To je nekje normalno saj se material pri ohlajanju kr?i in zraven se lahko sli?ijo tak?ni ?udni zvoki, ki utihnejo ko se zadeva ohladi na temperaturo okolice. V katalizatorju je to lahko ?e bolj o?itno saj ima? notri razli?ne materiale, ki se pri enaki temperaturi tudi razli?no raztezajo in kr?ijo.
P.S. sicer so pa res bruh bruh tile afteki... sam ta bongo je pa zakon....
Tole sem jaz zajebal - Fiat Albea sem mislil... tud tolk domi?ljije nimajo, da bi si vsaj spomnili bolj izvirnih imen.
No tud Seati niso glih vi?ek lepote ?e bolj butasto pa je, da so si tanovi podobni kot jajce jajcu (Altea, Toledo in Leon)
Trendi oblikovanja v zadnjem ?asu gredo nazaj namesto naprej. Audiji so si vsi podobni razen po velikosti tako, da bi namesto ?tevilk lahko uporabljali kar oznake za konfekcijo S (A2), M (A3), L (A4), XL (A6), XXL (A8). Isto po?nejo tudi pri VW, Peugeotu, Renaultu, ...itd.
?e dobro da si nekateri ?e vedno "upajo" tako kot recimo pri Hondi s Civicom
Druga?e v Evropi pri novih avtomobilih se mi zdijo grdi Nissan Micra, nekaj stvaritev od Ssangyonga, Renault Megan, Fiat Altea, WV Fox pa ?e kaj bi se na?lo.
in en in drug sta grda, da boh pomagi... please ne to gor dajat ker pol vse skupi zgleda kot kak?en ciganski ?apmobil...
Off topic:
Tedi pa si ti ziher, da si pravi avto kupila, ker imeti Mazdo MX-5 pomeni, da s sabo ne bo? veliko prtljage tovorila kar se sicer nekako ne sklada s splo?no ?ensko potovalno filozofijo (drage dame brez zamere prosim).
Zdaj samo ?akam, da bo? naslednji topic za?ela z besedami "...koliko stane vle?na kljuka za MX-5" oz . a obstajajo roadsterji v karavanski izvedbi in s petimi sede?i. Aja pa na diesel motor in prednji pogon ne pozabit
Upam, da nisi u?aljena, ker se malo hecam ampak z roadsterjem si kupila poleg veliko plusov tudi precej minusov s katerimi se bo? morala sprijazniti al pa kupit ?e en avto za prevoz prtljage
OK saj, ?e je tud samo pol litra prihranka se ti investicija povrne tam nekje pri 22.000km pol si pa na bolj?em. Pri men prej kot v pol leta ampak ?e vedno je tukaj en velik ?e.
ne ne ... to rabmo enega, ki je na cesti in ima pribli?no konstantno porabo skozi ?as, ker edino tako, se da videti razliko.
Jaz znam tud tako peljat, da bom imel porabo ?ez 9 litrov - no sweat potem pa tole nataknem in vozim normalno pa bo prec tri litre razlike. Zato rabimo enega, ki bo resni?no realno pretestiral to zadevo z enako vo?njo.
Je pa res, da sem imel minimun 6.08l/100 tako, da ?e bi pri?el na porabo pod 6 litrov (kot mo?ak iz Ptuja) potem je zadeva absolutno vredna svojega denarja.
No super... Symon ima? ?ast, da sproba? in pove? ugotovitve (kolk ?asa rabi?, da naredi? 2.500km?)
Dragan, lepo da si se oglasil in malce razsvetlil nas skeptike.
Imam dve vpra?anji in sicer kak?na je ?ivljenska doba teh "magnetkov" in kak?en je fora v tem, da ?e ni pri?akovanega efekta, da zavrti? magnetke na cevi za 90 stopinj - ja, a molekule vejo v katero smer so obrnjene in kaj je zgoraj in kaj spodaj :ne vem:
aja... pa ?e eno vpra?anje: zakaj je potrebno resetirat ra?unalnik pred vgradnjo saj naj bi se ta sam med delovanjem itak prilagajal na vrsto goriva in na?in izgorevanja.
Ne vem... te?ko sicer komentiram zadeve, ki je ne poznam vendar kot "zunanji" opazovalec lahko vidim v tekstu cel kup nedoslednosti. Zanimivo je predvsem to, da se rezultati pojavljajo ?ele po 2.500 oz ve? prevo?enih kilometrih - zakaj? a zato ker skoraj nih?e ne bo naredil 2.500 km v osmih dneh kolikor je zakonski rok, da vrne? izdelek, ?e ti ne ustreza in ti morajo vrniti denar.
Tole razno zama?evanje in odma?evanje, ki lahko povzro?ajo motnje v delovanju je tud izjava brez neke trdne podlage. "Magnetek/resonator" ureja strukturo ogljikovodikovih verig in jih lomi na manj?e - kemiki please help - a je to sploh mo?no.
In za na konec glavni pomislek - ?e od prvih energetskih kriz se vsi (zavestno ali podzavestno) trudijo z zmanj?evanjem porabe goriva pri motorju z notranjim izgorevanjem. In ?e se poraba kot navajajo zmanj?a za 13% to pomeni pri povpre?nem avtomobilu skoraj liter na 100km. In ?e je to res potem bi bil to prodajni bum in vsi bi samo o tem govorili. Pa ?e zeleni bi ga hvalili na vse pretege saj zmanj?uje koli?ino ?kodljivih snovi v izpuhu za 58% pa ?e subvencioniran bi moral biti s strani dr?ave. Tako pa....
Ampak tole so moji pomisleki - brez da zadevo stestiramo in realno ugotovimo kako je s porabo ne bom dal svoje sodbe. OK, kdo se javi za testnega kozla ...eheemmm... mislim zaj?ka.
Blokada ni domena Hondasev, ampak voznikov, ki jim nekaj manjka v glavi in radi unicujejo svoj avto.Prosm mal bl pravilno izbiraj besede...ko sem si sam lastil Hondo ni na mestu niti enkrat pela blokada, mam tut prijatle s Hondami, in ravno tako nihce ne pocne tega.
Sem razmi?ljal ali sploh kaj napi?em al sem raje tiho in si mislim svoje. Ker pa vidim, da sem te osebno prizadel se ti opravi?ujem, ?eprav bi bilo tudi s tvoje strani dobro, da moje prej?njo pisanje ?e enkrat prebere?. Namre?, nikjer nisem napisal da to velja za vse lastnike Hond. Se pa strinjam, da je to v glavi voznikov in je pa tudi res, da Honde zelo ?islajo mladci s podivjanimi hormoni in kadarkoli sem bil v bli?ini, kjer se le ti zbirajo (recimo mobikrog) so blokade pele svojo pesem in ko sem se naredil neumnega in vpra?al zakaj to po?ne je bil odgovor "zato ker je cool in ker ima VTEC tako dober zvok pri blokadi" ... in kaj naj na to re?em, men je tole itaq butasto se pa ta fenomen "blokade" v veliki meri najbolj ohranja v dru?bah voznikov Hondinih vozil in to predvsem pri tistih vozilih, ki imaj za sabo 10 ali ?e 15 let. Novej?ih verjetno vozijo precej pametnej?i ljudje, ki jim je ?koda svojih vozil in ker vejo, da to izgleda butasto.
Da ne bo neke diskriminacije - enako butasti so razni burnouti (motoristi?ni sploh) ?e bolj pa, ker doti?ni osebki sploh ne vedo kako neumno zgledajo. Ostali jih pa seveda spodbujajo potem pa raznese kak?en motor in se mu vsi porogljivo smejijo in se kar tol?ejo po kolenih (videl na lastne o?i na zboru motoristov). "Dvorni nor?ek" pa nato s solzami v o?eh pe? domov - stupid as hell.
?e enkrat bom napisal, dane bo zamer - nikakor v to kategorijo ne spadajo(te) vsi vozniki Hond (?e zdale? ne) so(ste) pa med najbolj ob?utljivimi - hja ne vem zakaj
Da prepre?i? briasanje barve iz raznih folij je zadosti, da se ?pricne gor lak v spreju. Jaz se tega postopka poslu?ujem pri izdelavi ?lanskih izkaznic, kjer prve strani printam na foto papir. Na zadnji strani foto papirja pa je tak?en material, da se vsaka barva razma?e, ?e potegne? s prstom. No tam vzamem lak in lepo zadnjo stran po?pricam. Ko se zadeva posu?i je OK. Ljudje tiste ?lanske valajo po ?epih in tudi po treh, ?tirih letih so take kot nove.
Te avto spreje in lake lahko uporabte tudi, ?e ?elite narest belo podlago samo tam je treba bit previden, da bo dovolj prosojen.
Please, ne mi blokade omenjat, ker to je domena Honda?ev, ko na mestu nabijajo VTEC-e in so vsi sre?ni sam, da sli?ijo dddddd ddddddd ddddddd
Druga?e se mi pa zdi 7700 za ta motor malo previsoko, ker jaz sem ?e na Clarusu imel blokado pri 7200 pa se mi je zdelo previsoko saj je avto v drugi prestavi ?el 110km/h po ?tevcu tako, da ima ?lovek res slab ob?utek, da bo ?el motor rakom ?vi?gat, kljub temu, da ima mazdine korenine
@323f : sicer vem, da ti to ni v tola?bo samo sem imel na prej?njem avtomobilu podobno izku?njo in to je bil tudi eden od vzrokov da je ?el od hi?e.
Sem bil takrat tako besen, da sem mislil zagrabiti li?arja za vrat in z njegovimi obraznimi kocinami zribat barvo dol. Pa to ni zajebancija, sam se mi je model zasmilu, ker je bil pol manj?i in la?ji od mene pa bi zgledalo kot iz?ivljanje nad slabotnej?imi.
V glavnem je bila barva ?ist razli?na tako, da bi ?e barvno slep opazil razliko. Letvice je nazaj nalimal kot bi ga sred limanja zmotil mobitel - groza
Ostali del avto je za??itil ?ist lemersko, da sem imel tri ure dela, da sem spoliral meglo tam kjer je ne bi smelo biti... ?e danes sem
Lahko, da? tudi prevleke za sede?e z vgrajenimi airbagi samo na tem mestu bo? moral pustiti luknjo v prevleki, da bi se lahko airbag odprl, ?e bi bilo potrebno.
Samo pozor, prevleka ne sme biti preve? "?ivahna" da bi drsela in se premikala na sede?u saj bo mimogrede pokrila luknjo. Predvsem pa bo? imel dodatno delo, da bo? vsaki?, preden se usede? v avto, moral preveriti a so odprtine za airbage proste.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
10x, to?no to sem mislu... ne vem, men je to res huda maska
Povezava za deljenje
Deli na druge strani