Lih sm razmi?lov ?e je mo?no da je men poraba posko?ila,, kr precej odkar mam CAI gor? kr sm na polovici tanka pa sm naredu 150 km kr pomen da bom meu porabo cca 4 litre vi?jo se pravi okoli 12-13 je to mo?no?a lahko motor s CAI-om dobiva preve? zraka? danes so mi namre? ko sem stal na semaforju in sem dal v ler, spustil sklopko obrati padl skor na mejo, da bi avto crknu pol so se pa dvignl na normalno raven. ko sem se pa parkiral in pustil te?t mal je blo pa vse normalno.
Ja lej, ?e bo? ti??al, da se dere normalno da bo ve?ja poraba, ?e se bo? pa normalno vozu, pa nebi smel bit ve?je spremembe
Ja to pa ne razumem to?no vpra?anja. Ker mapira se glede na tlak v motorju in pa temperaturo zraka. Torej ?e ima? turbino na 1 bar in kompresor na 1 bar pa enako temperaturo zraka je mapa na tem mestu enaka. Torej je poraba enaka.
V praksi pa je tako da kompresor dela ?e na nizkih obratih motorja z maksimalnim tlakom kar turbina ne dela. Mapira se pa tako da se vbrizg ve?a z obrati in pa z tlakom oziroma gasom in glede na to dolo?a? ?as oziroma duty cicle odprtje injektorjev.
Torej lahko z kompresorjem vozi? v vi?ji prestavi na ni?jih obratih kot pri turbini ker ima? tam ?e veliko ve?ji navor proti turbo in tako lahko vozi? z veliko ni?jimi obrati recimo v klanec in s tem pri?para? na gorivu...
Zanimivo, nekateri pravijo glih kontra TNX za odgovor, bomo v prihodnosti vidl, ?e bo kej tajga, ampak bo najbr? 170KM kr dovolj
js mam vse razen amortizerjev, amortizerje ma pa ?e Mitja_MX6 tak da rendy, ?e te zanima podvozje ti ga dam po isti ceni kot sm js dal zanj, ker ga nebom rabu, ker bom zamenju avto
323F BJ je proti 323F BA major fail..(oprostite mi vsi 323f bj userji)
?eprav mamo tut pri nas doma eno BJ se glede oblike strinjam (va?no da dela tak ko mora ), res mi je ?udno, da niso ostal v podbnem stilu kot je bla 323f BA.
U glavnem najprej podvozje potem pa si vzet ?as in ?e motor. Si pa pravilno dojel, zakaj bi dajal 2.0 ?e lahko da? 2.5.
u bistvu bo treba noter postavit najprej motor, da se vidi kaj ?e rabimo, da se podvozje dokon?a, problem je namre? v vezni steni, ker ne vemo to?no ali bo pasala ta, ali jo bo treba dobit od F-ke.
Najraj?e bi to ?e kr takoj mel zrihtan, ?e bolj me je vzpodbudil, ko je Mitja zalavfu svojo MX-6
A smo te tolk sprovocirali, da bo? iz principa naredil 323C V6?
BTW Deeyan mogo?e bi lahko spotoma ko menja? tudi ti iz oilona naredil pu?e. Pomoje ti ne bo ?al, ker bo? imel vsaj oreng narejeno in fiksno.
Ni to glih iz principa, dolg sm premi?ljeval a bi al nebi, na konc sm se odlo?u, da bom, pri Mitji sem dobil ogromno pametnih nasvetov (hvala Mitja ), Symon si me pa prepri?u v to, da namest 2.0 dam noter KL-ZE Kar se pa pu? ti?e, pa ?e mam ?as, nebo to gor zmontiran kr iz dons na jutr reku sm, da bo motor noter drugo leto takle ?as ?e noter, zdej se pojavlja dilema, lahko prej, lahko pa tut kasnej, vse odvisno od financ in ?asa Zavedam se, da bo v projekt ?lo ogromno denarja, ampak, ?e nekaj dela? z veseljem to niti ni tolk pomembno
Hvala Symon za informacije Za 323f-ko res ni, sem pa videl da imajo tudi univerzalne.. nekaj se bo ?e zrihtalo
za 1x niti ne rabim imam komplet od 2. f-ke. ?e se ne motim je tudi pri gt-jki podobno zadaj podvozje, razen diskov 5ih ?ravfov in podobno. Bo? povedal k bo? imel oba podvozja dol
pri men je pa roba kon?no doma Nidhoggr, ti pa ?e bo? rabu kak del iz podvozja (od 1.5) pa povej (informativno, zadnji konec je pri C-jki isti kot pri F-ki, spredi je pa druga?e, ampak se da skombinirat)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja lej, ?e bo? ti??al, da se dere normalno da bo ve?ja poraba, ?e se bo? pa normalno vozu, pa nebi smel bit ve?je spremembe
Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂)
Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani