vlo?nega K&N se mogo?e kak dB ve? sli?i kot papirnatega (ga ima Symon pa bo ve? povedal ko pride domov)
najprej ti priporo?am na odstrani? vse du?ilce zvoka potem pa menjava filtra za kak?nega drugega
?e ti pa ? takrat ne bo v?e? pa novo cev pa filter nekam v odbija? ali bok da dobi dovolj hladnega zraka.
pri meni je filter za levo meglenko in piha direkt noter.
du?ilci zvoka so ponavadi dodatne ?katle ki so pritrjene na sesalno cev in nimajo nobene odprtine za recimo topel zrak pozimi ali pa za hladnega bolj poleti
?ist zgornja modra so konji na glavni gredi potem pod njo je mo? na kolesih, potem rde?a je navor (tudi desna skala je za navor v kgm kar naj bi pomni?il z 10 in dobi? Nm) ?isto spodnja so pa izgube zaradi menjalnika itd.
evo tole je moj dyno in ?e pogleda? recimo modro krivuljo pri 3500 pa do ene 4000 rpm vidi? da mal upada ne nara??a ve? lepo, to je pomoje zaradi bolj odprtega filtra, je pa bolj? to da se v vi?jih vrtljajih malo bolj zvrti.
za ?ip nima? traktorja ni turbine da bi bil kak velik prirastek z optimizacijo
drufa?e pa nevem kake kolektorje mal druge, odmi?ne bolj ostre, glavo mal obdelat pa ?e kaka?na malenkost ki ti doda par km in ko jih se?teje? se nabere
optimizacija pa pride na koncu ko ima? ve?ji del motorja zamenjanega, samo za to se naj bi uporabljal ?ist posebej fuel managment in se original ECU odklopi in potem preko laptopa ?tela? kako bo motor delal to so kak e-greddy, megaskuirt (ne znam napisat) itd
sej diagnostiko lahko sam naredi?, samo ne vem kako za tvoj avto, pri moji je recimo da ima? diagnostic box in tam pove?e? 2 pina in ?e na 2 da? LED in kontakt in potem z utripanjem poka?e napake.
Jah sem mislil da bi se dalo kaj dobit predelava pa naj bi ?la do neki ?ez 200 km brez dotikanja ?revesja.
Sej to sem samo tko mal v naprej razmi?ljam kako in kaj ker verjetno bi se potem spravil na B6T samo a niso tudi ti zelo iskana roba?
Moram ?e mal pregledat MX-3.com tam je veliko podatko o teli motorjih samo ?e nisem imel tolk volje da bi kaj poiskal. Malo je smotano ker so vglavnem Ameri?ani gor ampak mislim da se da vse k nam naro?it. Pa kot sem gledal Corksport (Kanada) imajo tudi veliko robe za MX-3.
Najprej mi je na pamet pri?lo da se podstopil V6 prisilno polnit samo se mi zdi la?je it na ?e turbo Bom pa ?e videl kaj bo sosed ustvaril z C AX sport + T pa bom malo njegove izku?nje pobral.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
vlo?nega K&N se mogo?e kak dB ve? sli?i kot papirnatega (ga ima Symon pa bo ve? povedal ko pride domov)
najprej ti priporo?am na odstrani? vse du?ilce zvoka potem pa menjava filtra za kak?nega drugega
?e ti pa ? takrat ne bo v?e? pa novo cev pa filter nekam v odbija? ali bok da dobi dovolj hladnega zraka.
pri meni je filter za levo meglenko in piha direkt noter.
du?ilci zvoka so ponavadi dodatne ?katle ki so pritrjene na sesalno cev in nimajo nobene odprtine za recimo topel zrak pozimi ali pa za hladnega bolj poleti
pa predlagam preimenovanje teme v MX-6 predelave
Povezava za deljenje
Deli na druge strani