Skoči na vsebino
CAI
Napisano

Lih sm razmi?lov ?e je mo?no da je men poraba posko?ila,, kr precej odkar mam CAI gor? kr sm na polovici tanka pa sm naredu 150 km kr pomen da bom meu porabo cca 4 litre vi?jo se pravi okoli 12-13 je to mo?no?a lahko motor s CAI-om dobiva preve? zraka? danes so mi namre? ko sem stal na semaforju in sem dal v ler, spustil sklopko obrati padl skor na mejo, da bi avto crknu pol so se pa dvignl na normalno raven. ko sem se pa parkiral in pustil te?t mal je blo pa vse normalno.

 

Ja lej, ?e bo? ti??al, da se dere normalno da bo ve?ja poraba, ?e se bo? pa normalno vozu, pa nebi smel bit ve?je spremembe ;)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektri?na turbina
Napisano

Ja to pa ne razumem to?no vpra?anja. Ker mapira se glede na tlak v motorju in pa temperaturo zraka. Torej ?e ima? turbino na 1 bar in kompresor na 1 bar pa enako temperaturo zraka je mapa na tem mestu enaka. Torej je poraba enaka.

 

V praksi pa je tako da kompresor dela ?e na nizkih obratih motorja z maksimalnim tlakom kar turbina ne dela. Mapira se pa tako da se vbrizg ve?a z obrati in pa z tlakom oziroma gasom in glede na to dolo?a? ?as oziroma duty cicle odprtje injektorjev.

 

Torej lahko z kompresorjem vozi? v vi?ji prestavi na ni?jih obratih kot pri turbini ker ima? tam ?e veliko ve?ji navor proti turbo in tako lahko vozi? z veliko ni?jimi obrati recimo v klanec in s tem pri?para? na gorivu...

 

Zanimivo, nekateri pravijo glih kontra :whatever: TNX za odgovor, bomo v prihodnosti vidl, ?e bo kej tajga, ampak bo najbr? 170KM kr dovolj :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektri?na turbina
Napisano

zakaj je turbo bolj?i?

 

Ena tabelca ki na kratko ponazarja razlike med polnilniki:

Objavljena slika

 

Sam pravim da je turbo bol?i ko gre? nad 2 bara. Pa ?e to je potem vpra?anje kak?na bo turbo luknja.

 

Prednost turbin je res to da so cenej?e in da jih pri nas montira ?e marsikdo.

Sam sem zmagal tekmovanje KOE v stock street klasi z kompresorjem proti konkurenci kateri so vsi meli turbo.

 

Pri kompresor predelavah ni treba spreminjati izpu?nega sistema kar je tudi prednost.

 

Kak?na je pa razlika v porabi goriva?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Butasto vpra?anje ampak mogo?e se pa da..
Napisano

js mam vse razen amortizerjev, amortizerje ma pa ?e Mitja_MX6 ;) tak da rendy, ?e te zanima podvozje ti ga dam po isti ceni kot sm js dal zanj, ker ga nebom rabu, ker bom zamenju avto ;)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Butasto vpra?anje ampak mogo?e se pa da..
Napisano

mam ?e eno upra?anje in sicer glede pest. Pa?ejo od MX-3 na 323F GT, zanima me namre? zato, ker bi se res z zlo te?kim srcem odpovedu tem felgam.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Najgrši "voz" vseh časov?
Napisano

men je pa 121 good. ;D

 

323F BJ je proti 323F BA major fail..(oprostite mi vsi 323f bj userji)

?eprav mamo tut pri nas doma eno BJ se glede oblike strinjam (va?no da dela tak ko mora :bravo:), res mi je ?udno, da niso ostal v podbnem stilu kot je bla 323f BA.

 

121 mi spredi ?e nekak potegne, uzadi je pa obup.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poceni deli in ideje
Napisano

?e se bo kdo slu?ajno ?e kdaj ubadu z V6 swap oz. karkoli mu bojo te informacije prov pr?le

 

http://www.imazda.com/forums/showthread.php?t=13617

 

(?e se vam zdi, da sm dal v napa?no temo, admini prestavte ;))

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Butasto vpra?anje ampak mogo?e se pa da..
Napisano

Kupi? jih in da? kak?nemu drejarju postru?iti na ?eljeno dimenzijo.

 

Fanta vaju bo treba peljati s pristnim 2,5 V6 strojem. B)

 

Od Mitje bo res ornk zverina okrog 400HP :bravo:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Butasto vpra?anje ampak mogo?e se pa da..
Napisano

:bravo: U glavnem najprej podvozje potem pa si vzet ?as in ?e motor. Si pa pravilno dojel, zakaj bi dajal 2.0 ?e lahko da? 2.5. B)

 

u bistvu bo treba noter postavit najprej motor, da se vidi kaj ?e rabimo, da se podvozje dokon?a, problem je namre? v vezni steni, ker ne vemo to?no ali bo pasala ta, ali jo bo treba dobit od F-ke.

 

Najraj?e bi to ?e kr takoj mel zrihtan, ?e bolj me je vzpodbudil, ko je Mitja zalavfu svojo MX-6 :danzoman::ouje:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Butasto vpra?anje ampak mogo?e se pa da..
Napisano

A smo te tolk sprovocirali, da bo? iz principa naredil 323C V6? :P

BTW Deeyan mogo?e bi lahko spotoma ko menja? tudi ti iz oilona naredil pu?e. Pomoje ti ne bo ?al, ker bo? imel vsaj oreng narejeno in fiksno. B)

 

Ni to glih iz principa, dolg sm premi?ljeval a bi al nebi, na konc sm se odlo?u, da bom, pri Mitji sem dobil ogromno pametnih nasvetov (hvala Mitja :notworth: ), Symon si me pa prepri?u v to, da namest 2.0 dam noter KL-ZE :D Kar se pa pu? ti?e, pa ?e mam ?as, nebo to gor zmontiran kr iz dons na jutr ;) reku sm, da bo motor noter drugo leto takle ?as ?e noter, zdej se pojavlja dilema, lahko prej, lahko pa tut kasnej, vse odvisno od financ in ?asa ;) Zavedam se, da bo v projekt ?lo ogromno denarja, ampak, ?e nekaj dela? z veseljem to niti ni tolk pomembno :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Butasto vpra?anje ampak mogo?e se pa da..
Napisano

Hvala Symon za informacije ;) Za 323f-ko res ni, sem pa videl da imajo tudi univerzalne.. nekaj se bo ?e zrihtalo :D

:bravo: za 1x niti ne rabim imam komplet od 2. f-ke. ?e se ne motim je tudi pri gt-jki podobno zadaj podvozje, razen diskov 5ih ?ravfov in podobno. Bo? povedal k bo? imel oba podvozja dol :P

 

bom dal gor fotke obeh za primerjavo ;)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Butasto vpra?anje ampak mogo?e se pa da..
Napisano

pri men je pa roba kon?no doma :bravo: Nidhoggr, ti pa ?e bo? rabu kak del iz podvozja (od 1.5) pa povej (informativno, zadnji konec je pri C-jki isti kot pri F-ki, spredi je pa druga?e, ampak se da skombinirat)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.