Trajnega efkta brez barvanja ne bo... najla?je je kupit eno dozo ?rnega spreja za plastiko - po ?elji lahko vzame? al mat al svetle?ga al pa metalic - odvisno kako ?eli? da zadeva zgleda.
Pred barvanjm seveda plastiko razmasti in za??iti tiste dele, kjer no?e?, da se prime barva . Nato iz cca 20-30cm odaljenosti s hitrimi gibi potegne? po ?eljenem delu. Ne pretiravaj, da ne bo zateklo. Po?aka? 15-20minut in nato z lakom (isto se ga da dobit v spreju) zadevo polakira? - ko se posu?i po potrebi ponovi? lakiranje.
Zadeva je obstojna, ?e si pred barvanjem dobro o?istil in razmastil plastiko in ti bo zdr?alo vsaj naslednja tri leta in ve?. Stro?ki cca 3.000 sit (?rn sprej, lak, selotejp).
kaj, men je pa H Coupe v?e?... a ma kdo kej proti?
Blindek, ?ist v redu si nabavil zadevo, folk ti se samo fou?.
Hehe, bo? videl kolk se bo zdele usulo postov, da to ni res.
Pa ?e enkrat ti povem, da sem imel opravka z veliko Hyundaj?ki pa so z njimi bile/so same pozitivne izku?nje. Tko, da ne bo? slu?ajno dobil kak?nega filinga, da te kdo iz foruma podi zdaj ko nima? ve? Mazde.
ne saj ne namigujem, da se bo kaj takega zgodilo... hotel sem samo povedati, da nekdanji vajenci (Hyundai), ki so neko? kupovali tehnologijo so danes lahko u?itelji saj se z vzdr?ljivostjo in zanesljivostjo vrivajo na podro?je (zanesljivost in kvaliteta), ki ga ljubosumno ?uvajo japonske znamke kot recimo Toyota in Mazda.
Mazdine motorje je neko? po licenci izdelovala KIA za v svoje avtomobile. Dandanes pa ne bi bilo ni? posebej ?udnega, ?e bi se zgodba obrnila in bi Mazda recimo dobila kak?en Hyundai/KIA motor pa naj se sli?i ?e tako bogokletno.
Pa izgleda, da bodo tudi te zapustile moj aftek in bodo montirane nazaj originalne - sem ravno v?eraj zopet po?teno nasedel na enem previsu na cesti!
ajoj Tomi, Tomi... pa kaj sem ti rekel, ko si spra?eval a bi al ne bi ni?al... moj prej?nji avto je bil serijsko precej nizek (sploh ne zni?an) pa sem kr naprej drsal s podnom po raznoraznih padlih policajih in kvalitetno vzdr?evanih cestah - takrat sem preklinjal kot Mad?ar in sem si rekel, da avtomobila, ki ga uporabljam za splo?no uporabo ne bom ni?al. Za kaj takega rabi? drugi avto, ki bo namenjen samo temu - zabavi, stylanju, tunanju, crusanju, pecanju... itd.
zan? (kak mesec nazaj) sem gledal na eni nem?ki TV, da BMW razvija nekaj takega:
ko se pelje? po cesti kjer so avtomobili parkirani ob cesti (kot v LJ pri Gospodarskem razstavi??u), stranski senzorji zaznavajo kje med avtomobili je toliko parkirnega prostora, da pa?e BMW notri. Ko ga senzorji (ta prostor) zaznajo, spusti? volan, potegne? noge k sebi in avto sam bo?no parkira (seveda s pomo?jo drugih senzojev). prava ma?ina za neznalice in lenuhe, kaj.
ma to je super . . . jaz bi sploh ?el ven iz avta in po opravkih on naj se pa sam matra s parkiranjem
zdaj so moderne kamere, ki ti ka?ejo situacijo za avtomobilom in tak?no parkiranje je potem res mala malca saj se lahko pribli?a? na centimeter... senzorji so namre? preve? nenatan?ni za filigransko parkiranje in so zgolj v pomo?, da ne naba?e? stvari, ki so pod nivojem zadnje ?ipe oz. se skrijejo pogledu kot recimo koli?ki, korita, otroci itd.
Upam,da se z mojim skromnim izra?un?kom ne bom zameril kak?nemu dizela?u (lahko pa ra?unamo dalje...)
ah ne ne... cool, to je kar ob?utno ceneje kot pri dieslu... mene (ki imam verjetno najni?jo porabo od dieslov na tem forumu) pride 1000km vo?nje cca 14.700sit, kar je ?e vedno dobra dva jurja ve? kot tebe oz. bi moral imeti porabo 5,5 l/100km, da bi bilo enako. Aja pa ?e zmeri ne bi imel 166 ?rebcev
Aha, ?e to sem te hotel vpra?at... kak?en je ob?utek v vo?nji in pa a se pozna, da je kaj manj mo?i?
Simon je ve? ali manj napisal vse jaz pa sam dodam ?e enen par splo?nih resnic
kompresor:
+ nima turbo luknje in bolj zvezno pove?a mo?
- stalno po?ira mo? motorju tudi ?e vozi? po?asi brez priganjanja in s tem pove?uje porabo; zaradi tega tudi tehni?ni podatki o ve? pritiska kot turbo na koncu zbledijo zaradi obremenjevanja motorja
- vzdr?evanje zna biti problem saj se ma?e samostojno in ne preko motorja tako, da je potrebno preverjati pravilno mazanost kompresorja
- kompresor ?e dodatno obremenjuje pogonski jermen in ta lahko zaradi tega prej odleti in uni?i motor
- zaradi bolj komplicirane zgradbe oz. prenosov, ki morajo recimo 5.000 obratov pretvort v cca 50.000 obratov je mo?nost napake veliko ve?ja kot pri turbu.
turbo:
++ za svoje delovanje ne od?ira "konjev" in se fila na izgubljeni energiji pri potovanju izpu?nih plinov iz motorja
+ poraba ostane enaka kot pri istem motorju brez turba oz. se lahko tudi zmanj?a zaradi manj?ega naprezanja motorja
+ na?eloma so zaradi enostavnosti manj nagnjeni k okvaram zato se uporabljajo v ve?ini prisilno polnjenih motorjih (avtomobili, tovornjaki, avtobusi)
- turbo luknja in slaba odzivnost pri niskih vrtljajih
- voznik mora malce bolj "paziti" na turbo (ne terat hladnega in ne uga?at pregrete ma?ina)
rekl so mi tud, da je mozn, da je ksna luknca kje v izpusnmu sistemu...in da pride zrak notr...
pa ne pri ustavljenem/ugasnjenem avtomobilu - ?e ima? luknjo v izpu?nem sistemu se to lahko sli?i (tudi kar konkretno) med vo?njo in sicer ko spusti? gas povle?e neizgoreno gorivo v izpu?ni sistem, kjer se zme?a s sve?im zrakom (tistim, ki pride skozi kak?no luknjico). Ta me?anica se nato samov?ge zaradi visoke temperature v avspuhu in ima? pokanje kot pri missfireing sistemu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
verjetno avto ni registriran v Sloveniji :ne vem:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani