Skoči na vsebino
slabe lu?i na mazdi 323f
Napisano

Pa daaaaaaaaaaaaaaaj Bo?tjan povej bol po kme?k madona, da ?e hribusi zastopmo kj!!!

 

Kaj je prednost tega poliolikarbonsolata!!? :P

 

?e sne?i se pri navadnih ?arometih toi.......................tam pa zdrsi???

 

Polikarbonat ali oznaka PC, to je plastika ki se uporablja namesto stekla na lu?eh, je bolj odporna na udarce od stekla, la?ja in sneg se ne nenabira gor tako kot na staklenih, ker ni tako hladna kot steklo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup
Napisano

oo hudo...

kaj je pa tist padec pri cca 4900rpm??

a bos tole vzel s sabo na aprilskem srecanju? :)

 

Nebivedu kaj je blo. ?zmeden?

V nedelo ka pa vem-mogo?e. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup
Napisano

En hiter test, na parih metrih suhe ceste. Te?a ni ravno prava, se greva jutr s suckerjem stehtat, da bodo realni podatki.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

slabe lu?i na mazdi 323f
Napisano

2x sm ?el spucat iz lu?i sneg dol, pol pa sm vozil z dolgimi!!! :bravo:

Kako imajo pa to orginal Xenonke urejeno!!!

Ali imajo gretje ?arometov!!!???

 

Ne kompletna lu? je iz polikarbonata in ne stekla.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup
Napisano

Pa je isto treba vedeti koliko tehta avto? :unsure:

Glej, da bo? imel tole ?arobno ?katlico, ki zna ?arati na naslednjem sre?anju! :bravo:

 

Itaq, da je treba vedeti TO?NO TE?O avta in voznika pri meritvi. Druga?e so rezltati lahko zelo ?udni.

 

 

 

 

Kdo pa prav da pridem ? :blink:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup
Napisano

Samo kolk ljudje ne verjamemjo da to deluje, eni gledajo kot da je ?katlica ki zna ?arat :P

 

Pri temu lahko samo 1 run naredi? pa ti ?e poka?e konje in navor, spotoma pa ?e pomeri od 0-100 km/h + 402 m in ostale zadeve o kateri se nam tud sanja ne.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup
Napisano

meni ?e zaj ni jasno kako stvar deluje preko v?igalnika :unsure:

 

ampak glavno da deluje :bravo:

 

Jebesh kako deluje, va?no da deluje.

 

 

 

Druga?e pa ?ez v?igalnik dobi tok, da sploh deluje, pote pa spotoma ?e ka?e obrate motorja. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup
Napisano

pr mojem se meri na kolobarje pri drevesnem deblu!!!! :hohoho:

 

sam res kaj rabis AC ce pa lah cez center LJ przges!!! :blink:

 

:D

Pol sploh ne rabi? G-techa, ker itaq dobi? sliko s podatki domov.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup
Napisano

Zdj pa hitr na AC stesterat :D

 

Za testiranje NE rabim avtoceste. :P

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup
Napisano

Testiral ?e ni?, samo malo sem s?ekiral navodila in ostalo.

Slika 1 - Samo zadevo proizvaja. <_<

Slika 2 - Direktor je (nekam doma?e zveni) :D

Izdelujejo pa kitajci. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup
Napisano

na ebayi se dobi stari g-tech

 

Jaz imam pa popolnoma novega G-Tech pro RR doma. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda mx-5 '96
Napisano

To pomeni da ho?e? iz nje stisnit 25 KM kar je kar veliko, da bi bilo ?e varno in poceni.Prvo lahko menja? kolektorje,pove?a? Fi izpuha z tem bo? pridobil 10-15KM Max. Potem pa poseg v motor kar je ?e malo bolj tvegana zadeva.Malo glavo obdelat kak?ne druge odmi?ne,druge bate....Ra?unaj da ?e bi hotel stisniti toliko konjev iz tvojega motorja pod 1000 eurov ne pri?akuj.Na?alost je ta hobi tako drag <_<

 

Dream on. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup
Napisano

Upam da bo za Mazda?e kaj ceneje?! :D Ko bomo ?li na dreg da bi ga rental :bravo:

 

Vse se bomo zmenl, tasatraga G-Techa, ne delajo ?e cca 5 let(upam da se ne motim), kje bi ga dobil pa nebi vedu.

 

Druga?e pa bom naslednij vikend(upam) testiral, na suckerju.Najprej z zimskimi kolesi potem pa ?e z letnimi, da vidim razliko.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup
Napisano

Fantje mislte si kar ho?te, kaj je bol? in kaj je cnej? in kaj je bol to?n, js sem probu star G-Tech in zdej bom ?e novga in me ba? zaboli ?e bo 0,1 al pa 0,2 sekunde razlike, kdo pa prav, da vedno ?altam enako hitro ?

Natan?nost je pa taka, kolikor si ti natan?en-to?en pri vna?anju podatkov, toliko je natan?na meritev, tega pri valarjih ni, samo je pa 1 meritev 1/3 g-techa, pol pa sami zra?unajte, ?e se spla?a, 2X peljat na valarje, recimo 1X z originalnim zra?ni filtrom in 1X z zamenjanim("?portnim"), ali pa drugimi kolesi, ali pa drugim izpu?nim sistemom, ...

 

 

Toliko v razmislek ....

 

 

 

 

 

Tako da jaz ga dobim, ?e bo koga zanimal, bomo pomerl, druga?e bom pa dirka?em rental.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup
Napisano

Upam da bo zadewa v 8-9h dneh doma in v pogonu. :danzoman:

Malo me skrbi da nebo carina kej bluzila, ?e pa ?e pa se bo zadeva podra?ila za cca 10% :( .

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda alu plati??a
Napisano

celo nisem edini k mam tak zaje.... razmerje vijakov :blink:

 

Ne jamraj, ti ma? 5 (pet) vijakov-matic. To ni problem to je looksoz, la?je dobi? litke ve?jih dimezij, kot pa s 4 vijaki.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

styling xedoske9
Napisano

eee... ja neki tacga

a pol to pomeni da se moram vsaki? pelat z v?ganim ventilatorjem :ne vem:

 

Ja itaq.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

styling xedoske9
Napisano

saj nimam na kro?enje zraka na?timan pa tudi klima mi ne dela <_<

ampak res se nenormalno rosi ne morem se pelat ne da bi mel vklopljen ventilator

 

?e ventilator ne laufa, pol zrak ne kro?i. Je tako ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda dobila opornico
Napisano

jst ne razumem kaj ti pomaga ta strut bar sramezljiv

 

To je zato, ?e pichko da? na desno stran sprednjega pokrova motorja in jo "?ge?", ti potem ne zjebe optike, ?e pa tega ni pa mora? potem delat opiko. :(

 

 

 

 

 

 

ps. Pa da nebi slu?ajno verjel. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

styling xedoske9
Napisano

mam ?e en problem ko me ful moti namre? rosenje stekel

?im je malo hladneje ali pa da ve? ljudi sedi v avtu ali pa ko de?uje se mi stekla

nenormalno hitro zarosijo <_< imam na sumu da je mikrofilter kriv za to

samo preden se odlo?im za nakup novega raje vpra?am za podobne izku?nje

da ne bi bilo mogo?e kaj drugega krivo

pa da malo pomagam ni vode v avtu tako da nikjer ne spu??a

 

lepo prosim ?e lahko kdo pove ali je mogo?e kaj druga krivo ali je res samo mikrofilter

 

Model izklopi kro?enje zraka v notranjosti in vklopi klimo, pa bo ql. (pa ni treba dajat na hladen zrak, kar na toplo pusti)

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda dobila opornico
Napisano

?astna monta?e,?astna udele?itev ,?astno odtvoritev in ?astno ga bomo na ta ?asten ra?un pili!!! :bravo:

PRIDEM!!!

Vsestranski mo? Yavarye nice work, kot vedno in kvalitetno kar gre z njegiovih rok :rispekt:

 

Nisde ......mazda se mi ?e smili ko bo mogla ?ez ovinke letet :hohoho:

 

Model, bos ti tud kej naredu v tej smeri ?

Jaz mam doma se eno stango od xedosa za predelat. :ouje:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

styling xedoske9
Napisano

aja... Marko neki sem te pozabu upra?at na sre?anju glede tiste diagnoze

?e se spomni? ko si reku da se da to kr z ?arnico sprobat

ka bi si lahka vzel 5 minut cajta pa mi to malo podrobneje opi?e?

midva z mehanikom ravno ne vema kak bi to deloval

 

LP

 

UUUUU To je pa ZAJEBAN ! :D

 

HOW TO.. READ MY V6 ENGINE CONTROL UNIT'S ERROR CODES.

 

Here is how to build an easy and cheap ECU error code reader for your V6 engine.

 

Required items: Buy 6 inches (about 16 centimeters) of insulated cable, preferably with a 2.5mm solid core and a non-flashing 12V-LED.

 

Step 1: Open the hood/bonnet and locate the black oblong diagnostic connector behind the battery with the word "DIAGNOSTIC" written in raised type on the top.

Step 2: Opening the black DIAGNOSTIC connector, inside the lid is a map of the pins contained within. It is possible to scope O2 sensors and various other systems from here but we will be limited to code reading here. Locate the terminals called TEN & GND. WARNING: notice there is a B+ terminal nearby which must not be touched even by strands of wire as it is a 30A feed from the battery.

Step 3: Ensure the ignition is OFF, the parking/hand-brake is applied and the gearbox is in neutral.

Step 4: Take a piece of insulated wire, around 2.5mm and strip off 1 centimeter of insulation from each end and form it into a loop. Solid wire is preferred.

Step 5: Connect this jumper-hoop across the connections labled GND & TEN. Ensure no other connectors are joined and no strands are wandering about if stranded wire is used.

Step 6: Connect the 12V-LED to the B+ terminal, and the other free end to the FEN terminal. Ensure that nothing else is connected or accidentally connected as B+ is a 30A 12V supply!!

Step 7. Turn the ignition to ON but do not start the car, watch the LED as it flashes out any codes. If it does not flash confirm the connections, if still not flash then you have no codes stored.

Step 8. Codes are flashed out according to the lowest code first, and repeated after a pause of 4 seconds. The format is akin to morse code, in that a short flashes represent 1s and longer flashes 10s. Thus flashes of -- -- - - - - would represent a code of 24 which is common around 60k miles and is the rear O2 sensor. This is the most common cause of CELs.

Step 9. To clear codes, disconnect the negative battery terminal for 2 minutes with a door left open or apply the brakes.

Step 10. Turn the Ignition to OFF before removing the leads and ensure when removing no other connections are touched.

Step 11. If more than one code is present, it can be worth clearing all codes and then checking them again to see which are reoccuring. It is not uncommon for sporadic codes to appear under certain fault conditions, before spending money on any components other than O2 sensor or TPS (code 12) codes should be confirmed.

The error codes:

CODE-DESCRIPTION

02-'NE2' crankshaft position sensor

03-'G' camshaft position sensor

04-'NE1' camshaft/crankshaft position sensor

05-Knock sensor

08-Volume Air Flow sensor (VAF)

09-Coolant temperature sensor (CTS)

10-Intake air temperature sensor (IAT)

12-Throttle position sensor (TPS)

14-Barometric pressure sensor

15-LHO2S inactivation error

16-Exhaust gas recirculation (EGR) system

17-LHO2S inversion error

23-RHO2S inactivation error

24-RHO2S inversion error

25-Fuel pressure regulator control solenoid

26-Canister purge solenoid

28-EGR vacuum solenoid

29-EGR vent solenoid

34-Idle air control (IAC) solenoid

41-VRIS #1 solenoid

46-VRIS #2 solenoid

67-LFAN relay (1993 only)

69-ECTF sensor (1993 only)

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.