Ti samo re?i tako kot prijatelj s Cliotom na kateremu ima original xenonke. Je rekel: "Vi me kar odpeljite na izrednega tehni?nega saj imam ?isto vest ampak vedite, da moj ?as ni zastonj. Ker bom tja ?el za brezveze." Pa so mu kar dali dokumente nazaj. Po drugi strani je pa znan primer ko so odpeljali serijsko Imprezo WRX na izrednega tehni?nega pa so celo tam uni zabiti mehaniki izjavili, da tak spojler pa hood scoop pa ?e ni serijsko zaradi ?esar so mu dejansko vzeli tablice. Naslednji dan je pa spet brez te?av pri?el ko so bili drugi mehaniki in naredil tehni?nega. Kako je pa potem zadevo re?il s policijo pa ne vem ampak dvomim, da je bil kar tiho in pla?al kazen.
Hja predlagam ti da se gre? j***t z googlom, kodami motorja in avtomobila pa razno raznimi ?udnimi besednimi kombinacijami imena avtomobila itd... Tako ponavadi kaj jaz i??em.
Ja ok vem ampak samo za primerjavo, da se ve, da je dosti teh "detuningov" pri firmah. Saj tudi pri Nissanu ne dobi? isto konjev ampak kak?nega manj saj ima mo?nej?a verzija tudi vi?jo kompresijo. Edino za svojo verzijo ne vem to?no kak?na je razlika saj imam 143hp pa se mi tudi ne da ugotavljati.
Aja pozabil sem ?e na Cliota 1.8 16V in R19 1-8 16V ko imajo eni 101kW eni pa 99kW. Razlika je ?e se ne motim v tem, da stari niso imeli katalizatorja (101kW).
Da bi bila samo tak?na bedarija? Honda Civic Bingo ima naprimer sesalno dihtungo druga?no, da so motor iz 90 konjev zamorili na 75hp zaradi registracije. Nissan 2.0 ima 115hp, novej?i 125, ta mo?ni pa 150hp. Razlika je tu v odmi?nih, kolektorju in ECUju.
Skratka dosti je teh variant za Premacya pa ne vem (?e ).
Aja prodajam ?e 2 modri neonki, ki sem jih imel svoj ?as v Mazdi. happy0158.gif Dol?ina steklenega dela je 15cm, celotna dol?ina pa 35cm. Utripa po basu, ob?utljivost se da uravnavati. Kabel (z vgrajeno varovalko) je dolg kot ponedeljek. Cena je 20?.
Ne ne razume? jaz sem imel to zastonj od nekoga, katerega motor je ?el k vragu. Pa je rekel daj probaj men se zdi, da je avto bolje laufal pa sem probal.
Saj pravim, da sem ga imel dva skoraj tri mesece pa ni bilo efekta. pil je ravno toliko manj kolikor lep?e sem vozil ?e je pa kak deci ?el dol je bil pa itak neopazen ker mi pa? niha poraba.
Ne vem, morda kdo dela dan za dnem iste relacije in ima bolj?e izku?nje. :ne vem:
Sem ga imel ene dva meseca pa v tem ?asu povpre?je ni padlo prav ni? v primerjavi s statistiko prej?njega leta. V dveh mesecih bi pa ?e opazil, ?e bi bilo povpre?je kaj opazno ni?je pa je ?lo ves ?as za iste relacije 15km v eno smer pa enkrat do dvakrat tedensko ?e kam drugam.
Tale o 600 litrih manj?i porabi je pa sploh malo lovska. Mal prevelika cifra mi tole deluje... Glede na to kako celotna avtomobilska industrija stremi k temu, da bi imeli avtomobili ?immanj?o porabo bi tale od Boga dan SUPER Fuel Max bil ?e kar serijsko vgrajen, ?e bi zmanj?al porabo za liter ali dva pri avtu. Ne vem zakaj potem me?ejo ogromne denarje skozi okno za razvoj ?im ?istej?ih in ekonomi?nih avtov, ?e bi imeli lahko trenutno najbolj ?parovni avti namesto 5 litrov samo ?e ene 4 ali celo 3 litre porabe le z dvema magnetkoma.
Je pa zanimivo, da se na vsake kvatre pojavi en na forumu, ki bi nam rad prodajal raznorazne ?ude?e, pa na koncu so vsi utihnili, naprimer ?e na za?etku, ko smo se javili za testnega zaj?ka (preberite temo od za?etka. ).
Ej nisem rekel da je elegantna re?itev. Pa? dec se je spomnil za male pare po?timati svojo R5 in kdor ga pozna ve, da je zadeva super-duper-lete?a-petka.
Sicer pa pomoje da je dobro zadihtal saj ?e se ne motim je ?e dodatno zasilikoniral al nekaj takega. Mislim da ni tak?ne panike res pa je, da sam tega nisem probaval in tudi nimam namena.
Pravzaprav so ne le dobre ampak odli?ne, poceni, nesumljive in se ne grejejo toliko kot plehnate kar pomeni hladnej?i zrak v motorju. Sem skoraj pozabil, evo ?e par slik:
Deli ki jih potrebuje? naprimer za Renault 1.4
Vse skupaj najprej sestavimo "na suho"
Potem je tale tip le ?e zakovi?il dele in cel CAI po?trihal na mat ?rno in voila:
Bistvo? Predlagam, da si nabavi? cevi in jih se?vasa? skupaj ali pa ti jih nekdo drug. Pa ne pozabi vmes dati kak?no gumijasto cev, da ne bo ?isto trda ampak pregibna cev. ?e bolje je, da gre? v kak A3M po "harmoniko" (gumijasta cev, ki je kot harmonika tak?na kot je pri tebi vidim ?isto na koncu cevi 2) ki bo potem "dihala" torej bo cev lepo pregibna. Lahko pa? le kupi? eno 90 stopinjsko krivino, ki jo da? k loputi in eno cev ki bo speljana tja kamor ho?e?. Da se marsikaj samo pljuniti je treba v roke.
Poznam ?ensko, ki ima Defenderja in pravi: "Tako je grd, da mi je prav v?e?!"
No saj sem sodi tudi moj 100NX (in kdo ve, mogo?e je komu tudi SX kar oreng grd). Ampak tako kot za Multiplo, lahko tudi za NXa re?em, da ko si notri se po?uti? noro fajn, ko gre? pa ven se pa niti ne sekira? za mnenja ostalih ker sam ve?, da si z avtom zadovoljen bolj kot 80% ostalih ki so nabavili avto samo zaradi zunanjega videza in mnenja okolice in nabavijo avto zaradi drugih.
Nekaterim se pa j**e kaj si ostali mislijo o njihovem avtu in si kupimo kar nam pa?e in za lastne u?itke.
Si ga pa pomoje kar lepo opral preden si ga slikal ali pa ima? serijsko rjave diske.
Glede ni?anja je pa tako, da je imel sodelavec 2.5 V6 TDI in ko ga je spustil z enimi poceni fedri (mislim da so bili zelene barve) se mu je avto s?asoma ?e dodatno posedel nakar je po makadamu z rokami drgnil po tleh.
Karton?ki so pa obvezni od letnika 94 naprej, pred tem letnikom je pa potrebno iti do uvoznika (v na?em primeru MMS) in zaprositi za kopijo orginalnega karton?ka in potem s tistim naprej urejati na centru za homologacije.
Edini dve firmi, ki vpisujeta in potrjujeta homologacijske zadeve sta pa LPP v Ljubljani in RTI v Mariboru, vsi ostali ki opravljajo samo tehni?ne preglede teh sprememb ne morejo vpisovati.
Ni res. Moj Nissan je starej?i. Lepo se prijavi? na LPP/RTI prid? tja z vsemi potrebnimi T?V-ji kar si pa? vgradil in oni preverijo ?tevilke. Homologacijski karton?ek je pa njihova skrb. Se mi ni bilo treba pregovarjati z Renault/Nissan in jih karkoli fehtati.
Marko dvomim, da bi zakonodaja dodeljevala to pravico le dvema objektoma v celi Sloveniji. Kaj pa vozniki iz Kopra, Celja, Novega Mesta itd....mar se morajo peljati v metropolo oz. Maribor zato, da vpi?ejo spremembe v karton?ek? Ne vem, no...
Ja, tako je. Ne vem pa kako je v primorskem koncu, za gorenjsko/dolenjsko/?tajersko/prekmurje je pa to mislim da kar edina opcija.
Fak je tudi, da nekateri po forumih pljuvajo ljudi, ki jih osebno sploh ne poznajo (in so zato toliko bolj pogumni kot v resnici) in zmerjajo "?efurje" ki to niso... Mi je ?e ?al, da sem ti dal link od Fabija, ?e ga sam ne zna? najdt je ?e tako bolj ?alostno...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No in vendar se tudi nove Mazde tunajo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani