e temnenje kot je bilo to do sedaj.
Ma sej verjetno res pretiravam samo to je tako, dra?ji avto k si lastim bolj kompliciram okrog takih stvari in raznoraznih predelav.
Ko sem imel ?e Wartburga sem pa? sam predelal hladilnik, naredil stikala za zavorne lu?i, ki so delovala na pritisk v zavornem sistemu in ?e kak?na neumnost bi se na?la kot recimo elektromagnetna sklopke za ventilator na Pugiju, da je rohnelo kot da bi imel 8valjnik pa sem u?ival ko sem stra?il ljudi na prehodih za pe?ce .
Takrat nikoli nisem pomislil, da bi lahko ?lo kaj narobe, danes si pa ?e chiptuninga ne upam z rahlim srcem dat u?timat. Ker ?e bo ?lo kakoli narobe bodo stro?ki ulalal visoki.
Brez panike vode ne more potgniti tako visoko, preverjeno. Si pa razmi?ljel tako kot jez, tako da smo naredili test pa ni blo panike.
In kaj se je zgodilo na testu? A motor prej crkne zaradi prevelikega podtlaka in ne uspe vode potegnit do filtra?
?isto resno spra?ujem ker nekaj se mora zgoditi, ?e konec te cevi zarijemo v vodo - se pravi, da ne uspe posrkat nobenega zraka ampak samo vodo. :ne vem:
Res se kaj dosti ne spoznam na tuning samo se mi zdi, da nisem ?e nikjer zasledil, da bi bila cev za zajem zraka tako nizko. ?e najni?je je bilo recimo v odprtinah na odbija?ih kjer so ponavadi meglenke ali pa na spodnjem delu re?e za hladilnik tako, da je bila cev speljana pred sam hladilnik.
Na eni tunerski srani sem zasledil tudi tole opozorilo:
As a warning, many cold air can scoop up water as well as cold air during a rainstorm, which can damage your engine if you suck up enough water to hydrolock it. Look at the designs carefully and be careful in rainy weather if they can pick up water. Many cold air intakes, like AEM have a removable section so the air filter can quickly be mounted higher in case of rain. Others like the Hotshot and Place Racing allow you to convert them to a regular cone type filter during the rainy season. We feel that these features are a plus.
Sicer Uro? avto je tvoj samo jaz si kaj takega ne bi upal, pa mo?no dvomim, da bi kdorkoli drug na tem forumu poku?al na svojem avtomobilu dokazovati, da se motim
Imam pa ?e v namenu izmerit dejansko temp. zraka (pri filtru) da vidi kake so razlike in da ?e napi?em razlike v temp. zunaj in znotraj,brez cevi itd.
samo te temperature mora? meriti med vo?njo, ker edino tako bo? dobil relevante podatke... pri stoje?em avtu ti namre? ni? ne povedo
Pa se komu sanja kako zelo filter vle?e notri? Glede na to, da je pot navzgor kar visoka in zavita poleg tega pa mora taisto vodo potem ?e potegniti v filter? A vle?e tako mo?no?
Kar se ti?e vode sem namre? mislil takole: ko pelje? ?ez kak?no malce globjo lu?o (5cm ali ve?) bo levo kolo naredilo val, ki bi vodo lahko dvignil tako visoko, da bi zalilo cev in ker je tam srk tako mo?an in voda pokrije cel vhod cevi jo enostavno potegne noter namesto zraka. Da pa o kak?nih poplavljenih podhodih ne bi niti govoril saj bo zdaj ko je avto zni?an ?e dovolj samo cca 15cm visoka voda pa bo Uklopkomobil izdihnil
Mislim, da pa klele na forumu ni heroja, ki bi probal a vodo res potegne tako visoko in po moje jo, ker na vhodu filtra naredi kar dober srk, ?e pa mal po gasu prtisne? je pa to ?e kar oreng sesalec, ki pa na ?alost ni vodni
Ker pa? tam ne moremo komentirati tem bi te Uro? pohvalil pa? tukaj saj zadeva res lepo zgleda a te moram v isti sapi opozoriti na to, da tista cev, ki gre do podna je no-go saj ti bo v prvi malce globji lu?i potegnilo vodo v motor in potem stro?ki ne bodo majhni
Pa ?e nekaj, poleti je asfalt veliko bolj razbeljen in je zrak tik nad tlemi najbolj vro? kar je za performance bolj slabo znamenje zato ti svetujem, da si naredi? cev za zajemanje zraka tako, da ti bo "grabilo" hladnej?i zrak vi?je in pred hladilnikom. Pa ?e sesalo ti ne bo svinjarije s ceste saj bo? hitro ugotovil, da bo treba filter kar naprej ?istiti.
Kako se pa diski hladijo, ?e je zaprto iz ene strani. Da ne govorim kaj se lahko zgodi, ?e pade gor ra?arjeni ko??ek od pakn pri bremzanju. Po moje je tole bolj zadeva za kak?ne salonske prireditve :ne vem:
Tale razlaga o (ne)?kodljivosti plina na motor se mi zdi ?e najbolj posre?ena
Da li je autogas ?tetan za motor?
NE, ako serviser ka?e drugacije, obiđite ga u ?irokom luku (ma ?ta obići, mlatnite ga na licu mesta). Naj?e?ća dilema je da li se habaju karike jer je gas navodno "suv". Kad mehani?ar odvali takvu glupost, zna?i da pojma nema o radu motora, ili je neki pekar. Naprotiv, po testovima proizvođa?a gasnih uređaja i motora, produ?ava se radni vek motora za najmanje 30%. Gas sagoreva u motoru bez ostatka i zato nema ?ađi koja prlja ulje i talo?i se na sklopovima motora, time je omogućeno da ulje radi svoj zadatak a to je da podmazuje i hladi motor. ?istije ulje bez primesa ?ađi i sumpora produ?ava vek motoru.
Objasnite mehani?arima da ULJE podmazuje karike a benzin razređuje ulje kad već nisu u ?koli nau?ili, ili im dajte moj telefon pa ću im ja objasniti.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
... ki ima ?e vsaj ene toliko kil dodatne plastike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani