mimixtz tukaj imas prow, a tudi ne vse (tokrat te ne zalim, ce tako razumes). Vsaj v praksi to ne bi delovalo, ker z ventilatorjem tesko naredis tako visok tlak (tudi sesalec nima ventilator) ampak za to treba biti kompresor (rootsov, severov, ali kateri podoben princip...)
Je pa res da bi bil potreben zelo mocen elektromotor.
Ne mislim se spet tukaj kregat. Skratka mimixtz imas prow, vendar sm malo izboljsal tvojo teorijo tako, da bi v praksi dala kaksne rezultate.
Kar se tice toka in voltih je bil lapsus scripta- Vem da je napetost in da je tok v Amperih.
Tuki se ne gre za to da "boga drzim za jajca" ampak da si napisal toliko neumnosti da nisem mogel drugace regairati kot da to napisem. Poleg tega si se ti v svojem postu tudi zelo pametnega delal. In tudi vem da so drugi ki se se bolj razumejo od mene, a verjamem da sem na tem forumu med bolsimi o tej temi. Kar pa ne pomeni da se delam pametnega, ampak sm ti hotu pokazati da si v krvu. Moderatorjima ni treba tole brisat. Niti svoj post, ampak vedi da nisem samov?e?en. To lahko potrdijo vsi ki me poznajo.
Tebi pa ocitno gre v nos ce te kdo poniza. Bodi mosko pa si priznaj: "Ja, zajebu sm, nimam pojma a se delam faca in pisem neumnosti!"
ej ej pocasi...ni treba bit uzaljen. (tud ostale ni treba zalit).
sam tale citat (angleski) je za halogenske zarnice tipa ala blue vision. to ni HID.
In se neki, ( v to sem 100% preprican): avtomatsko dvigovanje luci (in spuscanje) je na podlagi obremenitve avta. se pravi ce si sam v avtu in mas poln prtljaznik ti svetijo luci nizje (ker drugace bi svetile proti oblakom). Sej isto moras narest tud ce mas navadne luci, pri avtih je uno kolesce 0 1 2 3.
No ko me ze vleces za jezik ti bom povedal. Kot prvo te nisem zalil, ampak sm ti napisal naj ne pises stvari o katerih nisi siguren, ker izpades butast!!! In to tudi si, ker si posredno tudi sam priznal v clanku prej.
Kot drugo. Na avtu imam kenonke katere sem sam montiral. Do sedaj sem montiral ze okoli 20-25 kompletov, na razlicne avte. Tudi zaromete sem predeloval. V svoj avto sem tudi turbino montiral in tako naprej. Kar se tice ksenonskih zarnic, lahko povem da veliko vem. Veliko ljudi z drugih forumih me kontaktira in isce nasvet, postavljajo vprasanja... Glede xenonk mi ne solit pameti!!!! Glede drugega ne recem. Na forumu www.avtomobilizem.com sem napisal velik clanek o ksenonskim zarnicam. tudi na oktani.com. Celo iz A3Ma so me poklicali in me prosili ce bi jim pomagal o tem delu avto-opreme, saj nimajo izkusenj, prodajajo pa eno vrsto taksnega kita.
Pa se o xenonkah, da bos kej vec vedu!
Kot prvo bom razlozu glede zakonov oz. homologacije. Za xenonske zaromete avto mora imeti samodejno uravnavanje visine luci, pranje zarometov in luci morajo imeti zelo ostri cut-off line, oz. tista linija do katere luc sveti na cesti, kar vecina novejsih avtov zadovoljuje (zaradi tega se vse vec uporablja leca). To sistemu za samodejno prilagajanje visine malokdo izpolnjuje. Skratka, homologacijo ne mores pridobiti, a se je lahko izognes. Pri vsakdanji voznji policaji ne bodo tezili zaradi tega ker je na prvi pogled jasno da gre za xenon in ne za pobarvane zarnice. Tudi ce bi, jim je dovolj ugasniti in przati na novo luci in se takoj vidi (ker se xenon priziga tako kod neonka in rabi 5-10 sekund da se zgreje in sveti z polno mocjo). Kar se pa tice tehnicnega pregleda. Enostavno se jih vzame dol, da se navadne H4, H1 a katere koli not in je opravljeno. Vse skup bo trajalo manj kod 10 minut! GARANTIRANO! Morate pa vedet tudi par dejstev o xenonkah; bolj so obcutljive od navadnih halogenih, vendar ob pravilni uporabi imajo doooosti daljsi vek trajanja. Obcutljive so na blendanje (v primeru H4 - bixenon - za blendanje je STROGO priporocnjivo LE ko so prizgane zasencene luci. Edina dobra stvar je da v slo morajo luci biti prizgane 24ur. In kako deluje bixenon? Ko pogledas navadno H4 vidis da ima dve nitke in ena je zasencena z enim malim kosom pleha (a karkoli ze je). Ko prizges dolge se tista ugasne in se prizge tista druga nitka katera ni zasencena. Pri H4 xenonkah pa je samo eno polje katero daje svetlobo in se z elektromagnetom tisti pleh umika par milimetrov naprej-nazaj zato da prepusti svetlobo povsod po luci. Enostavno a ne? Tako delajo VSI bixenon (zaradi tega kar sm prej zgoraj napisal kako se prizigajo). Poleg tega pri prizigu se sprosti tok od 20.000-25.000V za prvo iskro (v tistem delcku sekunde je svetloba mocna kot strela) in so pri nepravilni montazi lahko smrtno nevarne. Kasneje pa delujejo z 85V. Tudi sama zarnica je polnjena z plini (merkuri, xenon, argon... - xenona je najmanj:) ) in je pod pritiskom od okoli 100barov. Ce raznese zarnico v vasi blizini je tisti merkuri izjemno strupen in zivljensko nevaren. Paziti morate da se balast (enota ki je velikosti dveh skatlic cigaret in v njej je neksna elektronika) NIKJER ne dotika mase avta. Tudi je zazeleno da ni izlozena direktnemu vplivu vode. Pri montazi pa se zarnica ne sme NICESAR DOTAKNITI!!! (ponavadi je prilozena posebna plasticna zascita katero se pol dol vzame). Ko se luci ugasnejo je treba pred ponovnim vzigom cakati da se shladijo. Eni pravijo 30 sekund drugi par minut. A jst na to pazim in pustim tudi do 5 minut. To so stvari katere morate vedeti. Ni nujno da bodo crknile, a se jim sigurno zmanjsuje zivljenska doba. Poleg tega v prodaji obstajajo razlicni tipi in se njihova moc meri v Kelvinih in ne v watih (vse xenonske porabijo 35W - ja manj kot navade). Do 8000K je zakonski dovoljeno (jst mam 7500K) prodajajo pa jih tudi do 12.000K. Zdej pa se razlozim kaj to pomeni. Soncna svetloba ima priblizno temperaturo okoli 5.250K. To je idealna, bela svetloba! Bolj navzdol gre proti rumeni barvi in manjsi kolicini svetlobe (halogene imajo do maximum 4.100K in dajo rumenkasto svetlobo, navadne okoli 3500K). Bolj navzgor od 5.250 je barva bolj modra ampak tudi manj kolicine svetlobe. In 8500K je meja od katere naprej gre barva proti vijolcni (12.000K so ze ful vijolcne in prepovedane). Serijsko ugrajeni xenon (ali strokovno HID) je odvisen od tovarne in so vrednosti nekje od 5.800K do 6.800K) tako da je tu neksni kompromis modro-bele barve in dokaj mocne svetlobe. Moje ki so 7500 so bolj modre, ampak v primerjavi z serijskimi dajo manj svetlobe (merjeno v luxih), vendar ko pogledas na prejsnje H7 so kot dan!
In se to. Ne kupujte xenon kit od Helle, osrama ali phillipsa, zato ker je to trik. Te tovarne delajo xenon IZKLJUCNO za serijske avte in nikakor za nadaljno prodajo. Moj kit je Kaixen (tovarna ki dela za audi in lamborghini).
Ammm, a tukaj mogo?e manjka ena ni?la? Pa ?e potem je malo, ?e se gre za PRAVE xenon ?aromete in ?arnice z impulzno elektroniko in z ra?unalnikom vred, ki mimogrede avtomatsko dviguje in spu??a snop lu?i glede na nasproti voze?a vozila. in v tak?ni lu?i je potrebna tudi loputa, ki ob zasen?enih lu?eh zasen?i ?arnice, ob dolgih pa jih ''odkrije''. Impulzna elektronika p v xenonke po?ilja visokonapetustne impulze, ki jih rabi xenon ?arnica, da ''svet'', v bistvu utripa z nam nezaznavno frekvenco, deluje na istem principu, kot stroboskopi v diskotekah, samo mnogo hitreje, tudi stroboskopi imajo not xenon ?arnico.
Prava Xenon ?arnica sploh nima nitke, le dve elektrodi in plin xenon in na ti dve elektrodi se dovajajo visokonap. impulzi, xenon prebije in ?arnica zabliska in ker zelo hitro bliska se zdi, kot da gori.
Tako je to.
Razen ?e je tu mi?ljeno za navadne ?arnice z nitko, ki imajo not kao dodan xenon, samo to ni to.
?????
CCCCCCCCC mimixtz. Ne pisi stvari za katere nisi siguren ker izpades neumen.
1.) elektronika ne dviguje luci glede na "nasprotna prihajajoca vozila" ampak glede na dinamiko avta. kar pomeni, da ce avto pospesuje jih spusti, ce zavira pa jih dvigne!!!
2.) nobena loputa ni potrebna, vaj ne na taksen nacin kot ti pises. Na ksenonskih zarnicah je potrebna kapica, a le ce je vsavljena v reflektorske zaromete tipa E1! Loputa o kateri ti govoris je sistem bi-xenon in to samo v cenenih H4 zarnicah. v komercijalni rabi se to ne rabi.
3.) za svetenje HID zarnica (ali zarnica z prebojem v plinu - ksenonka) ni potrebna nobena "Impulzna elektronika ki v xenonke po?ilja visokonapetustne impulze". To je potrebno samo za startanje, oz. prvi impulz. tuki je elektrika 20k-25k voltov. Drugace je napetost z katerom zarnica deluje 85V. Ponavadi se impulz dobi iz kondenzatorja, ki je sestavni del balasta (ali pripadajoce elektronike).
4.) "v bistvu utripa z nam nezaznavno frekvenco, deluje na istem principu, kot stroboskopi v diskotekah, samo mnogo hitreje," To pa je zanimivo!!! dej mi naredi tako hitro strobo-zarnico. Ko je enkrat prizgana in sveti potem sveti tako da je med dvema lektrodama uzpostavljene eletricni tok in nima nobenih frekvenc. Podobno kot bi strela iz oblaka skoz bila v stiku u zemljo.
5.) Poleg tega xenonska zarnica res da vsebuje xenon, a v zelo mali kolicini. Gavni plin je Mercury (ki je btw, zelo strupen)
ti bom jst povedu ker sm dau v avto turbino in imam problem.
Ko das turbino moras menjati merilec pretoka zraka! zakaj?
zato ker preden se turbina odpre, merilec dela prakicno v vakuumu, ka pa odpre, gre skozi merilec prevelika kolicina zraka in ga zmoti. pri recimo 3000 obratov ima senzor podatke kot pri 6000 obratov pri atmosferskem motorju. in tu ga zjebe. motor vec pije, se pregreva, cez 4000 pa nikamor ne gre in je racunalnik totalno v kurcu!!
zato pa merici za turbo motorje stanejo od 120 tisocakov naprej.
80/100 W so zakonsko prepovedane, poleg tega lahk skurijo plastiko okoli zarnic (na Mazdi 6 je to bolj izrazito). Te Vision Plus so velik boljse od standardnih, isto velja za Blue Vision, Osram Cool Blue so pa veliko slabse. Xenon bi pa mel
Meni se nobena plastika ni skurla ze 4 leta kolko mam 100W zarnice. Pa tud ti noben ne gleda moc zarnice a je 55W a 80W!!!
Kar se tice ostalih zarnic, meni so vse ble v kurcu
Jst sm meu serijske (H7 kratke in H1 dolge) 7 let. H7 so me drzale od prvega dneva, potem sem zacel carati z vsem tistim Osramovim in Phillipsovim cool, blue., xenon... VSE SKUP JE EN DREK! Nobene mi niso dajale toliko svetlobe kot originalne in kmalu so crknile. Potem sem dal nazaj tovarniske in so delale se naprej normalno. skoraj vsa ta leta. Dolge luci H1 sem zamenjal z 100Watnimi zarnicami takoj na zaceku in delajo ze 4 leta!!!
Vsem svetujem 80 ali 100W zarnice in bo veliko vec svetlobe.
No potemsem avgusta nabavu prave xenon in NI PRIMERJAVE z nobenimi zarnicami
Svetujem nabavo pravega xenona (aja, za H4 je to avtomaticno bixenon, deluje tudi za dolge luci.)
Reka je malo dalec . Kar sem pregledal, nima v programu Mazde . Ostane mi zgleda edino AS Sport iz NG, ki dela tudi "buticno" za posamezne modele. So pa kar drage: 40-50k .
MA KAJ JE DALEC!!! Prides k meni na kavo. Evo predloga. Jst sm jutr na reki. Ce mas cas, pridi na reko, das dele prevleke, v tem casu pa se grema kopat. popoldan pa grema nazaj v slo.!
Jst poznam podjetje POL na Reki. Meni so naredili za 626. Delajo tocno po meri. Veliko izbiro materijalov in dizajnov lahko zbiras. Zjutraj pripeljes in cez 3 ure ga odpeljes. Pa se po ceni so!!!
TURBINA!!! Z njo dobis navora okoli 14-30%, glede na to da ima avto menjalnik prirejen za atmosferski motor je obcutek/pospesevanje se bolse. Govorim ti iz osebnih ikusenj. Moja 626 je drug avto z turbino. Se posebej to cutim zdaj ko sm je vn dal zaradi homologacije!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Lepo in pohvalno.
LP
voli vas Don
_______________________________
Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !
Povezava za deljenje
Deli na druge strani