Jaz sem ščistil sesalni kolekotr ker je bil zabasan pi 150k km(nevem kakšno vožnjo je imel prejšni lastnik avto sem kupil pri 120k km), pa naredil sem vse kar se tiče velikeka servisa pa šiba naprej avto,.. ti imaš tudi 130k km bi ti pa definitivno priporočil pogledati najprej sesalni kolektor, nato pa še dpf. Jaz bi prej rekel, da je sesalni kolektor kot DPF, ker meni avto zdej lepše pelje.
Lej še vedno so hitrejše 😎, Pač sprijazni se ni tvoja rdeča puščica najhitrejši avto na forumu so tle še 194konjski(ki pojedo tudi 175km). Pa poglej pa z pozitivnega vidika zdej k imaš le 150konju ti ni treba stavit športnih zavor gor itak za tvojo malo hitrejšo vožno maš standart komplet čez glavo 🤣 Boš prišparu, greš v Brič na kosilo 😁
Seveda je bila za dol nižja poraba če si se pa peljal v dolino prot Kopru 😂🤣
1 minute ago, Alex said:
Bi bilo zanimivo, da greste še vi ostalinz 175 konjskimi motorji z avtomatskim menjalnikom malo na meritve valje. Turbo lumpi je bil. Da ne boste mislili, da vozite kaj močnejše avte kot mi z ročnim menjalnikom in 150 konjski motorjem. 🤗
Drgac sranje okrog dpfja ni sam pri mazdi. Je imel sosed BMW(ne mors vrjet je celo znal uporabljat smernike) in kljub vozni na delo in nazaj 65-70km dnevno, ter kopru in lj vsak vikend ga je zabasalo de te mere, da ga ja nakoncu zamenjal z aftermarket razlicico z malo manj gostim satovjem
Samo na debelo daj sloj,.. da se ne boš potem zafrkaval pri odstranjevanju v prihodnjosti,.. ko sem jaz na volvotu barval feltne v chameleon barvo sem dal 3 sloje črnega in 3 sloje barve pa je še vedno bilo premalo
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Meni so jo zmešali na Trgo ABC ko sem prek kaska barval odbijač,.. mi je dal barvo + lahk(vsako posebej za nanašt)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani