Povpre?na poraba treh let je 11,05l. Morem pa priznat da mam kr mirno nogo, ne divjam preve?.
Pismo tele debate so mi vedno bolj zanimive. Ne vem kaj ga serjete s svojimi avti ampak... Jaz imam isto 2.0 z cca 140 konji pa imam porabo od 8,4-10,6 l/100km. 11 mi je avto pil le, ko sem se udele?il drag racea. Pa imam kar te?ko nogo pa imam kljub temu ponavadi pod 10 litrov razen izjemoma (zadnji tank naprimer, ko je bil avto na servisu in se je ?el bratranc "mal" peljat )
Ne diplomirat To je ravno tako lahko amortizer! To se je zgodilo na na?em Sunnyu. Sicer je bil morebiten krivec udarec v podvozje in za mogo?e kak mm zvit cilinder ampak vseeno. Ko si avto prijel za blatnik in potegnil gor, je ostal kar gor, ko si ga pritisnil dol je bil spet na normalni poziciji.
Hehe v vsem ima? prav edino nekaj me zanima. Ali si se pozanimala koliko stanejo novi? Obnavljanje je ponavadi cenej?e pa ?e kak?no leto ali dve ima? garancije.
Freeflow je to, da ima prost pretok, torej direkten in brez (nepotrebnih ) prekatov. In kdor je sli?al zvok od Tichove MX-3ke ve, da je zelo tiha dokler ne zahodi in pride v obrate. Ni eden tistih loncev, ki se derejo pri 2500 obratih in se ne more? peljati 100km z njimi. Je pa najbr? res, da je sam celoten izpu?ni sistem tudi zelo pomemben za kakovst zvoka.
@ReDevil: Te?ji avti SE posedajo to ti lahko kar nekaj lastnikov (predvsem dizlov) pove.
Bbilder, rekel sem ti za H&R vpra?aj v A3Mu. Niso dosti dra?ji kot Apex ?eprav 193? za Apex se mi zdi visoka cena, si prepri?an, da ni to rekel za H&R? :ne vem:
EDIT & PS: Celo Vseved ti lahko pove, da so delali teste vzmeti in so bili Apex fedri mehkej?i kot serijski.
?im je malo te?ji se radi posedajo res je. Pa si vpra?al, ?e imajo H&R za tvoj avto v A3M? Mene so pri?li cca 200? z gotovino. Pa je le znamka z ve? pedigreja kot Apex.
Bi kaj pridobil na moji ma?ini, ?e ji dam glavo ni?at, al pa ?ip notr?
Dobil kakega konja. ?ipanje na neturb?u, ki ni FUL navit ne da prakti?no ni?, oziroma se ne spla?a. In kak ?ip ti to misli??
Znanc je omenu, da se dobijo ?e neki valji ?udni, ki naj bi tud pripomogl k izbolj?avi.
WTF???
Glede na to, da je ma?ina 1.5; 16V, pa ma tistih svojih 90KM?
Dosti takih nas je bilo, ampak vsi smo dojeli da se iz tega motorja ne spla?a kaj dosti ven vle?i. Na?eloma bi lahko dal delati izpu?ni sistem s klektorjem vred, CAI, ni?al glavo, jo poliral ampak potem bi bil rezultat preko 1000? dela in materiala za 10 konjev.
Pravilnik ne obravnava vozil, katerih odobritev predelave vgradnje zatemnitev folij je bila izvedena pred uveljavitvijo pravilnika. S tovrstnim vpra?anjem se boste morali obrniti na pristojni organ, ki je odgovoren za posami?no odobritev vozil; to je v danem primeru DRSC (Ministrstvo za promet - DRSC).
o zatemnjevanju stekel govori Pravilnik o zatemnjevanju stekel (Uradni list ?t. 82/07), ki velja od 25.09.2007 in eksplicitno predpisuje dovoljene meje zatemnjevanja.Vozila, ki imajo vgrajene folije in le-te tudi vpisane v potrdilo o skladnosti se lahko uporabljajo, ?e je zatemnitev taka, kot je navedena pri vpisu predelave. V prihodnje se predvideva merjenje prepustnosti svetlobe tudi v cestnem prometu in na tehni?nih pregledih. Ko bo taka kontrola uvedena, bodo dovoljene na vozilih samo folije skladne s Pravilnikom.
Lepo pozdravljeni;
Neee, ni res. Ali pa jaz ne dojamem napisanega. ?e si dal temniti eno leto nazaj, notri je vpisano, da ima? 10% prepustnost in bo meritev to pokazala ne bo te?av. Razmi?ljam pa, da dandanes ima prakti?no VSAK avto kak procent zatemnitve serijsko. Doda? ?e takrat dovoljenih 10% in dobimo naprimer 12% nakar pogrne?, ?e je policaj zate?en. ?eprav mislim, da bi se to ?e dalo pogovoriti.
Je pa zanimiv podatek, da bodo za?eli meriti na cesti. Do sedaj so tehtali tovornjake, preverjali gorivo. Kaj sledi? Mogo?e takoj?nje merjenje izpu?nih plinov, celoten pregled (predelav, svetilnost lu?i...) iz strani za to pristojnega policista/pomo?nikov na cesti??
montiraj pa re? da ?e ni nobedn te?il, sam kaj ti pa lahko zate?ijo pa kake so sankcije ?e zate?ijo pa nwm :ne vem:
No zato pa ne govori, ?e ne ve?.
Da se preko vez ampak kot vem je to nelegalno.
Moti jih zaradi ostrih robov, ki so lahko nevarni pe?cem.
Jeba je tko pa? je. QWERTY ker si pa car pa se bo? vozil v ilegali pa kar pripravi 400? za kazen pa odvzem tablic itd.. pol bomo pa vidli koliko ?asa se bo? vozil. Z nekaterimi stvarmi se je pa? treba sprijazniti. In mimogrede razlika je med tunanjem in stylanjem. ?e bo? tunal motor itak ne bo? mogu homologirat ampak se da zrihtati, da se ni? ne vidi, ?e bo? pa stylal bo pa vsak policaj videl in mu bo padlo v o?i.
vse ti ne bomo k riti prinesli. ?E bi malo pogledal forum bi vedel in za Torstorma in bi ga na?el.
Jajca ma? kva ho?e?, Clioti te prehitevajo ja. Hec. Brezveze se zaradi teh 10kmh sekirati sploh.
Ti Mazda2 se pa tut malo umiri otrok nesre?en, samo to zna? jamrati kako koga dol po?i? pa da drugi nomajo pogojev. Otro?e, a mora? res tako zdraviti manjvrednostne komplekse.
Oh ja, kje so ti nedol?ni ?asi ko sem mislil, da bom z 1,1 ali 1,5 mlin?kom najhitrej?i. Pa da bi ga natunal pa tako naprej. fantje ?e rabite ve? konjev je dobro imeti ?e v ?tartu nekaj konkretnega. Prej ali slej vsak to dojame. Meni so lep ?as to govorili pa sem si mislil svoje ampak na koncu sem dojel, da ve?ja registracija ni ni? v primerjavi z vlo?ki ki jih je treba zmetati za toliko konjev.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani