v karterju za temperaturo olja sem mislil,( ker je tam najve?ja koli?ina olja in je relativna temperatura najbolj merodajna), ?e je napisal da bo imel komplet ?tevcev.Lu?ka lahko ostane, samo bo vedno gorela v takem primeru .Prej?nji senzor je kot stikalo ki pri dolo?enem pritisku se vklopi-izklopi, tu pa se veli?ina spreminja glede na tlak.Ni samo tako enostavno kot si eni zami?ljajo.
Temperaturo bi lahko meril v karterju, to ima? prav.Lu?ka pa nebi svetila, ?e vgradi? "T" kos in v eno stran da? tipalo tlaka v drugo pa tla?no stikalo olja in glej ga zlomka lu?ka dela tako kot prej, in manometer nam ka?e tlak olja. To sem imel ?e v ?asih yugotov vgrajeno. Drga?e pa je skrajno neumno odstranjevanje stikala in lu?ke za tlak olja, ker je normalno da prej opazimo rde?o lu?ko kot pa da nam je kazalec za tlak olja padel pod normalo, razen ?e ga kontroliramo ve?krat kot za hitrost, kar pa pomeni da ne opazujemo vozi??a in lahko pripelje do ...
Aja dobi se tudi manometri z vgrajenim tipalom za temperaturo olja in tako ima? 2 in 1.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Zanima me, ?e je ?e kdo montiral merilnik pritiska olja (ali ?e zna)?
Na ebay-u sem na?el tak merilnik, kjer pi?e, da je vse v kompletu: merilnik + senzor KLIK
Ne vem zakaj se mi zdi, da to vseeno ni tako enostavno. Kam se motira senzor? K oljnemu filtru? Al na karter? Na A3M-ju so rekli, da rabi? poleg merilnika ?e adapter.
Ti bo mare zrihtal, k je simpl k svina.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Zajla je 1A...vzvod je problem. In bi blo treba verjetn cel bremz cilinder narazn vzet. A ti ma? diske vzadi? Men so pjebi rekli, da je tist problem narazn vzet. Ker sem mel cel most doli, pa so gledli pa so rekli pust raj pr mir...?!
No kar se vzvoda ti?e, se da porihtat res pa da ti vzame najmanj 2 uri ?asa, pa spotoma zamenja? ?e tesnila pa si zamagal za najmanj 2 leti. ?e si samo malo strojnika ni to neka znanost, samo pogledat je treba dobro pa gre vse narazen, pri sestavljenju je isto, samo za nastavitev ro?ne pa je ena brezvezna finta, katero pa povem samo na ZS. . Je pa to zatikanje vzvoda, napaka vseh mazd ki imajo odzadaj disk zavore, do modela mazde 3 in 6.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Samo malo v razmislek, montiral preko 35 kompletov Xenona v razli?na avte in v enem letu do sedaj, je samo 1 ?arnica crknila. Uveljavljanje grancije je bilo tako, pokli?em, mi model po?lje novo, potem pa jez njemu crknjeno nazaj in je stvar re?ena brez problema. Tako da raje dam 150?, za kit ki ga poznam in vem da ni problema kot da bi dal recimo 110? za enega ki ga delajo in prodajajo nevem kje.
BiXenon pa stane 200?, zadeva pa dela tako kot mora, ker jo ima brat v svojem avtu, je pa to nadomeste za H4 ?arnico.
Ne pravim da so drugi slabi, lahko imajo samo slab servis, lahko Marko pove kaj se je dogajalo z XY kitom na Renault Cliu.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Lej cev sem potopil 5 cm v vodo in pognal motor in dodajal gas in vodo je potegnilo cca 30 cm visoko, seveda je vmes potegnilo zrak ki je la?ji od vode in je voda ostala na stenah ker je pa? te?ja povrh vseha pa te cevi nikoli ne tesnijo 100% in je zgoraj pri filtru potegnilo "fov?" zrak. Pa lahko si tudi zra?una?, ?e ima cev recimo premer 50 mm kak?en podtlak bi moral biti, ?e bi vse tesnilo 100, da potegne pol metra visoko vodo, jaz menim da bi avto prej crknil kot da jo potegne tako dale?. Seveda se lahko motim.
Lahko pa druga?e pogledamo, pri sesalcu z vodni filtrom ?prica voda iz sesalca pri izhodu zraka ? Raznorazni motorji in kosilnice, traktorji, ki imajo "moker" filter, sicer je to tako da zrak potuje skozi olje in to na vi?ini 5-7 cm, ta da se smeti zadr?ijo v olju, pa ne potegne olja v motor, pa ?eprav so ti filtri nad motorjem, zaradi ?esar bi ga ?e prej potegnilo.
Poglej 4. sliko v levem stolpcu in bo? opazil luknje, tako da sploh ne more bit toliko podtlaka, da bi vodo potegnilo do filtra, pa lo?a bo mogla biti tako globoka,da bo bila do motorja, to je cca 10 centimetrov, tako tudi te?ko ujame?, samo pa se zgodi.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Aja dobi se tudi manometri z vgrajenim tipalom za temperaturo olja in tako ima? 2 in 1.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani