Ja, ?e se boji?, da bo? zaradi preveliko konjev fasal kazen za prehitro vo?njo v ravnini potem ni re?itev, da bo? dal coiloverje pa divjal ?ez ovinke. ?e bi se vsi tako bali takih zadev bi bila tuning scena pri nas na nuli, drag racei (tisti redki legalni) pa dolgo?asni. ?e ima? zrihtan (natunan, ne postaylan) avto ?e ne pomeni, da mora? divjati, se kazati, izzivati policijo ali pa celo usodo. Poka?e se pa vsak lahko na avtoslalomu, trackdayih itd...
?e si pripravljen dati kar veliko ??? za coiloverje se bo poznalo, to je logi?no. Sicer pa glede na prora?un, kupi ?im novej?o in ohranjeno 1,6, ko bo denar, dodaj dober izpu?ni sistem s kolektorjem vred, kvalitetne fedre, nove ali obnovljene in str?ane amortizerje, oja?itve podvozja in ?koljke in malenkosti, dobre gume, bremze pa bo? najbolje naredil za "najmanj denarja". Ker ?im bo? hotel nekaj ve? se za?nejo tak?ni stro?ki, da glava pe?e. ?e bo? pa kupil prefacelift se pa zna zgoditi, da bo? imel preve? stro?kov z rihtanjem iztro?enih delov in rjo, da ti za rihtanje sploh ne bo ostalo. In govorim iz lastnih izku?enj, ?e ti to res kaj pomeni. Predvsem zaradi rje ti vse dol pade. Kak?na malenkost kot so man?ete, le?aji, bremze, nosilci, gumice itd ni problem zamenjati. Ampak, ko ugotovi?, da je ?koljka rjava in bi bilo treba avto sle?ti, za eno leto zapeljati v gara?o pa ?merglati, dati speskati, (en prijatelj bo zdajle dal avto delati celo v cinkarno kjer bodo najprej raz?rli vso rjo nato pa ga pocinkali) ti pa vse dol pade. Enostavno starej?i avti prej ali slej kon?ajo na odpadu ali pa postanejo "projekt". Ni tako enostavno, da kupi? 20let star avto, ki je bil narejen za gonit, ki so ga gonili in upa?, da bo vse laufalo brez te?av in, da ni rjav. Se najdejo primeri, ampak so redki.
jz se nea znajdem z tega... kira barva je kira pa mam napisan pa nwm... ker jih je prev?...
Rde?a in oran?na sta navor. Temno siva in svetlo siva sta mo? na kolesih (ki je bistvenega podatka saj so konji izmerjeni na kolesih). Temno modra in svetlo modra je prera?unana mo? iz koles na gredi. Torej koliko ima avto na glavni gredi, kar je tudi podatek, ko se prodaja nov avto. Kot je razvidno iz grafa je najve?ji prirastek navora v srednjih obratih sicer pa je dosti enakomeren prirastek mo?i in navora ?ez celo obmo?je vrtljajev, do blokade.
No samo toliko, da napi?em. Iz izku?enj vem, da na dyno meritvah ure te?ejo kot namazane. Tako, da jaz bi se na va?em mestu primajal ?e kar takoj, ko se za?ne. Sploh ?e bo res dosti ljudi. Je pa res, da smo ponavadi mi opravljali meritve v popoldanskem ?asu in je bilo zato ?e prej konec.
@Deeyan: Upam, da bo? imel vsaj 90 kot jaz s svojo "natunano" 323C.
No ja glede na to koliko denarja si ?e vlo?il v avto in kot celota izgleda kvaliteten projekt bi se spodobilo, da mu privo??i? satovje ali kaj kar izgleda bolj "original" ne le prebarva? tole kar ima? zdaj. Ker sem videl ?e nekaj tak?nih primerov, ki se jim je potem barva olu??ila in je bilo delo zaman. Zaradi teh mre?ic bo? pomoje dobival kve?jemu "minus pike" (ne mislim dobesedno) na avtoshowih medtem, ko bi za kaj lep?ega dobil ?e kak?no piko ve? za lep detajl. Aluminijaste mre?ice ima ?e vsak.
Sicer je to samo moje mnenje, ker sem bil ?e na dosti avtoshowih. Ampak kon?ni izdelek je tvoj in si ga zrihtaj kot ti pa?e.
Glede na to, da gre? v ekstrem styling bi ti predlagal, da ali po?triha? zaj?nike (une mre?ice) ali pa si kupi? kak?no ?rno satovje, ki veliko lep?e izgleda. Sicer pa dober styling izdelek.
Kar je ve? pa nima smisla in ne traja dolgo. Nekatere zakonitosti pa? ni mogo?e prelisi?iti.
Ima smisel, ?e bo avto uporabljen v osnovi predvsem za kazanje ?tevilk kaj nekdo zna narediti, za tri vo?nje na drag raceu itd... Glede na to, da so deli za te avte poceni se fantom kratko malo j**e. ?e je predelava kvalitetna in se avto pametno uporablja pa se lahko za vsak dan uporabi tudi bolj navit avto kot 30% prirastek mo?i.
Kaj pa za 323C obstajajo angel oz. devil eyes (ene in druge) in lexus?
Tole sem pa skoraj 101%, da ne obstaja. Sicer pa angel eyes lahko sam naredi?. Pa ?e plasti?no steklo obenem o?isti? ker je najbr? ?e motno (vem, ker sem imel, oziroma ?e imamo pri hi?i 323C).
Baje bi se nekaj malga poznalo ?ele pri 200 in ve? KM? :ne vem:
Tudi ?E se ti pove?a za 5% pri 100 konjih je to 105 konjev kar ne ?uti?. Nekje sem bral ene teste, razlike pri obi?ajnih avtih sploh ni bilo, pri Subaru Imprezi STi je je pa poznalo kar nekaj konjev. Tako, da to o pove?anju konjev pri na?ih mlin?kih je optimizem na kvadrat.
Sem pa tankal Optimax95 za foro pa spet ni opazne razlike v primerjavi z 100 oktani. Poraba mi itak niha od 8,5-9,5 zdajle sem imel pa skoraj pol tanka po AC in je zaradi tega niti ne bom upo?teval.
Uf, tole bo ekstrem predelava. Upam, da bo tudi kvalitetna in v celoti ker najgr?e je ko se ljudje lotijo nekaj na pol in potem pol avta izgleda zrihtanega, na drugi strani so pa gor kak?ne ?e?ke zadeve (pa ne mislim zavesce )).
Me zanima kak?en bo kon?ni izgled. Si ?e razmi?ljal o tem, da bi prebarval cel avto?
O tem sem bral v Japanese performance. Zadeva je preprosta kot keks. ?eljene dele motorja, bremz, akse, itd, se ohlaja do zelo zelo mrzle temperature in ogreje nazaj. To je v osnovi to.
Potem ima pa Saxo res dolg menjalnik. ?e ima pri 8500 obratih 310km/h je to ?e vedno kar dolg menjalnik. Pa ponavadi se meri v predzadnji prestavi, vsaj tako mi je rekel kadar sem jaz meril.
Sem sli?al ja, da se je Kopronu sfuzljalo. Kako je pa s trakcijo?? Nekako sumim, da to izgleda tako, da do naprimer ene 5500 obratov ni ni?, potem v dolo?enem trenutku avtu obrati sko?ijo do blokade, seveda koplje v prazno potem pa spet naprej. Ker tole je za FWD avto pa ?e tako lahek ?isto preve?, da bi bilo "uporabno". Na kak?nih slick zna biti pa hitro.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja, ?e se boji?, da bo? zaradi preveliko konjev fasal kazen za prehitro vo?njo v ravnini potem ni re?itev, da bo? dal coiloverje pa divjal ?ez ovinke. ?e bi se vsi tako bali takih zadev bi bila tuning scena pri nas na nuli, drag racei (tisti redki legalni) pa dolgo?asni. ?e ima? zrihtan (natunan, ne postaylan) avto ?e ne pomeni, da mora? divjati, se kazati, izzivati policijo ali pa celo usodo. Poka?e se pa vsak lahko na avtoslalomu, trackdayih itd...
?e si pripravljen dati kar veliko ??? za coiloverje se bo poznalo, to je logi?no. Sicer pa glede na prora?un, kupi ?im novej?o in ohranjeno 1,6, ko bo denar, dodaj dober izpu?ni sistem s kolektorjem vred, kvalitetne fedre, nove ali obnovljene in str?ane amortizerje, oja?itve podvozja in ?koljke in malenkosti, dobre gume, bremze pa bo? najbolje naredil za "najmanj denarja". Ker ?im bo? hotel nekaj ve? se za?nejo tak?ni stro?ki, da glava pe?e. ?e bo? pa kupil prefacelift se pa zna zgoditi, da bo? imel preve? stro?kov z rihtanjem iztro?enih delov in rjo, da ti za rihtanje sploh ne bo ostalo. In govorim iz lastnih izku?enj, ?e ti to res kaj pomeni. Predvsem zaradi rje ti vse dol pade. Kak?na malenkost kot so man?ete, le?aji, bremze, nosilci, gumice itd ni problem zamenjati. Ampak, ko ugotovi?, da je ?koljka rjava in bi bilo treba avto sle?ti, za eno leto zapeljati v gara?o pa ?merglati, dati speskati, (en prijatelj bo zdajle dal avto delati celo v cinkarno kjer bodo najprej raz?rli vso rjo nato pa ga pocinkali) ti pa vse dol pade. Enostavno starej?i avti prej ali slej kon?ajo na odpadu ali pa postanejo "projekt". Ni tako enostavno, da kupi? 20let star avto, ki je bil narejen za gonit, ki so ga gonili in upa?, da bo vse laufalo brez te?av in, da ni rjav. Se najdejo primeri, ampak so redki.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani