tud jest sm mnenja d kk?n spojler al pa pragovi ne morjo slabo vplivat na vo?njo, kve?jemu lahko izbol?ajo.
edina stvar ki jo razumem so ?elezni pragovi (''podloge za noge'')...hipoteti?no ti lahko noga zdrsne na ?eleznem pragu bolj kot na gumjasti prevleki ali taki iz blaga (na tleh avtomobila). tuki jim je pou opro??enga...pol bi mogl pa prepovedat tudi razna sredstva za sijaj, s katerimi ma?ejo gumjaste pragove-to tud drsi
kakorkoli...mo?no pretiravajo s temi dodatki
No ker si glih omenil drse?e tepihe je spet dilema, ki ni hec. Kaj pa obutev, ki jo uporabljamo... razni ?evlji brez gumjastih podplatov so precej drse?i, dekleta vejo kako je vozit v kak?nih salonarjih ali pa visokih petkah (baje so celo prepovedane), razni sandali, cokle, ?pagarce in druga neustrezna obutev so veliko bolj nevarni kot pa "kovinski" tepihi.
In kdo je zdaj tisti car, ki bo ocenil, kaj je nevarno in kaj ne, ker na koncu bodo homota dobili zgolj dirka?ki ?evlji pa ?e tisti pogojno.
In spet smo pri inkasantih, ki bodo "kao" red naredili
hja na enem forumu je nekdo izjavil, da bo kmalu treba tud di?e?e smre?ice homologirat
Ampak zanimivo je da so vsi ti upedenani avtomobili vsaj tok varni ali celo bolj kot serijski in da je tu ?e en dokaz, da policajem ne gre za varnost v cestnem prometu ampak, da so zgolj inkasanti.
In to bom trdil toliko ?asa, dokler se bodo lahko po na?ih cestah vozile kripe z zlizanimi gumami, pre?rtimi karoserijami, zrabljenimi zavorami in amortizerji, ki to ve? niso. Da raznih kamionov iz biv?ega vzhodnega bloka in Juge sploh ne omenjam.
Sicer bo Don ve? povedal ampak vseeno. Zadeva zgleda takole: klasi?en (tazga mam tudi jaz) xsenon sistem ima xsenonske zgolj zasen?ne lu?i (kratke) in v drugem modulu klasi?ne (halogenske) dolge lu?i s katerimi tudi blenda? in po ?elji brez ?kode vklaplja? ali izklaplja? dolge lu?i saj kratke (xenonke) non stop gorijo.
Pri Bixenonih pa naj bi bilo takole (nisem 100% prepri?an) ampak skrbi za preklop med dolgim in kratkim snopom zgolj "zaslonka/blenda/prepreka/maska", ki fizi?no prepre?i (kratke) zgornji del svetlobnega snopa oziroma sprosti (dolge) ves svetlobni snop iz lu?i. Te lu?i niso primerne za blendad drugim avtomobilom, ?e so ugasnjene oziroma je priporo?ljivo, da se vozi? okrog s pri?ganimi kratkimi (no ja saj pri nas je to itak v zakonu) in v bistvu blenda? zgolj s tisto zaslonko, ki se spu??a in dviga.
Jst osebno jih ne prizigam do trgovine, ali trafike.
Se te kar predstavljam... temna no?, ti pa okno odprto pa ven z baterijsko svetilko sveti?, ko se vozi? proti trgovini.
Aja, zdaj pa malo bolj resno - kakor sem jaz sli?al je ?ivljenska doba cca 2000 do 2500 ur, kar bi zneslo pri pribli?ni povpre?ni hitrosti 60 km/h menjavo pri pribli?no 120.000 do 150.000 prevo?enih kilometrih. A to dr?i?
sosed ma na polotu 1.4 en ventilator, k ga je dobu kao original za tuning ne vem kere ferme, sam zgleda kao ventilator za ra?unalnik in je dal za njega 60k sit in menda se mu pozna in da gre bolje kokr je ?ov prej, mu skor verjamem k pomoje se to obnese. treba bo probat. mal sem ra?unal na ventilator od ventilacije za (traktor) k je radialni ventilator in piha k zme?an, bo treba enkrat probat in mal skonstruerat.
V bistvu je naredu slab pribli?ek kompresorju kot jih imajo Mercedesi, kjer zrak dodatno stiska v valje kompresor namesto turbine gnane na izpu?ne pline.
Voda je zgolj hladilno sredstvo in je vbrizgana zgolj v taki koli?ini, da hladi. Voda v motorju ni priporo?ljiva se pa zgodi ve?krat, da v motor pridejo razne neza?elene teko?ine - naprimer prebito tesnilo (hladilna teko?ina pride v izgorevalno komoro) pa ponavadi ni huj?e ?kode razen, ?e precej dolgo izpira bate pa pride do ve?je obrabe oziroma celo do zaribanja. Tudi ko je zelo vla?no ozra?je motor posesa ogromno vlage (vode) pa ni neke ?kode ampak ima? ob?asno celo ob?utek da avto bolj "gre".
Po moji oceni gre tudi pri tem "vodnem vbrizgu" tudi za pribli?no tak?ne koli?ine ali pa za malo ve?je kot pri zelo vla?nem vremenu.
Najprej sem se spomnil na tisto, da voda ?e za v ?evelj ni dobra ampak, da bi bila za v motor se mi ni niti sanjalo ampak na koncu je vseeno neka logika.
Nisem kemik, niti fizik a se mi vseeno zdi, da tole malce narobe razumete saj vodo ne more? kar takole enostavo razbit na kisik in vodik ?e posebej ne v motorju, kjer se voda zgolj upari.
Verjetno je ?tos vsega tega zgolj v tem, da je v valjih zelo velika temperatura, ki posledi?no onemogo?a vstop dovolj velike (volumensko) koli?ine zraka (plini se pri pove?anju ?irijo) in goriva. Z vodo v bistvu ohladimo notranjost valjev in pomagamo vstopu ve?je koli?ine zraka (se pravi v isti volumen valja ve? mulekul kisika). Zadeva ?e dodatno podkrepi turbo, ki itak vsi vemo da tla?i zrak v valje vendar ima tudi turbo omejen pritisk s katerim porine zrak v valje in nato je edina re?itev pove?ati koli?ino mulekul v istem pritisku in to je lahko zgolj v ohlajevanju plinov (vstopnega zraka). Na?eloma to nalogo sicer opravlja intercooler ampak preden pride zrak do valjev ni ve? tako hladen kot pri izstopu iz intercoolerja.
Nazaj k na?emu "vodnemu vbrizgu": in glej trik voda oziroma vodna para je shranjena pod pritiskom in ko jo spustimo iz shranjevalne posode ji naenkrat drasti?no pade tlak, kar posledi?no pomeni velik padec temperature celo do te mere, da zmrzne in s tem v trenutku pove?a mo?nost vstopa ve?je koli?ine (ve? mulekul) zraka. Seveda je tu ?e alkohol, ki prepre?i zmrzovanje na vstopnem ventilu in v kon?ni fazi je tudi sam lahko gorljiv kar pomeni, da ravno tako gori kot bencin.
Sicer mi ni jasno zakaj bi to zadevo uporabljal na tak na?in, ker ti to omogo?a ?e NOS ampak sigurno so ?e dodatne prednosti, da so ljudje pri?li na tak?no idejo.
Aja ?e nekaj... zadeva bi na?eloma morala delovati tudi, ?e nima? turbo polnilnika saj gre zgolj za fizikalne pojave.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tale link mi je nadvse v?e? edino malo ?koda je, da je premalo avtomobilov. Ampak va?no, da je ?estka notri
http://config.sportcompactcarweb.com/
Povezava za deljenje
Deli na druge strani