Glej kaj dosti se iz tega motorja ponavadi ne iztiska ker je osnovni za te modele in je namenjen vsemu drugemu kot perfomansam. ?e bi rad mo? mora? dobiti al 1,8 ali pa zamenjati cel avto.
Clioti pa gredo kar dobro, sploh ?e so predihani jim je mala te?a samo v pomo?. Pa? tako je. Se pa ti gotovo bolj udobno v 323f pelje?.
Zahvalt pa se morm prijatlu Tilenu (majstr za elektronko) kr brez njega bi jst dons ? kr sanju o tem.... Torej 100x hvala Til?k :!:
Kwa pa men sodelavcu za moralno podporo?
Sicer pa svaka ?ast, si se le lotil zadeve. Samo tisto o fotocelici ne razumem ?isto. A nima menjalnik tudi senzorja/stikala ko ima? v leru? Lahko bi vezal na tisto stikalo, ki bi avtomatsko dovolilo/prepovedalo v?ig, glede na to ali je v prestavi ali ne.
Ja jst bi rad mel 2.0 motor s 300 KM, napisano je bilo, da takega motorja mazda nima, jst bi to rad mel!
A lahko vpra?am nekaj nepomembnih malenkosti? Starost in predznanje o avtomobilih in tunanju? Niso to lego kocke, je potrebno malo ve? truda.
Sicer pa Mazda ima 1.8 turbo z kar nekaj konji pa ?e kar dosti se jih da dobiti iz serijskega motorja. Ni 2.0 vem, pa ni 300 konjev ampak vsega pa? ne more? imeti. No sicer pa z veseljem bom sledil tvojim predelavam, ?e jih bo? objavljal.
waaa to je svetsko avto zgleda pol bolj mean pa muscle look pa ?e pomoje se ne nagiba tolk po cesti pa ni?je te?i??e ma pol i like it
Zakaj bi se manj nagibal in imel ni?je te?i??e???? Avto je ?ir?i ne ni?ji. Je lep?e, ko pride feltna bolj na ven, ampak obstaja mo?nost (ni pa nujno) da le?aji bolj trpijo, kar pa spet ni kul.
ka mi lahk kdo pove kolk PSI ma ta turbina pribli?n o kateri je govora :ne vem:
MAX PSI CAPACITY 27PSI ---> tole mi je mal ?udn :ne vem:
To pomeni, da je sposobna dati iz sebe maksimalno 27 PSIjev kar je kot je napisal mazda mx 1.9 bara. Itak pa na navadnem streetable avtu tak?na turbina ne vidi veliko ve? kot 1 bar pa ?e to je veliko. No razen ?e rad ?ivi? na robu in jo za probo odpre? do koncapa gleda? koliko ?asa bo motor zdr?al
Uf za ta motor pa res ne vem kje in kaj se dobi. :ne vem: Kot je napisal mazda_mx se ti najbolj spla?a ?e tako ?tartati z ve?jim motorjem (1.8). Tako ima? ?e v ?tartu ve? navora in mo?i...
Razen, ?e vr?e? na tvoj 1.6 turbino, kar pa ravno mazda_mx prodaja pod malimi oglasi in verjemi, da se ga spla?a kontaktirati, ?e si resen. Najihtreje in najbolj zanesljivo bo? pri?el do konjev.
Elektroniko menjaj, ko bo? menjal izpu?ni sistem, odmi?ne, sesalni del. Takrat se me?anica ?e toliko spremeni, da original ECU (v?asih, ni pa nujno) ne dela ve? optimalne me?anice in se da ?e malo fino nastaviti te zadeve.
Sicer pa zanimiv poceni turbo kit, zdaj vpra?anje je tudi kak?ne kvalitete je material kolektorja in IC, da ne bi kolektor za?el kaj pokati, ali pa IC pu??ati (boost leak). No ja, ?e ne poskusi? ne ve?. Sicer pa zanimiva kombinacija (T3/T4) ki zna prinesti kar lepo ?tevilo konjev z malo manj turbo laga kot samo T4, edino ne vem, ?e bi na isti kolektor pasala T28...
Torstorm ?e en namig ti dam glede vzdr?ljivosti motorjev (oziroma ojnic) na splo?no, ki ga bom iz ene moje knjige poslovenil in skraj?al:
N/A motor ki pri 10500 obratih proizvaja 280 konjev ima veliko ve?je obremenitve na ojnice kot isti motor, ki ima pri 8500 RPM 500 konjev.
Zakaj? Ker gredo tak?ne obremenitve gor z obrati. Zdaj pa upo?tevaj dejstvo, da se serijski blok lahko brez te?av zavrti do 9500 obratov, in ti bo jasno, da mora biti V6 ?isto dovolj vzdr?ljiv. Meni (pa sem v primerjavi z nekaterimi v tej temi) ?isti laik je to jasno. Posledi?no bi to pomenilo lahko tudi, da ?e bi imel blokado na ene 7000-8000 in po?liftano elektroniko (timing, vbrizg, torej tak?ne delikatne zadeve zaradi katerih lahko naredi bum) ni vrag, da ne bi varno dobil 400+ konjev ob pomo?i turbine. Druga je seveda, ?e bi menjalnik zdr?al, ampak motor bi zdr?al. Kot smo ?e napisali, vsevedov N/A V6 ima 300 konjev in se vrti kot norc (koliko pa ne vem, mogo?e bosta Zemir ali pa Mazda_mx povedala, torej tudi ve? konjev pri ni?jih obratih s pomo?jo turbine ne bi smel biti problem. Res, da se ne spoznam toliko na te ?estake ampak nekako logi?no mi tole deluje.
Aja pa verjemi Mazdi_mx, predvidevam da ga o?itno ne pozna? ampak tip je zagotovo ve?krat sodeloval pri tunanju avtov kot ti. Tunanju, ne stylingu. Pa brez zamere, upam pa?, da bo? dojel, da ne govoroimo nekaj v tri krasne ampak imamo nekaj podlage za dokazat za spremembo od dolo?enih va?kih/gostilni?kih mojstrov, ki si jih poslu?al do sedaj in so te po doma?e povedano nategovali.
v V6 motorjih ni tuning potenciala.Raj?i BP05 ali FE3 pa turbino ali kompresor gor, ali pa kakega linijskega 6 cilindra?a turbo.Vseved ima iz V6 ?e maximum.
Kdo te je spet to nasral? Spet kak tak, ki te je ?e nasral, da ?e bo? ovil ves avspuh od kolektorja do zadnjega lonca z stekleno volno, da bo? dobil mnogo konjev nakar si poskusil in ni bilo efekta?
Pozabil si namre? pomembno dejstvo: vseved NIMA turbine pa ima cca 300 konjev (res da s pomo?jo N20) in vozi v klasi 12. Jajc? Nima potenciala? Jeah right. In mimogrede, njegov avto je vsakodnevno vo?en, torej lahko previdevamo da ne gre za neko pretirano navito zadevo, s katero se ne bi dalo voziti normalno.
Na tvoj motor bi jaz vseeno raje dal turbino, motor je ?e v ?tartu namenjen tudi za turbino in bi pomoje brez te?av z minimalnimi predelavami zdr?al pol bara, pri takem tlaku bi pa imel vsaj 170 konjev, ?e bi bil kolikor toliko sistem. In verjemi, ni veliko cenovne razlike, ?e se znajde?. Res pa ni toliko mo?i pri nizkih obratih, ampak OK, navor tudi VELIKO pomaga. Karkoli bo? naredil, pa upam, da bo? potem pri?el kdaj na kak drag, da vidim tole zadevo kako leti.
@Tich, potem si v podobni zagati kot jaz.
-NA tuning tega motorja na ene 160-170 konjev z bolt on modifikacijami (odmi?ne, kolektor, celoten izspu?ni sistem), ?e ve? (cilj bi bil 180 konjev) z head portingom, ki bi se naredil na rezervni glavi, super odzivnost, ni? zezanja z elektroniko...
-Turbo ampak pod 200 konjev se ne pogovarjam,
-Eno izmed teh dveh opcij narediti na rezervnem motorju, ki ima itak ?e serijsko 150 konjev, samo bi prej naredil generalko ter ga pripravil na ?im ve? konjev (hmm kovani bati mi recimo di?ijo )
-Uvozit 187 konjski 2.0 motor (VVL- Variabilno krmiljenje ventilov- VTEC po doma?e ) ali pa 1.6 motor z 176 konjev (ta 1.6 ima zaradi VVLja tudi skoraj 150 Nm navora ?ez vse obmo?je do 7200 obratov (tam ima maksimum 162 Nm). Aja opcija je tudi 2.0 blok in 1.6 glava, kar bi prineslo 200 konjev, ampak ?e en motor dosti ko?ta, ?eprav sem videl 1.6 glave na istih blokih kot je moj)
-Uvoz turbo verzijo mojega motorja, pa bi imel 200-230 konjev (odvisno, ?e je od Bluebirda al od Sunnya GTi-R)
Zdaj se pa odlo?i ob tako razli?nih verzijah, cene so pa itak v vsakem primeru blizu 2000? ali ?e dosti ?ez...
Zakaj pa rabi? to, to pride v upo?tev ?e dirka? na progi cel ?as in ?e ima? turbino ,ker turbina takoj zariba ?e zmanjka olja.
Ja in ne. Recimo ?e ne drugega bo vedel ?e ima ?e vedno zdrav pritisk olja v Autodati naprimer lahko preveri? kak?en pritisk olja mora imeti tvoj avto) obenem bo vedno vedel kaj se dogaja z motorjem. Res pa je, da ?e bolj kot to pride prav ?tevec temperature olja, to je pa nekaj kar bom prej ali slej dal v svoj avto.
Kam se pa montira tale senzor bi ti pa mogo?e vedeli povedati v A3Mu, Techno Racingu, Kiss tuningu itd.... Tam konec koncev tudi prodajajo tak?ne zadeve in jaz bi ?el na tvojem mestu vseeno preveriti cene pri njih.
Razlika v redstuff in greenstuf je predvsem v tem, da redstuff rabijo ve? ?asa da se ogrejejo ampak potem pa tudi veliko bolj primejo. ?e se prve nekaj km vozi? bolj po?asi (kar je tako ali tako treba, da se motor ogreje) potem bi jaz vseeno vzel rde?e. Sicer pa po ?elji. Dvomim, da tako slabo primejo ko so hladne, sicer jih pa lahko tako ali tako hitro ogreje? pomoje.
?i bi bilo to res, potem bi dal celoten izpu?ni sistem dol (brez kolektorjev in vsega - gola ma?ina) in bi avto dobil 15 kojev?! Kar pa vsi vemo da ni res. Motor rabi backpressure
Seveda da ga rabi ?e se fi pove?a za par mm se backpressure ni? ne zmanj?a razno ?e je fi prevelik!!!
To?no tako. Fora je, da tistih par mm in ?vasane krivine ob?utno zve?ajo pretok plinov. Sicer pa vsi vemo, da plini morajo imeti backpresure, tega nisem trdil da ne, ravno zato ti ni? ne pomaga ?e kolektor dol vr?e? ampak je ?al zadeva veliko bolj komplicirana.
Drga? bi se pa treba blo menit vsak zase, in pod ve?ir ali zgodaj zjutraj kjer je zadeva z ozra?jem vred hladna!!!
Tukaj bi pa se malo poznalo ?e!!! Mar ne!!?
Seveda, naslednji? se bomo zmenili v petek ob 21ih.
kaj pa razlike med sami merilnimi napravami!!
Mislim tako da bi ?el merit ?e kam drugam Senico imam v mislih!!!
Pa? samo ferbec me matra!!!
Valji od Senice so na slabem glasu tako da to sploh odpade.
Aja a ima? ti feti?e na klicaje in vpra?aje??!!?? :ne vem:
Ja toliko pa spet ne vem
Sem pa sli?al da v Senici ?ele narobe ka?e ?e bi ?el in ko bom ?el naslednji? grem na RSR pa bomo videli kako pa kaj
Ne priporo?am. Velja, da hodi? na iste valje saj lahko pride do razlik med valji. Da ka?ejo tile valjarji prav jim verjamem saj konec koncev so Marlborotu (Primera 2.0) in Mateju pokazali ve? konjev torej na dol gotovo ne la?ejo. Poleg tega je rekel da so en dan prej merili CTR in je pokazalo samo 3 konje manj kar je popolnoma realno sploh, ?e je bilo tudi tako vro?e.
Se zgodi, da konji v?asih umirajo, ?al se je to zgodilo tudi nam. Sam sem pri?akoval konje nad 140 ampak ok, grem staviti, da bi jih ob temperaturi 22 stopinj tudi pokazalo.
Zemir malo sem razmi?ljal. Pri tebi gredo sedaj plini iz motorja res hitreje in la?e ampak original izpu?ni sistem jih mogo?e pote du?i. ?as je, da menjava celoten sistem.
Sedaj ko sem naredil primerjavo grafov sem tudi jaz zadovoljen! A ve? zakaj moj avto tako vle?e? Ker ima Honda?ki sindrom, malo navora (?eprav je v bistvu ?isto lepo razporejen ?ez vse obrate, dokler ne za?no vle?t onji v vi?jih obratih) in mo? v veliko vi?jih obratih kot ostali. Ironi?no ima tak sindrom tudi 323C ki sem jo dal za primerjavo z Matejvim grafom.
Sicer so pa tudi meni ve? tak?na produktivna sre?anja.
Zdaj pa bej?mo tunat te hr?ke o vemo od kje se ?teje tuning.
Lepa, elegantna krivulja. Priznam, da sem podcenjeval tvoj CAi in ?e malenkosti, ki si jih do danes zatajil. Sicer pa zanimiv navor, isto krivuljo ima marko, ko tam na sredi nekje navor posko?i, potem pa lepo po?asi pada, ampak obenem se tam za?no konji in predvidevam, vle?e kar lepo enakomerno. ?koda ker je najve?ja mo? ?e pri 5200 RPM, mo? pa potem od 5600 pada vse do blokade (ki je predvidevam ?e 1000 obratov vi?e.
Isto sem opazil na Tichevi krivulji, motor se sicer vrti kar visoko in z lahkoto ampak proti koncu mu mo? kar lep ?as pada. Vsaj v tem se lahko pohvalim, da meni pada le zadnjih 500 obratov.
Sicer pa moj graf je pa takle:
V prvi meritvi, ko sem imel gor konusni filter (v ?katli zaradi toplote) mi je pokazalo 137 konjev mo? pa je bila od 5500-7000 RPM skoraj ravna, pa tudi druga?e sta bili krivulji malo lep?i. Mislim da je ?as za CAI a'la Zemir & nov izpu?ni sistem 6cm zunanji fi cevi.
Kaj naj re?em? Na prvi vtis malo razo?aran, ampak G-tech ?e vedno ka?e 7,8-8.0 do 60 mph tako da teh 137 konjev gre ?isto dovolj. V prvi meritvi sem imel notri filter in je imel avto 137 konjev in kar lepo krivuljo, s serijskim filtrom je imel en konj manj (136) in ?e gr?o krivuljo. Aja najve?jo mo? imam pri 7000 RPM tako da avto vle?e res enakomerno do blokade kar se tudi ?uti.
Matej, Zemir & Tich upam, da ste dobili email saj sem vam poslal kar na isti naslov preko katerega imate MSN naslov. V nasprotnem primeru mi na ZS po?ljite email naslov.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Glej kaj dosti se iz tega motorja ponavadi ne iztiska ker je osnovni za te modele in je namenjen vsemu drugemu kot perfomansam. ?e bi rad mo? mora? dobiti al 1,8 ali pa zamenjati cel avto.
Clioti pa gredo kar dobro, sploh ?e so predihani jim je mala te?a samo v pomo?. Pa? tako je. Se pa ti gotovo bolj udobno v 323f pelje?.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani