Npr ?e sodmo po F mazdi, ki sem jo vozu skor 3 leta, se mi zdi da je bla vse prej kot pojem avta, kjer ni blo fedra za vzdr?evanje in je ?lo tut nekaj se nardit glede stajlinga, al se mogo?e motim!
Trenutno mam ful finan?nih izdatkov za naprej in za nazaj (ne samo v vezi z aktualnim avtom), pa mam kljub temu menjanje sklopke in le?aja v igri, tko da iz tega spet ne morem doumet, kje je spet tle razvidno da ni ke?a za vzdr?evanje itd.??? Sicer pa kaj sploh pomen vzdr?evanje avta, ker jz to nekak ?tekam, da ne izgleda zapu??en - tak da ga ?e na odpad neb đabe vzel!
Sicer pa ni tema kok ma kdo ?esa in ?esa nima in kdaj bo mev, pa? pa i??m konstruktivne ideje kaj narest na stroju!
No dost o tem, pa ?e tako ali tako imam v planu delat na avtu: korak po korak in ne vse naenkat, sploh pa nism gorak najet kake krede, pol pa komi ?vet in ne met za benz, avto pa da se (v gara?i ko po?iva) sveti ko v risanki!
Lej ne razumem, pol tega kar si napisal, samo ti bom bol po doma?e razlo?il moje vpra?anje.
?para se povsod, samo pa so stvari pri katerih se na da in ne sme ?parat, to da se vozi? z slabim le?ajem ila lahko tudi posledice drugje, pravzako sklopka, ko drsi se segrava in slejkoprej se pregreje vztrajnik, kar pa za sabo potegne ?e odpoved semeringa na glavni gredi, tako da ker bo? pa? dal gor drugo lamelo (sicer sinterjevo ), ko?are verjetno ne misli? menjat(je pa pravtako pregreta in ne daje ve? enake sile na lamelo ko spusti? sklopko), si naredil stro?ek in nisi ni? pri?paral, lahko pa ti vse to deluje ok, pa ti spusti semering in na lamelo pride olje in potem si spet pe?, in dela? vse okrog sebe krive, najve?ji krivec si pa sam, negelede da nisi sam menjal, si pa ti povedal kaj ho?e? da ti mehanik zamenja.
Ker bo? v naslenje pol leta ali (mo?no upam) kasneje, spet jemal dol menjalnik in menjal lamelo, ko?aro in potisni le?aj, verjetno pa tudi semering. Tako da s tem ne pri?para? popolnoma ni?, kaj ti nuca pol oh in sploh stajling, ?e ti stoji avo za cesto al pa doma ?
?iveli "polovi?arski" mehaniki, ki si z razmi?ljanjem uporabnikov vozil, tako zagarantirajo ?e ve? dela.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Najbolj?a poteza ki jo lahko naredi? je Xenon, ni pa nacenej?a.
Predno pa se loti? tega pa vseeno poglej kake ?arnice ima? noter in ali so pravilno priklopljene, za biti tudi da je nekdo ?e kaj razsravljal in ti ni prklopil "mase" nazaj ali pa je slaba.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
No kon?no pri?el domov.Glede Apex-ov je pa tko so kr trdi za normalno vo?njo ampak ni panike sm mislu da bodo bolj.Lega je nora dr?i se k pra***a Defenitivno mi ni ?al nakupa zgleda pa tud dobr Bom malo poslikal in bom dal slikice gor da vidite ?e vizualno da neboste rekl da "bu?am"
Kje si se pa v?eraj skrival ????
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Zdej ko smo tok za?li v debato Apex:Eibach, me pa zanima, kako se to odra?a da so apeks en skret, ajbah pa bogovske!
Nekateri boste rekl da se pri ve?jih avtih apeks poseda itd., ampak ?e govorimo konkretno o 323Fjih (takih al druga?nih), pa nebi reku da je loh karkol razlike, konc koncev ne vem kolk bolj? bi se jaz osebno ob daniih okoli??inah vozil z Ajbahi, namest apeksi! Pa da sli?m argumente!
Tle jih lahko samo bere?.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To?no, Pa "domet" mi je tud full v?e?.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani