Ne resno, nimam pojma. Originalne pragove imam jaz fiksirane z nekimi zati?i. Nimam pojma kako se jim re?e. Pomoje bo? najla?e izvedel, ?e malo pogoogla? za to podro?je. Nekako dvomim, da je kdo to ?e delal sam doma. Je bolj malo home-made-staylerjev na forumu.
Ponavadi se ne dobijo kar fedri po centimetrih. Ali 35mm ali pa pusti original. Dvomim, da bo? dobil samo 20mm ni?je fedre. Kve?jemu ve? kot 35mm. Edina varianta je nastavljivo podvozje kar je pa najmanj 3x dra?je kot sami fedri pa ?e tu je vpra?anje, ?e ni ?e na maksimumu ni?je kot 20mm poleg tega je vpra?anje, ?e kdo dela za Mazdo 323 kaj tak?nega.
Pomoje odvisno kak?no barvo ima? v mislih. Sicer je pa tudi KAALmnova ideja ve? kot dobra. Malo se pozanimaj v svoji okolici, ?e bo? na?el kak?nega tapetnika ali pa ?iviljo pa si nabavi kak?no trpe?no blago.
Zanimiva ideja. Na?eloma bi se dalo s kak?no pravo barvo za tekstil ampak bo? imel potem?isto enobarvne sede?e. ?e se bo? pa res na nek na?in tega lotil se pa priporo?am, da poslika? in poro?a?.
Okoli LJ ima? kar nekaj majstrov, ki se ukvarjajo samo s tem. Amortizer, Jenko (blizu Dom?al)... Glede na to, da bo? najbr? homologiral mora? avto peljati k nekomu, ki se ukvarja s tem, da ti napi?e potrdilo o strokovni vgradnji. Nato naredi? ?e optiko kjer dobi? izpisek in s temi papirji se gre? nato na LPP prijaviti za homologacijo.
Sicer pa kjerkoli bo? kupil fedre ti bodo skoraj gotovo tudi rekli kam jih pojdi vgraditi.
priznam d nisem majster za stajling avta pa tuning... pa? sem dobr u drugi stroki..!!! nismo usi za use!!! sam pa? me ne treba ?alit in mi pisat da sem glup in nevem kaj!! oni so se prvi lotili tko da sam vra?m!!!
Prosim razlo?i mi kaj od spodnjega si razumel kot trditev, da si glup????
Ni edini. Daj ?e za?ni pisati lepo Slovensko!! Potem bo? morda dobil ?e kak odgovor ve?. Razen, ?e si nepismen.
?al tako ne forumih gre, da se bomo vsi prilagajali tebi.
Sem te edino vpra?al, ?e si nepismen (nisem trdil torej to tudi ne more? smatrati kot ?alitev ) Lepo sem ti napisl, da pi?i ?itljivo pa bo? dobil kak odgovor ve? ti se pa obna?a? egoisti?no ?e? naj se ti prilagajmo. Forumi ne laufajo tako. Hotel sem Vam le dobro ampak ni? se bati ne bom se ve? vtikal v Vas. Lahko ?e tako spra?ujete pa ne bom ni? napisal ker vem, da Vas en kurac briga moje mnenje ker sem za Vas itak en luzer, ki nima pojma o avtih in o rihtalnju le teh.
pra?i me koliko me briga zate?? kaj se pa utika? u druge zadeve!!!! a ?e tebi da bi se prilagaju?? tok nizko pa se nebom spustil!!!
Se Vam opravi?ujem. Ne bom se niti posku?al dvigniti na Va? nivo. Jaz vem, da Vam ne bom pomagal ker nisem vreden tega obenem pa vem, da ste Vi zame mojster rihtanja avta. Pravzaprav vidim, da ste tako pametni, da ne vem kaj delate na forumu in spra?ujete neumnosti. Boste pa ja vse sami zrihtali o veliki mojster stajlinga.
Vzemi H&R ali Apex, Tein, KONI. Vse ostale so manjvredne znamke. Saj ve? kolikor denarja toliko muzike. Kak?ne ima? zdaj sploh gor, da je avto tako na tleh? Porezane originalne, al kak?ne Apex? Koliko ? misli? raskirati. Bi pomagalo zelo.
Kreditno si pa zrihtaj, sploh ni komplikacij pa velikokrat prav pride. Za 100NXa sem po Sloveniji iskal prednje diske in na koncu ugotovil, da me pridejo diski, plo??ice in pletene zavorne cevke in po?tnina iz UK isto kot bi pri nas dal za dva diska. Saj ne, da imamo v Slo pol slab?i standard, cene pa pol dra?je.
?e se ti ne mudi preve? bom v kratkem v Japanese performance temo dodal Projekt Miata kjer postpoma rihtajo Miato. Gor so vrgli Koni amortizerje in Whiteline fedre. Amortizerji so nastavljivi po vi?ini, imajo tri stopnje. Obenem so nastavljivi po trdoti. ?e nastavitve so napisane v ?lanku. Aja in fedri so jih v UK pri?li celih 90 funtov kar je 100?. Amortizerji pa 450 funtov kar nanese ob trenutnih te?ajih blizu 500?. ?lanek so zaklju?ili s tem, da je to cenovno najbolj?a varianta kar jo dobi?. Konec koncev te pomoje original amortizerji pridejo ve?. Lahko pa le nabavi? te amortizerje pa jih nastavi? tako, da je avto z originalnimi fedri ni?ji. Pa ?e bo? pogledal una dva ?lanka imata obe Miati Konijeve amortizerje.
Filter na?raufati gor ni nobena umetnost. Vr?e? original airbox (?katlo) stran pa na MAF/luftmaser/merilec pretoka zraka na?raufa? filter ter u?iva? vsaki? ko se avto zadere.
Za avspuh je pa malo te?je ker ima vsak avto svoj zvok in nekako ni univerzalnega recepta kak?en sistem mora biti za dolo?en zvok. Pa? kupi? si enega Remusa s homologacijo pa upa?, da bo dober zvok. Karkoli brez homologacije in, da je glasno ti zna povzro?ati probleme pri policajih. Zato je tudi bolje, ?e ho?e? zvok, da vr?e? gor filter. Dokler ga ne pohodi? in normalno vozi? je tudi avto ve? ali manj tih.
Kdo pravi, da mora biti ravno Greddy turbina? Intercooler in ?tevci (koliko jih nujno rabi?, ?e ima? turbo avto??) so relativno majhen stro?ek. Najdra?ja je sama turbina (?e nabavi? nujno neko ?isto glanc novo) in elektronika, ?e gre? na stand alone.
?e lep?e bi bilo, ?e bi ?trihali Mazdine ?estake/wankle. Sicer pa tak?no odporno toplotno barvo prodajajo dandanes skoraj povsod. Pa ?e na voljo ima? ali sprej ali v dozi. Mimogrede, mislim, da pokrov motorja ne vidi niti 100°C kaj ?ele 600. Isto velja za zavorne ?eljusti. Se pa take barve fajn prodajajo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Styling. To je ?e ve?ja izguba kot tuning.
Ne resno, nimam pojma. Originalne pragove imam jaz fiksirane z nekimi zati?i. Nimam pojma kako se jim re?e. Pomoje bo? najla?e izvedel, ?e malo pogoogla? za to podro?je. Nekako dvomim, da je kdo to ?e delal sam doma. Je bolj malo home-made-staylerjev na forumu.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani