prvo si to zmontiri pas se malo vozi da ti nebo pol zal ce bos trsal amortizerje prej in ti nebo odgovarjalo v mb ti rudolf drgace strsa od 18 eur naprej je cena odvisno kolko je batnica ze kaj naceta
Hm, nvem. Ploki me je mal ustra?u, da jih bo hudi? uzel, ?e jih ne dam str?at.
so mi pri A3M-u odgovoril, da fedre NE pa?ejo na amortizerje od GT-jke, zato bom dal kr svoje tr?at, pozna kdo kajga majstra, ki to dela, pa za kolk dnarja?
Da se pohvalim kar v tej temi. Kolega, ki sem mu zrihtal in obnovil ?eljusti (od Sunnya, da je dal hlajene in ve?je diske na Micro 1,3) je bil na tehni?nem. Med levo in desno sprednjo stranjo je bila razlika v zavorni mo?i 3%. Toleranca, da te ?e spustijo ?ez je (da je odstopanje manj?e kot) 30%. Je pa imel zadnje bobne fucked up in ni pri?el ?ez, so mu to zrihtali in zdaj se ustavi bolje kot marsikateri drug avto.
za bremze je pa moj father tut full aklih, smo ?li zadn? Daihatsuja registrirat (na mestu je stal dobrih 7 mescev), je na tehni?nem sam za?uden gledu kok so grable pa ?e nove diske pa plo??ice sm takrat ubavu, ko sm ga kupu.
To ni ker bi bil avto redek. To je zaradi starosti in nimajo neke zaloge, kot recimo pri novej?ih avtomobilih. Recimo pri technoracingu sem jaz naro?il vogtland fedre in sem isto moral pla?ati avans, da ne bi oni đabe naro?val iz nem?ije (v mojem primeru), oz. odkjerkol naro?ajo fedre.
v bistvu tak ja, no js sm se pa na koncu odlo?u za H&R
Hobi, google, izku?nje, pa se nabere marsikaj. Da se pohvalim, sem ravno ta vikend spet ene ?eljusti obnavljal, zmontiral jih bo pa ?e lastnik na svoj dirkalnik (dobesedno - dela nekaj za avtoslalome in podobno). Slike sem dal na linke ker so malo velike (last lastnika ?eljusti).
Potem sem snel ven batek in vse o?istil, dal batek nazaj z novimi gumicami, razmastil celo ?eljust in po?trihal. Ok, ?trihal je lastnik, ko sem jaz ?e ?istil. Medtem sem tudi s?istil vodila.
Nato smo lepo sestavili ?e vodila in ?eljusti so laufale kot nove, pa tudi izgledale so tako. Za srebrno barvo sva se odlo?ila ker ni ziher, ?e se ne bo z njim fural tudi kdaj po cesti, pa rde?e preve? sevajo, ?rne high-temp pa nimam na zalogi.
Deeyan amortizerji so zelo verjetno od GTke tr?i. Vsaj pri ve?ini znamk je tako. ?e fedri pa?ejo pa sam preveri. Na kak?ni Eibach, H&R strani, ?e so za GT in navadne 323F BA drugi fedri. Simpl.
glede na to se mi zdi, da je za BA ?asijo vse isto :ne vem:
Nidhoggr, tut sam sem na lovu za 1.8 ma?ino, ampak ne duha ne sluha o njej, poskusu sm tut na Fordovem in Kiinem forumu, ampak nikjer ni?.
aja pa glede tega celotnega podvozja od 323GT, bi blo dost ?e bi se zamenjal samo most in peste, al bi blo fajn tut amortizerje, spra?ujem zato, ker mam naro?ene ?portne fedre, pa nvem, ?e gre to skupi s temi amortizerji, so amortizerji u bistvu sploh kej druga?ni?
Nisi edini, ki se to spra?uje. Kolikor vidim ?ele zdaj nekatere znamke dajo oreng zavore na avto (Focus, Clio, Megane RS) pa ?e to ne vse saj ima Mazda 6 (prej?nja, 1,6) glede na te?o kar majhne diske. Ima pa Mazda 3 (sploh GTA) oreng zavore.
Kot sem napisal, pri tebi je velik problem v tem, da ima? zadaj bobne in bi lahko konkretno podrl ravnovesje. Zadnja stvar, ki jo ho?e? je to, da se avto ?e bolj postavlja na nos ker ?e tako se fajn. Pa si predstavljaj trenutek, pripelje? v ovinek, zabremza?, avtu dvigne rit, namota? volan in woo-hoo iz ovinka. Zato bi rabil ?e celoten zadnji komplet kar je pa lahko oreng projekt kot je napisal Marko.
Lahko pa poskusi? samo z novimi narezanimi diski (Brembo MAX, EBC grooved) in enimi res agresivnimi plo??icami (EBC redstuff, Ferodo DS2500), novo zavorno teko?ino in goodridge cevmi. Malo kasneje se bo zadeva pregrevala, ustavilo se bo bistveno hitreje. Pa namesto meglenk spelje? ?e brake duct (hlajenje zavor) in se bo z malo sre?e bistveno hitreje ustavilo in manj pregrevalo.
sej ravn v tem je problem, bremze sm preizkusu do skrajnost (nikol ve?), pedalko sm mogu ?e do konca dol pritisnt, sm se bal da sploh nebo n? ve? prjela.
257 mm diski za 1000kg avto bojo ve? kot preve?. Ne pozabiti, da ima MX-3 V6 ve? konjev in tehta kar nekaj kg ve?. Tam se jih da pregreti, ti jih bo? te?je. V bistvu so imeli 100NX, Sunny GTi-R, Xedos 6 tako velike diske. Tako, da bo za tvojih 90 (al pa 110, ?e jih bo kdaj kaj ve?) ?isto dovolj.
Aja, js sm mislu, da govori? o MX-3 z 1.6 ma?ino, zdej mi je ?e bolj jasn, tnx za ta link. Se bom mal pozanimu kolk kej pridejo novi taki diski, bi blo pa res pametno dobit ?e zadnje, zaradi kot si ?e prej omenu ravnovesja.
?e najraj? bi pa dobu kako zbito MX-3 al pa 323F GT, ?e bi jo mel kam dat.
Ja pogleda? na linku, ki sem ga dal. 1,8 ima izgleda res ve?je, 257mm. In izgleda, da iste (so iste serijske ?tevilke!) kot MX-3 kar bi mogo?e namigovalo, da bi iz MX-3 ?eljust isto pasala na 323 BA. Ni nujno, mo?no pa je.
Luknje se da navrtati to je tamau problem. Kako misli?, da sem dal diske s 5 luknjami na avto, ki ima 4 luknje.
ja to nvem kok ma? ti to zrihtan
Sam upra?anje pa je, ?e bi bla kaka konkretna razlika med temi diski od 1.8 in 1.5
Niti ni butasto vpra?anje. Ampak jaz ga ne bi sral s takimi idejami, da bi dal zadaj diske od spredaj (namesto bobnov), spredaj pa obdr?al isto velikost. Razmerje spredaj/zadaj je z namenom tak?no kot je. Lahko bi pa probal z diski od 323F V6. Rabil bi najbr? vso napeljavo, zadnje pesto, ?eljust ter seveda v disk navrtati prave luknje, 4x100 namesto original 5 ?raufov.
@Deeyan: Isto velja zate. Od 323F GT V6 so ve?ji.. Ampak isto bi rabil kar nekaj in?iniringa ter obvezno ?e zadaj diske. Verjemi, da je bistvena razlika, ?e ima avto diske povsod ali pa, ?e ima une bobne. ?e tako se avto postavlja na nos in ima nemirno rit, ?e bi dal spredaj ?e ve?je diske bi to ?e oreng poru?ilo razmerje zavornih mo?i. Pojdi kdaj peljati kak malo bolj?i avto (z dobrim podvozjem, mimogrede), ki ima vse 4 diske in pri 100 na polno zabremzaj, potem naredi isto na svoji 323C. Verjemi, da bo? dojel v ?em je razlika.
Kolikor vidim ima 1,5 res mi?kene, sr?kane diske. 2.0 ima pa ?e 274mm kar je skoraj tako veliko kot sem jih imel na S13 ali serijsko na Cliotu (280mm) in je ?e prava stvar. Ampak v vsakem primeru bi rabil kar nekaj iznajdljivosti in predvsem eno zbito 323F GT, da zamenja? cel komplet. Kolikor gledam na tej strani ima X6 manj?e diske kot 323 GT tako, da kak?ne take variante v osnovi odpadejo. ?e ima kdo kake ?eljusti (od M6, MX-3, X6) vi?ka in preveri, ?e pa?ejo na 323 BA generacijo. ?e se ne motim je nekdo ?e dajal od Mazde 6 GT na 323F GT. Vpra?ajte Yavaryeta.
Pri nekaterih znamkah se da takole dosti zamenjati. ?eljusti iz Sunnya na Micro (234 enojni na 240 hlajeni kar je za 800kg avto ?isto dovolj, v bistvu so ve?je kot na va?ih 323 BA), ?eljusti od 300ZX (4 batne, aluminijaste, la?je) ali 200SX S14 (4 batne) pa pa?ejo na 200SX S13, vse Primere pa ?e kaj bi se na?lo in ima? spet 280 mm diske namesto manj?ih 257mm. Pri Renaultu pa pa?ejo od Scenica dizel na Cliota RS brez te?av pa gre? iz 280 na 300mm, isto je z Renault 5 in Clioti ko fantje dajajo ?eljusti od R5GT ali Clio 16V na ?vohnej?e. Pa pri VAG grupi se baje isto da marsikaj zamenjati. Skratka ?eljusti v roke pa preverjati kaj se da. Ali pa googlat.
EDIT: A lahko kak admin tole da v tuning?
a da se da iz diskov s 5 luknami nardit ven na 4, to pa nism vedu Ja druga? so pa res full majhni, se mi jih izpod felge skor n? vn ne vidi. Druga? pa mislim, da ma tut 1.8 ve?je, al se motim?
Sm se pri A3M-u zanimu za brembo zavorni sistem, ampak so rekl, da za ta model nimajo n?.
za zavore se zanimam zato, ker se ti diski pri poznem zaviranju tolk segrejejo, da moe? ?e ornk ti?at na pedalko, da ?e sploh kej prime. Enkrat sm mal posku?u sposobnosti na cesti na Marijo Reko, gor je ?lo fajn, ampak navzdol si pa nism upu ve? preve? zajebavat, takrat sm tut prvi? vidu in ?utu kaj pomeni met ABS.
Heh, zanima me ?e je mo?no da se bobne pri 323fba zamenja z diski, diski od spredaj od istega modela? Imam namre? celo podvozje vi?ka pa sem malo razmi?ljal o 4ih diskih. Sicer pa nevem kako bi to kaj pasalo vkup z ro?no zavoro..
za ro?no so pakni ?e zmer zakon. Ko smo ?e glih pri tej temi, mene pa zanima, ?e bi se dal za BA model dobit ve?je diske?
Se moram kar strinjat, da je FL model II. generacije, to je tem mislim da 2005 leta ?e dost gr?i v "rivc" kokr prej?n, pa ?e predhodnik lih ni lepotica!
men je tale model bil kr v?e?n, ravn zdej je tut moj sestri? kupoval takalo Laguno in se je pol odlo?u, da bo dal ?e par 1000? zravn in je ubavu Bemfla.
pa vse bi se nekot zgledlo ce nebi teh aftermarket lexusk gor metal hjao.. men je mela laguna II hude zadnje luci - podolgovate standardne.. facelift so totalno zajebali nos in zadnje luci.
se strinjam, tukie so edin lexus lu?i odve?, kar se pa facelifta ti?e pa tut men ni bil u?e?, kar se pa teh novej?ih lagun ti?e so pa iz modela v model gr?e oblike
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hm, nvem. Ploki me je mal ustra?u, da jih bo hudi? uzel, ?e jih ne dam str?at.
Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂)
Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani