Glih me je klical serviser(privat) in mu omenim vse mo?nosti in pravi ?e je keri od senzorjev bi se videlo na testerju, ta je bil priklopljen prej?nji teden, je pa dal ?e eno mo?nost - zaoljeni DPF in s tem nepravilno izgorevanje v njem in napa?ni podatki senzorjev - ker je bil pri 45.000 menjan turbo in je kao mogo?e da ko je popil olje in ga zapacal, se pa kao da spucati
Koliko casa imas to 5ko? Koji turbo?
A few weeks ago the DPF warning light (flashing)came on, the engine lost power as the turbo was cut-off. Cue lots of black smoke from the exhaust as oil got into the system. Car had to betowed to the dealership, where it spent 3 weeks as Mazdahad to replace the turbo unit entirely. A fortnightlater and the same problemhas arisen on the new turbo unit yesterday. This after 2 weeks of driving the car withno pick-up or power over 2k rpm. Poor performance that I'd describe as downright dangerous on a motorway, a complete inability to accelerate when overtaking, even when dropping a gear. So, the car was towed back to the Mazda dealer yesterday and I'm awaiting with interest their feedback on it.
Anyone else had a similar issue?
Da se ti ne ubadas se starim problemom...preveri dihtngo ki prihaja iz ausuha na turbino!!!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
?e eno opazko imam v bistvu bi lahko ?e prej omenil : avto se vozi kot kak 80konjski, ko dam spomladi gor 17tke ima pospe?ek parne lokomotive, saj potegne od 1800-2800 obratov, zgoraj je pa mrtev kot bmw nad 5000o/m
To pa mislim da ni nic narobe pri CD110..... res da del mo?i gre v regeneracijo
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Eto pregledal sem olje in je 1cm nad ful pa je bil servis narejen pred 2000km, aja olje je seveda Mazda Dexelia DPF 5W30.
Porabo ra?unam na roke 50l diesla za 400km vo?nje super ane(gremo iz MS na morje in ko se vra?amo skozi MB spet tankamo (z BMWjem pa skoraj 2x tja in nazaj), BC pa ka?e 8,3. Pomoje ?e pazi? na porabo bi tudi najslab?i diesel lahko najve? porabil 7l.
Povejte mi ve? o teh senzorjih ki ga lahko serjejo, jih imajo tudi 6tke, da mi kolega posodi za par dni.
Ali pa se mogo?e dajo spucati.
Nekaj je na tem, nafto ti brizga v olje, to pa je del DPF regeneracije
moder dim iz auspuha?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Mislim, da ima? te?avo z DPF-jem in to s senzorji, ki ti mnogo prehitro vklapljajo regeneracijo ali pa je sploh ne izklopijo tako, da ti ves ?as te?e nafta v filter in tudi ves ?as ti tam notri veselo ro?tilja sam na?alost brez specialitet balkanske kuhinje
In ves ta ?as ima? 3-4 litre ve?jo porabo kot bi bilo treba.
Preveri, ?e je to res na na?in ko t sem ga omenil ?e ene parkrat. Pri zaviranju z motorjem mora poraba pasti na 0,0. V kolikor bo skoz kazalo tam nekje nekaj litrov porabe tudi ko ne bo? ti??al gasa in bo avto zaviral samo z motorjem je to to.
Preveri? lahko tudi tako, da ko se ustavi? sli?i? pokanje izpod avtomobila, ker se za?ne hladiti pregret DPF filter. ?e se ti po vsaki vo?nji to dogaja pomeni, da filter skos "kuri", kar je narobe.
DPF filter je namre? narejen tako, da zabasanost ugotovi na na?in, da zmanj?ano prepustnost (cca 75%) ugotavlja s tlakom na senzorju pred filtrom in z drugim senzorjem za filtrom. ?e kak?en od teh po?ilja napa?ne informacije ra?unalnik ves ?as lahko bele?i kot, da je filter delno zabasan in da je treba regenerirat.
Od tod tudi tako visoka poraba.
Boss ima mogoce prav, hiter dokaz bi pa bil tudi da ima? PREVE? olja v karterju, preglej ?ibko
P.S. Podvra?anje - katero olje ima? notri, ?e ni predpisano potem ti lahko tudi zaradi tega dela non-stop regeneracijo!!
On ima 2.0 CD110 ki naj bi imela kombinirano porabo 6,3L jaz sem imenl CD143 in poraba tega avta brez da bi pazil je bla 8 do 9,5.
Res povej glede olja, pa tudi to a gledas samo BC ali racunas tudi na roko??? KEr BC je lagal v M5 ko svinja
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
halloo jures a si ti iz drulovke iz novih blokov? ker ?e si iz tm si jo ?e vidu na dvori??u, ko si ?el v svojo fabr?ko cx7 nekaj iskat,jaz sem se pa ravno odpravljal od tam,?e pa si un, ko smo se sre?al v medvodah na kri?i??u ti si imel na strehi sivo trugo,je pa to ta ta?rna kr.
ja ja to sem jest, sem opazil ja ta ?rno predelanko nasproti
Pa siva truga je tud moja, zdej je vsa z rozicam preleplena
V Medvodah imamo sedaj se svetlo modro in sivo - v vrtec Medvode hodi z mano
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Pol pa mi povej zakaj ma Mondeo 2004 letnik ceno med 5000 in 7000?, Mazdo 6 pa 2004 letnik za 7000? komaj dobi?, verjetno zaradi tega, ker sta enaka, razen "obleka" je druga?na.
Mazda in ford nimata istih ma?in!!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
16 so sigurno bolj udobne za miato....tko na izi trip pa to, 17 pa bolj za styling - torej kaj ti je pomembneje?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani